MIKSI niin monet miehet kuvittelee, että 1-2 sanan vastauksilla voi ylläpitää keskustelua???
Mulla meni eilen treffisivulla hermot kun yksikin tyyppi oli mukamas kiinnostunut mutta vastasi kaikkeen vaan sanalla tai kahdella. Välillä taisi olla jopa kolme sanaa! Päätin että nyt riittää, sanon jokaiselle suoraan että ei vetele tälläinen, vähän vastavuoroisuutta kiitos. Ja poistan koko mathcin vaikka tyyppi miten uikuttaisi että "Ainahan mä puhun näin!". Yksikin kehtasi sanoa että ihan hyvin on saanut naisia ihan parilla sanallakin. Yök...
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen keskusteluja sinä yrität netissä käydä? Se Tinderin chatti on treffien sopimista varten. Keskustelut tapahtuvat sitten tosielämässä, ihmisten kesken.
M34
Tästä samaa mieltä.
Kerron aina, että en ole oikein viestittelijätyyppiä, mutta jos haluat rupatella vaikka tuopin äärellä, miten olisi ensi perjantaina klo 19 baarissa X, ja että olisi hauska tutustua.
Toimii ihan hiton paljon parempi kuin joutava harrastusten luettelointi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen keskusteluja sinä yrität netissä käydä? Se Tinderin chatti on treffien sopimista varten. Keskustelut tapahtuvat sitten tosielämässä, ihmisten kesken.
M34
Suurin osa halua edes vähän tutustua ennen kuin lähtee jonkun potentiaalisen psykopaatin kanssa treffeille.
Vierailija kirjoitti:
M34
Aika harva omista matcheista ainakaan on kovin nopeasti tapaamista haluamassa. Kyllä suurinosa haluaa ensin tutustua ihan vaan viesteillä.
M38
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoittaa pitkä viesti, eli tuhlata kallista aikaa, kun nainen tavoittelee niitä parhaita miehiä?
Ihan samalla tavalla kaikki miehet tavoittelee top 3% seksikkäimpiä missibeibejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Aika harva omista matcheista ainakaan on kovin nopeasti tapaamista haluamassa. Kyllä suurinosa haluaa ensin tutustua ihan vaan viesteillä.
M38
Olen kaikki treffini sopinut reilusti alle kymmenessä lyhyessä viestissä, yleensä viidessä. Koskaan pidempi viestittely ei ole johtanut siihen, että oltaisiin oikeasti nähty´. Miksi tuhlaisin aikaa naisiin, jotka etsivät vain kirjekaveria?
Itse kirjoitan pitkiäkin sepustuksia. On kuitenkin vaikeaa pitää keskustelua yllä, jos toinen ei kysy vastavuoroisesti yhtään mitään. Usein käy niin, että kerron pitkälti omista harrastuksista ja kysyn, että mitä nainen harrastaa. Jos vastauksena tulee "no käyn lenkillä ja uimassa ja mitä milloinkin" niin on ärsyttävää olla se, jonka täytyy pitää keskustelu elossa.
Tätä on liikkeellä. Toiset jaarittelee hyvinkin kattavasti ja saattaa päätyä tekemään oharit. Parhain oli nähtävästi tämä joka kirjoitti lyhyesti ja ytimeekkästi. Sovittiin lyhyen meilikeskustelun päätteeksi treffit jonne saapui ajallaan. Seuraa tarkasti miten toinen vastaa sekä saapuuko treffeille.
Estä kokonaan mikäli tekee oharit. Indikoivat niiden avulla ettet ole vaivan arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjoitan pitkiäkin sepustuksia. On kuitenkin vaikeaa pitää keskustelua yllä, jos toinen ei kysy vastavuoroisesti yhtään mitään. Usein käy niin, että kerron pitkälti omista harrastuksista ja kysyn, että mitä nainen harrastaa. Jos vastauksena tulee "no käyn lenkillä ja uimassa ja mitä milloinkin" niin on ärsyttävää olla se, jonka täytyy pitää keskustelu elossa.
Jos viestittelystrategiasi ei toimi, vaihda sitä. Suurin osa naisista on tehnyt treffipäätöksen jo siinä vaiheessa, kun on nähnyt kuvasi ja pyyhkäissyt oikealle, joten hyödynnä sitä ja sovi treffit nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoittaa pitkä viesti, eli tuhlata kallista aikaa, kun nainen tavoittelee niitä parhaita miehiä?
Ihan samalla tavalla kaikki miehet tavoittelee top 3% seksikkäimpiä missibeibejä.
Joo ja niiden kanssa keskusteluun panostetaan. Sitten niille listan huonommille varavaihtoehdoille laitetaan tyyliin kerran päivässä tai parissa joku tyhjäsisältöinen kiintiöviesti, sama viesti tietysti jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
M38
Kyse ei ole siitä, mitä mätsisi haluavat, vaan siitä, mitä sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viestittelystrategiasi ei toimi, vaihda sitä. Suurin osa naisista on tehnyt treffipäätöksen jo siinä vaiheessa, kun on nähnyt kuvasi ja pyyhkäissyt oikealle, joten hyödynnä sitä ja sovi treffit nopeasti.
