Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutan ohjelma viime keskiviikkona

Vierailija
31.01.2014 |

Siitä kundista tuli ihan namu, kun sai sen parikyt kiloo pois. Mut hei se personal trainer. Ihan hirveen näkönen ja kun se puhui... Tuli mieleen, että ne salilla asuvat ei nyt ole järjen jättiläisiä...

Sit se sen kundin tyttöystävä. Se oli jotenkin säälittävän hiljainen ja nyhverö. Toisaalta ymmärtää, jos isukki vaan treenaa misuleiden kanssa...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hottis siitä jätkästä tuli

Vierailija
2/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaatte himoita varattua ihmistä????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta go go

Vierailija
4/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi mietityttämään että minkälainen se mies on kun kamerat ei kuvaa. PT:kin kanssa riitoja ja kiukuttelua...Varmaan tosi herttainen kotonakin koko ajan....

Vierailija
5/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hirvitytti se, että jäbä laitettiin treenaamaan hulluna ennen kuin hänen alaselkänsä valtava notko ja jäykät lonkat huollettiin. Ilmeisesti pakarat ja lonkankoukistajat ihan jumissa lätkänpeluusta johtuen, osuutta saattoi olla myös heikoilla vatsalihaksilla. Joka tapauksessa olisi voinut rikkoa paikat pahemman kerran. 

Vierailija
6/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:32"]

Mut hei se personal trainer. Ihan hirveen näkönen ja kun se puhui...

[/quote]

Satu Kalmi hirveen näköinen.. ---> http://www.fastnews.fi/wp-content/uploads/2013/08/031.jpg

vedäs se oma kroppas viereen niin verrataan..

Vierailija
7/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:44"]

[

Satu Kalmi hirveen näköinen.. ---> http://www.fastnews.fi/wp-content/uploads/2013/08/031.jpg

[/quote]

Sori nyt mut onhan toi aika jäätävä. Äänikin oli kuin miehellä. 

Teillä fitnessiin hurahtaneilla on hiukan sama juttu kuin anoilla; ette huomaa ja ymmärrä, että suurin osa ihmisistä pitää teidän kauneusihannettanne kaikkena muuna kuin kauniina. 

Vierailija
8/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:32"]

Mut hei se personal trainer. Ihan hirveen näkönen ja kun se puhui...

[/quote]

[/quote]

Sivusta kommentoin että kyllä on hirveän näköinen. Naisen pää miehen vartalossa, täysin epäsuhtainen näky.

Vierailija
9/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:53"]

Sori nyt mut onhan toi aika jäätävä. Äänikin oli kuin miehellä. 

Teillä fitnessiin hurahtaneilla on hiukan sama juttu kuin anoilla; ette huomaa ja ymmärrä, että suurin osa ihmisistä pitää teidän kauneusihannettanne kaikkena muuna kuin kauniina.[/quote]

En mä ole fitnesiin hurahtanut enkä pidä lihaksikkaista naisista, mutta löysät naiset saa karvat pystyyn. Siksi tuommonen kiinteä kroppa mielyttää silmää enemmän kuin perus plösö...olen siis mies.

Tossa on sulle jäätävä.. :) http://2lovenhate.files.wordpress.com/2010/03/scarey-women-16.jpg

Vierailija
10/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:56"]

Sivusta kommentoin että kyllä on hirveän näköinen. Naisen pää miehen vartalossa, täysin epäsuhtainen näky.

[/quote]

Jos offilla ja rasvat normaalit niin ei tuo nyt minusta kovin mieheltä näytä??

---> http://1.bp.blogspot.com/-IAIGvz3lvho/UlRWa0H-JDI/AAAAAAAAB1o/aXhgiQT7DRw/s1600/PA081004.JPG

Vierailija
11/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:56"]

[/quote]

Jos offilla ja rasvat normaalit niin ei tuo nyt minusta kovin mieheltä näytä??

