Miten yhdestä kerrasta voi tulla vahingossa raskaaksi?
Tästä on vaikka kuinka monta esimerkkitapausta, siitä yhden illan jutusta tulikin raskaaksi, vaikka ehkäisykin oli käytössä. Ehkä huolimattomasti tai virheellisesti käytetty, mutta seksiäkin vain sen yhden kerran pitkään aikaan. Ja raskaana. Sitten osa pareista yrittää lasta kuukausia, ehkä vuosia. Säännöllisesti seksiä ilman ehkäisyä ja raskaus ei ala. Se on niin hämmentävää, mikä kaikki siinä pitää olla kohdallaan! Sitten jos tällä parilla raskaus alkaakin ilman mitään apuja vaikka vuoden kuluttua, eli mikään ei periaatteessa ollut vikana. Kunhan pohdin... minä ja puolisoni olemme yrittäneet 7 kuukautta täysin tuloksetta.
Kommentit (31)
Minä olen näitä, jotka on tullut yhdestä kerrasta raskaaksi. Myös tarkoituksella lasta tehdessä se on tapahtunut aina viimeistään toisessa kierrossa. Ymmärrän, että monista se tuntuu epäreilulta.
Tosi ärsyttävää, kun jotkut miehet eivät halua käyttää kortsua edes uusien kumppaneiden kanssa.
Olen saanut kaksi lasta ja molemmilla kerroilla ensimmäisestä ja ainoasta kerrata. Kolmatta kertaa en ole edes yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat aina nuoria naisia, yleensä alle 25-vuotiaita ja terveitä.
No ei ole. Minä olin 35 ja kierto mitä sattui. Minulle kerrottiin, että raskaaksituloon tarvitaan hormonihoitoa. Varmat päivät ja kerrasta selvä. Toista tein puoli vuotta.
Christiiina kirjoitti:
Tosi ärsyttävää, kun jotkut miehet eivät halua käyttää kortsua edes uusien kumppaneiden kanssa.
No onko se pakko antaa paljaalla?
Nainen tulee raskaaksi suojaamattomasta yhdynnästä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tulee raskaaksi suojaamattomasta yhdynnästä.
Elämä on suojaamattomassa sukupuoliyhdynnyssä tarttuva tauti, jonka kuolleisuusaste on 100%
Just luin jutun Kaksplussasta, että joku oli tullut 20-vuotiaana raskaaksi Kuta kuinkin ekana yönä. He olivat nyt n. 27-vuotiaita ja kolme lasta ja he kehuivat sitä, että kannatti saada lapsi heti tapailun alettua.
Mä en ymmärrä, miksei vaan voi käyttää ehkäisyä ihan yksinkertaisesti jos ei ole halua tulla raskaaksi?
Meidän kuopuksemme sai alkunsa touhutipasta, olin 35v.
Puolison sisko tuli raskaaksi 40-vuotiaana, vaikka hänelle lääkäri oli 10v aiemmin sanonut, että hän ei tule saamaan lapsia.
Kaikkea sattuu.
Koska vahinkoraskaus ei muodostu kahdesta tai useammasta yhdynnästä, vaan yhdestä. Vahinkoraskaus tulee siten aina yhdestä kerrasta, kuten muutkin raskaudet.
No juurikin tämä. Hyvin sanottu.