Ei toimi kaikilla. Itse olen varautuneempi, ja poistan matchin joka on jo muutaman viestin jälkeen ehdottamassa treffejä. Tulee olo, että tyypillä on kiire lähinnä päästä pöksyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Suurin osa halua edes vähän tutustua ennen kuin lähtee jonkun potentiaalisen psykopaatin kanssa treffeille.
Useimmilla miehillä on muutakin tekemistä kuin vakuutella jollekulle Tinder-randomille, ettei ole psykopaatti. Jos joku on liian arka lähtemään lasilliselle julkiseen ja vilkkaaseen baariin, ei häneen kannata tuhlata aikaa. Jonkun mielestä tällaisen naisen ei varmaan kannattaisi treffailla ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
M38
Olen kaikki treffini sopinut reilusti alle kymmenessä lyhyessä viestissä, yleensä viidessä. Koskaan pidempi viestittely ei ole johtanut siihen, että oltaisiin oikeasti nähty´. Miksi tuhlaisin aikaa naisiin, jotka etsivät vain kirjekaveria?
Itse olen nähnyt nimenomaan ne joiden kanssa on viestitelty enemmän.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi kaikilla. Itse olen varautuneempi, ja poistan matchin joka on jo muutaman viestin jälkeen ehdottamassa treffejä. Tulee olo, että tyypillä on kiire lähinnä päästä pöksyihin.
Ei sen tarvitsekaan toimia kaikilla. Hyvä strategia polarisoi. On vain etu, että varautuneet naiset karsivat itsensä pois kilpailusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Useimmilla miehillä on muutakin tekemistä kuin vakuutella jollekulle Tinder-randomille, ettei ole psykopaatti. Jos joku on liian arka lähtemään lasilliselle julkiseen ja vilkkaaseen baariin, ei häneen kannata tuhlata aikaa. Jonkun mielestä tällaisen naisen ei varmaan kannattaisi treffailla ollenkaan.
Luuletko, että ketään naista huvittaa lähteä treffeille miehen kanssa, jolle on "vaan joku Tinder randomi". En mä ainakaan lähtis. Pitää olla edes hitusen sellainen fiilis, että tämä tyyppi on kiinnostunut juuri minusta, enkä ole vaan yksi miljoonan muun seassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Luuletko, että ketään naista huvittaa lähteä treffeille miehen kanssa, jolle on "vaan joku Tinder randomi". En mä ainakaan lähtis. Pitää olla edes hitusen sellainen fiilis, että tämä tyyppi on kiinnostunut juuri minusta, enkä ole vaan yksi miljoonan muun seassa.
En minä ainakaan kiinnostu kenestäkään naisesta, jota en ole edes tavannut. Pitää nähdä kasvokkain, jotta voi sanoa, onko toisessa minkäänlaista potentiaalia.
Jos kovasti innostut toisesta pelkän viestittelyn perusteella, olet ihastumassa mielikuvaan, jonka olet itse luonut omassa päässäsi. Tätä kannattaa minusta aktiivisesti välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja niiden kanssa keskusteluun panostetaan. Sitten niille listan huonommille varavaihtoehdoille laitetaan tyyliin kerran päivässä tai parissa joku tyhjäsisältöinen kiintiöviesti, sama viesti tietysti jokaiselle.
Noiden kanssa kuopataan nanosekunneissa periaatteet. Muille naisille: mene töihin ja maksa ite. Toisille: mitä vaan kulta, mä maksan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noiden kanssa kuopataan nanosekunneissa periaatteet. Muille naisille: mene töihin ja maksa ite. Toisille: mitä vaan kulta, mä maksan!
Ja ne i d i o o t i t ei tajua, että sille top 3% naiselle olet pelkkä hyväksikäytettävä tollo, ja lompakko. Se nainen ei tule ikinä rakastumaan sinuun, jossain vaiheessa tulee se "Mehän ollaan vaan kavereita" -puhe.
Mulla on tullut myös tällaisia naisia vastaan.
Lisäksi naiset keskusteluissani usein olettaa että miehen pitäisi johtaa koko keskustelua, eivätkä he itse juurikaan kysele mitää.
Oikeasti hyvätapainen ihminen ei kuulu kumpaakaan näihin joukkoihin. Normaali ihminen osaa jutella sujuvasti edes jotain asiasta kuin asiasta. Kuplassa elävät autistit osaavat puhua vain omista harrastuksistaan. Lipevillä ihmisillä ei ole mitään sisältöä puheessaan. Hyvä kirjoitustaito korreloi älykkyyden kanssa. Yhden sanan ihmiset kannattaa suosiolla jättää väliin.