---> http://1.bp.blogspot.com/-IAIGvz3lvho/UlRWa0H-JDI/AAAAAAAAB1o/aXhgiQT7DRw/s1600/PA081004.JPG

[/quote]

Ei lainkaan naisellista lantionkaarta... Itse haluan näyttää naiselliselta.

Vierailija
12/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen myös että millainen tuo mies on kotona? Vaikutti ja kuulosti siltä kuin niillä ois kotona paljon kinaa ja temperamenttinen äijä on kyseessä... Personal traineri ihan ok musta, treenattu kroppa, mutta enempää ei sais olla lihaksia naisella.

Vierailija
13/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä peli et ukolle maistuu alkomaholi ja rankasti. 

Vierailija
14/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin, millaisia syitä laihduttaja luetteli harjoittelemattomuuteen ja miksi Jutta ei kommentoinut niitä mitenkään. Hänen olisi pitänyt sanoa, että mies toimi aivan oikein, jos on selkäkipuja, se otetaan huomioon treenatessa ja jos on univelkaa, ei silloin kannatakaan lähteä aamuaerobiselle. Eli tärkeintä on kuunnella itseään, vaikka tavoitteen saavuttaminen kestäisikin tällä menolla pidempään.

Jos mä osallistuisin ohjelmaan, haluaisin etukäteen tietää, millainen PT on vastassa. 150-kiloisen Katjan valmentaja oli asiantunteva ja miellyttävä, tämä edellinen pelle on niin kauhea, että jäis varmaan salillemeno senkin takia vähemmälle. Muistaakseni viime vuonnakin tällä miehenoloisella PT:llä oli kränää valmennettavien kanssa.

Vierailija
15/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis oli todella kypsyneen näköinen koko ajan. Miksi sen piti sitten näyttää naamansa ollenkaan vai kuuluuko se ohjelman juoneen?

Ärsytti, että aikuinen mies kiukuttelee kuin pieni lapsi! Häpeäisi!

Ja Satu Kalmin iho... kasvot ja olkapäät aivan finneissä vuodesta toiseen. Eikä ainakaan naishormonien takia. Kroppa kyllä hyvässä kunnossa, ehkä liian lihaksikas minun makuuni.

Vierailija
16/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalmille on näköjään laitettu silikonit viime kauden jälkeen. Oli silloin aivan rinnaton. Naama kukki kyllä samalla tavalla.

Vierailija
17/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin, että fitness-touhuista innostuvat erityisesti naiset, joiden mielestä heidän oma vartalonsa ei ole naisellinen ja tätä puutetta aletaan sitten korvata treenaamalla lihaksia perseeseen ja ylävartaloon, jotta saataisiin lisää tilavuutta rintaan ja peppuun. Lopputulos on tietenkin miehekäs, joten lopulta on mentävä kuitenkin silariosastolle.

Jutan vartalo tosin ei noudata tätä kaavaa, vaan oli todella upea jo ennen treenaamista.

Vierailija
18/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:20"]

Kalmille on näköjään laitettu silikonit viime kauden jälkeen. Oli silloin aivan rinnaton.

[/quote]

Tein myös saman huomion.

Vierailija
19/24 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:17"]

Jos mä osallistuisin ohjelmaan, haluaisin etukäteen tietää, millainen PT on vastassa. 150-kiloisen Katjan valmentaja oli asiantunteva ja miellyttävä, tämä edellinen pelle on niin kauhea, että jäis varmaan salillemeno senkin takia vähemmälle. Muistaakseni viime vuonnakin tällä miehenoloisella PT:llä oli kränää valmennettavien kanssa.[/quote]

PT varmaan valitaan vähän valmennettavan mukaan. Tosille sopii semmoinen kiltti " viitsitkö nyt nostaa niitä painoja " tyyli. Toiset ihmiset taas vaatii komentavaa " saatana nosta nyt niitä painoja "  tyyliä jotta tuloksia alkaa näkymään. Itse (mies) olen juuri semmoinen, että tuommoinen komentava satu kalmi tyyli purisi ihan varmasti paremmin.

Vierailija
20/24 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Satu on kuuma nainen.

Mahtava pyrstö. :b