MIKSI niin monet miehet kuvittelee, että 1-2 sanan vastauksilla voi ylläpitää keskustelua???
Mulla meni eilen treffisivulla hermot kun yksikin tyyppi oli mukamas kiinnostunut mutta vastasi kaikkeen vaan sanalla tai kahdella. Välillä taisi olla jopa kolme sanaa! Päätin että nyt riittää, sanon jokaiselle suoraan että ei vetele tälläinen, vähän vastavuoroisuutta kiitos. Ja poistan koko mathcin vaikka tyyppi miten uikuttaisi että "Ainahan mä puhun näin!". Yksikin kehtasi sanoa että ihan hyvin on saanut naisia ihan parilla sanallakin. Yök...
Kommentit (224)
ovat tyhmiä tai ei ole mitään puhuttavaa. ehkä ei ole ollut parisuhteessa niin ei osaa puhua naisen kanssa. tai odottaa että ehdotat seksiä.
Voithan tyhjinä hetkinä pihistä, sihistä, naksutella tai päristä.
Mä olen huomannut, että tuollaiset hiljaisemmat viestijät on kuitenkin enemmän mun makuuni, kuin mitkään lirkutelijat. Ne on enempi pelimiehiä. Tuollaiset hiljaiset jörrikät lämpenee hitaasti ja kyllä sieltä alkaa ajan kanssa juttua tulemaan.
En myöskään jaksa ulkomaalaisten love you -viestejä. Siis, miten voi joku tuntematon heti rakastaa? Ei tietty mitenkään ja tuo viestimisen tyyli ei sovi mun pirtaani. N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joskus tavannut miehen, joka kirjoittaa pitkiä viestejä? :D
Se on muuten mukavaa kun kirjoitat jonkun pitkän vastauksen naiselle esim tinderissä niin seuraavaksi se poistaa matchin. Pari kertaa käynyt näin.
M38
Kiltti runopoika jää rannalle ruikuttamaan, kun vähäsanainen alfauros vie Tinder-matchin. :(
Vaik’ ajatus katkee, puhe ei lain.
Yli kahden sanan lauseita naiset pääsevät jo vääristelemään mieleisiksiin.
Pari sanaahan on jo hyvin. Moni nainen vastaa pelkällä emojilla.
Suurinosa naisista on ihan samanlaisia Tinderissä. Vastaavat sanalla tai parilla, hädintuskin kysyvät mitään kysymyksiä. Jos et itse ylläpidä keskustelua niin koko homma kuivuu heti kasaan. Naiset tykkäväät keräillä tykkäyksiä ja mätsejä Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten mukavaa kun kirjoitat jonkun pitkän vastauksen naiselle esim tinderissä niin seuraavaksi se poistaa matchin. Pari kertaa käynyt näin.
M38
Myös tekstin sisällöllä on merkitystä. Ehkä nähnyt, että pään sisällä ei ole mitään.
En tiedä, mutta tuollaiselle en jaksa vastata. Tässä viimeinen käymäni keskustelu vähäsanaisen kanssa suurin piirtein:
"Moi! Mitä kuuluu?" (Minä kysyin)
"Ihan hyvää, sinne?"
"Ihan hyvää myös. Meinasin just mennä lenkille, sit varmaan katon jonku leffan"
"Okei"
"Mitä sä tykkäät tehä vapaa-ajalla?"
"Riippuu"
Juu, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mutta niitä viestejä tuli sitten todella harvoin. Ei hyvä vaihtoehto sekään. Viestit olivat vielä sisällöllisesti tyhjää täynnä ja mietin että varmaan lähetti samat viestit muutamalle muullekin keskustelukumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Suurinosa naisista on ihan samanlaisia Tinderissä. Vastaavat sanalla tai parilla, hädintuskin kysyvät mitään kysymyksiä. Jos et itse ylläpidä keskustelua niin koko homma kuivuu heti kasaan. Naiset tykkäväät keräillä tykkäyksiä ja mätsejä Tinderissä.
Eivät ole kiinnostuneita. Voi olla, että olivat aluksi, mutta kirjoitusten taso ei kiinnosta.
Tinder on ihan páska appi kun ihmiset käyttää sitä ihan väärin. Eli kerätään vaan loputtomiin mahdollisimman paljon matcheja. Panostetaan määrään eikä laatuun. Sit on kymmeniä tai satoja matcheja niin ei siellä mitenkään ehdi tutustua niihin. Yritetään ehkä sitä, jolla on kaikista seksikkäin kuva ja ei jää aikaa eikä energiaa enää yrittää niitä tavallisempia, joihin olisi ehkä jotain tsäänssejäkin.
Mun mielestä Tinderissä pitäisi olla joku rajoitus että miten paljon matcheja voi kerätä ilman että myös juttelee niiden kanssa. Esim ei voi olla yli 20 matchia jos ei ole jutellut vähintään viiden viestin verran.
Miksi kirjoittaa pitkä viesti, eli tuhlata kallista aikaa, kun nainen tavoittelee niitä parhaita miehiä?
Mitä ihmeen keskusteluja sinä yrität netissä käydä? Se Tinderin chatti on treffien sopimista varten. Keskustelut tapahtuvat sitten tosielämässä, ihmisten kesken.
M34
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoittaa pitkä viesti, eli tuhlata kallista aikaa, kun nainen tavoittelee niitä parhaita miehiä?
Et halua edes yrittää olla se paras? Ei meinaan onnistu tuolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta tuollaiselle en jaksa vastata. Tässä viimeinen käymäni keskustelu vähäsanaisen kanssa suurin piirtein:
"Moi! Mitä kuuluu?" (Minä kysyin)
"Ihan hyvää, sinne?"
"Ihan hyvää myös. Meinasin just mennä lenkille, sit varmaan katon jonku leffan"
"Okei"
"Mitä sä tykkäät tehä vapaa-ajalla?"
"Riippuu"
Juu, ei kiitos.
En minäkään jaksaisi noin tylsiin kysymyksiin tuon enempää vastata.
Jep. Ja sitten myös itketään, kun ensin laittaa viestin ”en kiinnosta vai sua?”. No tuolla aloituksella et todellakaan. Ihme urpoja. Kyse siis nettialustasta, ei Tinderistä, eli viestiä voi laittaa ilman matchiakin.
N41