Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI niin monet miehet kuvittelee, että 1-2 sanan vastauksilla voi ylläpitää keskustelua???

Vierailija
24.10.2020 |

Mulla meni eilen treffisivulla hermot kun yksikin tyyppi oli mukamas kiinnostunut mutta vastasi kaikkeen vaan sanalla tai kahdella. Välillä taisi olla jopa kolme sanaa! Päätin että nyt riittää, sanon jokaiselle suoraan että ei vetele tälläinen, vähän vastavuoroisuutta kiitos. Ja poistan koko mathcin vaikka tyyppi miten uikuttaisi että "Ainahan mä puhun näin!". Yksikin kehtasi sanoa että ihan hyvin on saanut naisia ihan parilla sanallakin. Yök...

Kommentit (224)

Vierailija
21/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iiihan samaa naisillakiiiinnn

Naisilla on yleensä useampi keskustelu käynnissä, eli jos on harvasanainen sulle et ole ykkösvaihtoehto.

Vois miehetkin vähän ajatella miten vastaa. Jos vastaa kaikkeen parilla sanalla eikä esitä vastakysymyksiä niin tietysti siitä tulee sellainen kuva että tota ei kiinnosta pätkääkään ja olen sille joku plan Z. Sit sama mies itkee ja ihmettelee kun ei kukaan halua treffeille.

Jep. Ja sitten myös itketään, kun ensin laittaa viestin ”en kiinnosta vai sua?”. No tuolla aloituksella et todellakaan. Ihme urpoja. Kyse siis nettialustasta, ei Tinderistä, eli viestiä voi laittaa ilman matchiakin.

N41

Vierailija
22/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tyhmiä tai ei ole mitään puhuttavaa. ehkä ei ole ollut parisuhteessa niin ei osaa puhua naisen kanssa. tai odottaa että ehdotat seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan tyhjinä hetkinä pihistä, sihistä, naksutella tai päristä.

Vierailija
24/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että tuollaiset hiljaisemmat viestijät on kuitenkin enemmän mun makuuni, kuin mitkään lirkutelijat. Ne on enempi pelimiehiä. Tuollaiset hiljaiset jörrikät lämpenee hitaasti ja kyllä sieltä alkaa ajan kanssa juttua tulemaan. 

En myöskään jaksa ulkomaalaisten love you -viestejä. Siis, miten voi joku tuntematon heti rakastaa? Ei tietty mitenkään ja tuo viestimisen tyyli ei sovi mun pirtaani. N34

Vierailija
25/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko joskus tavannut miehen, joka kirjoittaa pitkiä viestejä? :D

Se on muuten mukavaa kun kirjoitat jonkun pitkän vastauksen naiselle esim tinderissä niin seuraavaksi se poistaa matchin. Pari kertaa käynyt näin.

M38

Kiltti runopoika jää rannalle ruikuttamaan, kun vähäsanainen alfauros vie Tinder-matchin. :(

Vierailija
26/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaik’ ajatus katkee, puhe ei lain.

Vierailija
27/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

😁

Vierailija
28/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kahden sanan lauseita naiset pääsevät jo vääristelemään mieleisiksiin.

Vierailija
29/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sanaahan on jo hyvin. Moni nainen vastaa pelkällä emojilla.

Vierailija
30/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa naisista on ihan samanlaisia Tinderissä. Vastaavat sanalla tai parilla, hädintuskin kysyvät mitään kysymyksiä. Jos et itse ylläpidä keskustelua niin koko homma kuivuu heti kasaan. Naiset tykkäväät keräillä tykkäyksiä ja mätsejä Tinderissä.

Vierailija
31/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten mukavaa kun kirjoitat jonkun pitkän vastauksen naiselle esim tinderissä niin seuraavaksi se poistaa matchin. Pari kertaa käynyt näin.

M38

Myös tekstin sisällöllä on merkitystä. Ehkä nähnyt, että pään sisällä ei ole mitään.

Vierailija
32/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tuollaiselle en jaksa vastata. Tässä viimeinen käymäni keskustelu vähäsanaisen kanssa suurin piirtein:

"Moi! Mitä kuuluu?" (Minä kysyin)

"Ihan hyvää, sinne?"

"Ihan hyvää myös. Meinasin just mennä lenkille, sit varmaan katon jonku leffan"

"Okei"

"Mitä sä tykkäät tehä vapaa-ajalla?"

"Riippuu"

Juu, ei kiitos.

Vierailija
33/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mutta niitä viestejä tuli sitten todella harvoin. Ei hyvä vaihtoehto sekään. Viestit olivat vielä sisällöllisesti tyhjää täynnä ja mietin että varmaan lähetti samat viestit muutamalle muullekin keskustelukumppanille.

Vierailija
34/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa naisista on ihan samanlaisia Tinderissä. Vastaavat sanalla tai parilla, hädintuskin kysyvät mitään kysymyksiä. Jos et itse ylläpidä keskustelua niin koko homma kuivuu heti kasaan. Naiset tykkäväät keräillä tykkäyksiä ja mätsejä Tinderissä.

Eivät ole kiinnostuneita. Voi olla, että olivat aluksi, mutta kirjoitusten taso ei kiinnosta.

Vierailija
35/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on ihan páska appi kun ihmiset käyttää sitä ihan väärin. Eli kerätään vaan loputtomiin mahdollisimman paljon matcheja. Panostetaan määrään eikä laatuun. Sit on kymmeniä tai satoja matcheja niin ei siellä mitenkään ehdi tutustua niihin. Yritetään ehkä sitä, jolla on kaikista seksikkäin kuva ja ei jää aikaa eikä energiaa enää yrittää niitä tavallisempia, joihin olisi ehkä jotain tsäänssejäkin.

Vierailija
36/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Tinderissä pitäisi olla joku rajoitus että miten paljon matcheja voi kerätä ilman että myös juttelee niiden kanssa. Esim ei voi olla yli 20 matchia jos ei ole jutellut vähintään viiden viestin verran. 

Vierailija
37/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoittaa pitkä viesti, eli tuhlata kallista aikaa, kun nainen tavoittelee niitä parhaita miehiä?

Vierailija
38/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen keskusteluja sinä yrität netissä käydä? Se Tinderin chatti on treffien sopimista varten. Keskustelut tapahtuvat sitten tosielämässä, ihmisten kesken.

M34

Vierailija
39/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoittaa pitkä viesti, eli tuhlata kallista aikaa, kun nainen tavoittelee niitä parhaita miehiä?

Et halua edes  yrittää olla se paras? Ei meinaan onnistu tuolla asenteella.

Vierailija
40/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta tuollaiselle en jaksa vastata. Tässä viimeinen käymäni keskustelu vähäsanaisen kanssa suurin piirtein:

"Moi! Mitä kuuluu?" (Minä kysyin)

"Ihan hyvää, sinne?"

"Ihan hyvää myös. Meinasin just mennä lenkille, sit varmaan katon jonku leffan"

"Okei"

"Mitä sä tykkäät tehä vapaa-ajalla?"

"Riippuu"

Juu, ei kiitos.

En minäkään jaksaisi noin tylsiin kysymyksiin tuon enempää vastata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan