Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI niin monet miehet kuvittelee, että 1-2 sanan vastauksilla voi ylläpitää keskustelua???

Vierailija
24.10.2020 |

Mulla meni eilen treffisivulla hermot kun yksikin tyyppi oli mukamas kiinnostunut mutta vastasi kaikkeen vaan sanalla tai kahdella. Välillä taisi olla jopa kolme sanaa! Päätin että nyt riittää, sanon jokaiselle suoraan että ei vetele tälläinen, vähän vastavuoroisuutta kiitos. Ja poistan koko mathcin vaikka tyyppi miten uikuttaisi että "Ainahan mä puhun näin!". Yksikin kehtasi sanoa että ihan hyvin on saanut naisia ihan parilla sanallakin. Yök...

Kommentit (224)

Vierailija
221/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen mies kirjoitti:

Itse kirjoitin pitkän asiallisen vastauksen naisen kysymykseen. Vastauksessa oli myös jatkokysymys. Sen jälkeen ei kuulunut enää mitään. Turha tehdä tästä sukupuolikysymystä. Ei naiset ole sen parempia tässä.

En ole koskaan ollut Tinderissä, mutta nettideittailukokemuksella ymmärrän hyvin, että keskustelu loppui. Sen kun olisi tarkoitus saada hymy huulille ja kiinnostus lisääntymään. Eli rentoa, spontaania, hauskaa, sujuvaa kirjoittelua.

Minuun on taas aina vedonnut tuollainen asiallinen kirjoitustapa ja se nimenomaan lisää kiinnostusta. Että on meitäkin jotka tuollaisesta tyylistä pitävät :D Kirjoittamisen pitää kuitenkin olla myös sujuvaa ja miehen osata viedä juttua luontevasti eteenpäin.

Vierailija
222/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa vielä, että tästä on tehty mukamas miesten yleinen vika, kun naiset harrastavat tuota paljon enemmän.

M31

Yksinkertaisesti. Jos saat miehenä/muunsukupuolisena/naisena lyhyitä, loukkaavia tai muuten vaan onnettomia vastauksia et selvästi kiinnosta. Siirry seuraavaan!

Yleensä se menee noin, mutta ei aina. Olen joskus ollut treffeillä naisen kanssa, joka vastaili viesteihini yhdellä-kahdella sanalla. Siksi saatan joskus katsoa sitä läpi sormien, jos nainen on muuten tyyppiäni. Kauaa en kyllä jaksa vetää keskustelua yksin.

M31

Eli jos nainen on hyvännäköinen. Hyvä ulkonäkö saa katsomaan aika paljon sormien läpi.

Ei pelkästään hyvännäköinen vaan kokonaisvaltaisesti hottis juuri sellaisella tavalla, joka vetoaa juuri minuun.

-eri

Mun on vaikea mitenkään nähdä yhden-kahden sanan vastailijaa kokonaisvaltaisesti hottiksena, mutta toisaalta en olekaan mies. Yleensä tuollaisista vastauksista ei välity yhtään millainen se ihminen on oikeasti ja tulee vain mitäänsanomaton kokonaisvaikutelma.

Kuvien ja profiilin perusteella pystyn kyllä näkemään, onko nainen todennäköisesti ulkonäöltään, ruumiinrakenteeltaan, tyyliltään ja kiinnostuksenkohteiltaan sitä tyyppiä, joka vetoaa minuun ja jota deittailen.

Aika katalogimaista toimintaa.

Ja kuitenkin olen onnellisessa parisuhteessa, jossa kumpikin meistä seurustelee ihannetyyppinsä kanssa. Sanoisin, että toimi hyvin.

Täytyy yrittää varoa. Ilmeisesti tuolla on muitakin jotka toimii samoin. En halua olla katalogista napattu nainen vaan se oikea. Joillekin näemmä riittää tuossa asemassa oleminen.

Säästät aikaasi kun tiedostat ettei "se oikea" ole kovin yleinen käsite miehen pääkopan sisällä. t. Mies

Mulla tuli Tinderissä aikanaan vastaan useampikin miehen profiili, jossa mies kertoi etsivänsä sitä oikeaa. Toki ymmärrän että jotkut saattavat kirjoittaa noin vain matchien toivossa, mutta mistäpä sitä tietää vaikka olisivat sellaiseen oikeasti uskoneet. En kyllä tykännyt yhdestäkään näistä miehistä että jäi se asia selvittämättä.

No, en väittänytkään sen olevan mahdottomuus. Samalla varmaan tiedostat että jokaista tuollaista kohden on yhdeksän (jos ei yhdeksäntoista) aivan muusta kiinnostunutta.

Mitä väliä sillä, mikä on se suhdeluku? Koska miehet tällä palstalla oppivat, ettei parisuhdeasioissa etsitä määrää vaan laatua? Ei ole tarkoitus säästää aikaa vaan löytää se mies, jonka pääkopan sisällä on ajatus siitä oikeasta.

Eri

Ja laadun etsimisestä huolimatta tällä palstalla erotaan. Kyllähän se silloin numeropeliksi menee, kun oikeaa pitää etsiä monta kertaa.

Eihän se silloin ollut se oikea? Silloin kuuluukin erota. Molempien takia.

Ei mitään sitä oikeaa ole olemassakaan

Miten sä näet ihmissuhteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa vielä, että tästä on tehty mukamas miesten yleinen vika, kun naiset harrastavat tuota paljon enemmän.

M31

Yksinkertaisesti. Jos saat miehenä/muunsukupuolisena/naisena lyhyitä, loukkaavia tai muuten vaan onnettomia vastauksia et selvästi kiinnosta. Siirry seuraavaan!

Yleensä se menee noin, mutta ei aina. Olen joskus ollut treffeillä naisen kanssa, joka vastaili viesteihini yhdellä-kahdella sanalla. Siksi saatan joskus katsoa sitä läpi sormien, jos nainen on muuten tyyppiäni. Kauaa en kyllä jaksa vetää keskustelua yksin.

M31

Eli jos nainen on hyvännäköinen. Hyvä ulkonäkö saa katsomaan aika paljon sormien läpi.

Ei pelkästään hyvännäköinen vaan kokonaisvaltaisesti hottis juuri sellaisella tavalla, joka vetoaa juuri minuun.

-eri

Mun on vaikea mitenkään nähdä yhden-kahden sanan vastailijaa kokonaisvaltaisesti hottiksena, mutta toisaalta en olekaan mies. Yleensä tuollaisista vastauksista ei välity yhtään millainen se ihminen on oikeasti ja tulee vain mitäänsanomaton kokonaisvaikutelma.

Kuvien ja profiilin perusteella pystyn kyllä näkemään, onko nainen todennäköisesti ulkonäöltään, ruumiinrakenteeltaan, tyyliltään ja kiinnostuksenkohteiltaan sitä tyyppiä, joka vetoaa minuun ja jota deittailen.

Aika katalogimaista toimintaa.

Ja kuitenkin olen onnellisessa parisuhteessa, jossa kumpikin meistä seurustelee ihannetyyppinsä kanssa. Sanoisin, että toimi hyvin.

Täytyy yrittää varoa. Ilmeisesti tuolla on muitakin jotka toimii samoin. En halua olla katalogista napattu nainen vaan se oikea. Joillekin näemmä riittää tuossa asemassa oleminen.

Säästät aikaasi kun tiedostat ettei "se oikea" ole kovin yleinen käsite miehen pääkopan sisällä. t. Mies

Mulla tuli Tinderissä aikanaan vastaan useampikin miehen profiili, jossa mies kertoi etsivänsä sitä oikeaa. Toki ymmärrän että jotkut saattavat kirjoittaa noin vain matchien toivossa, mutta mistäpä sitä tietää vaikka olisivat sellaiseen oikeasti uskoneet. En kyllä tykännyt yhdestäkään näistä miehistä että jäi se asia selvittämättä.

No, en väittänytkään sen olevan mahdottomuus. Samalla varmaan tiedostat että jokaista tuollaista kohden on yhdeksän (jos ei yhdeksäntoista) aivan muusta kiinnostunutta.

Mitä väliä sillä, mikä on se suhdeluku? Koska miehet tällä palstalla oppivat, ettei parisuhdeasioissa etsitä määrää vaan laatua? Ei ole tarkoitus säästää aikaa vaan löytää se mies, jonka pääkopan sisällä on ajatus siitä oikeasta.

Eri

Ja laadun etsimisestä huolimatta tällä palstalla erotaan. Kyllähän se silloin numeropeliksi menee, kun oikeaa pitää etsiä monta kertaa.

Eihän se silloin ollut se oikea? Silloin kuuluukin erota. Molempien takia.

Ei mitään sitä oikeaa ole olemassakaan

Miten sä näet ihmissuhteet?

Hyvin näkyy, kiitos.

Vierailija
224/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on keskimääräisesti parempia keskustelemaan, johtuu aivoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi