Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö muka oikeasti jäädä kotiin aina kun nenä vähän vuotaa?

Vierailija
24.10.2020 |

En ymmärrä yhtään tätä koronan ympärillä vellovaa hysteriaa. Nenäni oireilee talvisin niin herkästi, että joutuisin varmaan olemaan kotona yli puolet talvesta jos jäisin kotiin aina kun nenä vähän vuotaa. Mulla ei varmasti olisi mitään toivoa siitä, että määräaikainen työsopimukseni uusittaisiin, jos saikuttaisin niin paljon. Harrastuksistakaan ei tulisi mitään, kun olisin jatkuvasti poissa, ja myös sosiaaliset suhteeni muihin kärsisi. Mulla on muutenkin taipumusta kaamosmasennukseen, ja se tästä vielä puuttuisi että joutuisin lukkiutumaan neljän seinän sisälle jatkuvasti!

Löytyykö täältä yhtään ymmärrystä sille, että elän normaalia elämää niin kauan kun nenäni vuotaa vain vähän ja muita oireita ei ole?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ei ole kyse siitä että luuleeko joku itse erottavansa nuhan ja koronaoireet vaan siitä että kun oireetonkin voi olla tartuttaja niin on inhimillistä kavahtaa kaikkia ympärillä joilta valuu, roikkuu, roiskuu tms eritteitä niin että ovat siitä itse vielä tietoisia ja ovat silti lähellä niistämässä yms. Tuntematta sinua tai vaikka tuntisikin en voi tietää missä olet pyörinyt ja mitä räkäsi sisältää.

Mutta kun tätä tulee nyt tämän vuoden tai pari jatkumaan niin on toki ymmärrettävää että nenän vuotaessa puoli vuotta vuodesta on useimmille haastavaa laittaa elämä pakettiin nenän vuotamisen takia joten muistakaa pestä kädet.

Vierailija
22/22 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän ei ole kyse siitä että luuleeko joku itse erottavansa nuhan ja koronaoireet vaan siitä että kun oireetonkin voi olla tartuttaja niin on inhimillistä kavahtaa kaikkia ympärillä joilta valuu, roikkuu, roiskuu tms eritteitä niin että ovat siitä itse vielä tietoisia ja ovat silti lähellä niistämässä yms. Tuntematta sinua tai vaikka tuntisikin en voi tietää missä olet pyörinyt ja mitä räkäsi sisältää.

Mutta kun tätä tulee nyt tämän vuoden tai pari jatkumaan niin on toki ymmärrettävää että nenän vuotaessa puoli vuotta vuodesta on useimmille haastavaa laittaa elämä pakettiin nenän vuotamisen takia joten muistakaa pestä kädet.

Tämä jatkuu tosiaan vähintään vuoden ja ehkä useammankin, joten pesen kädet pari kertaa päivässä. Kuiva ihoni ei kestä enempää ilman kalliita voiteita, joita toimeentulotuella ei niin vaan ostetakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi