Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI niin monet miehet kuvittelee, että 1-2 sanan vastauksilla voi ylläpitää keskustelua???

Vierailija
24.10.2020 |

Mulla meni eilen treffisivulla hermot kun yksikin tyyppi oli mukamas kiinnostunut mutta vastasi kaikkeen vaan sanalla tai kahdella. Välillä taisi olla jopa kolme sanaa! Päätin että nyt riittää, sanon jokaiselle suoraan että ei vetele tälläinen, vähän vastavuoroisuutta kiitos. Ja poistan koko mathcin vaikka tyyppi miten uikuttaisi että "Ainahan mä puhun näin!". Yksikin kehtasi sanoa että ihan hyvin on saanut naisia ihan parilla sanallakin. Yök...

Kommentit (224)

Vierailija
1/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi?

Vierailija
2/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä etsi suomalaisia jos haluat puheliaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelevat että vähäpuheisuus on miehekästä ja pälättäminen on akkojen hommaa.

Vierailija
4/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suosiolla siirtyä seuraavaan, jättää ne harvasanaiset keskustelemaan toistensa kanssa. Move on , sister.

Vierailija
5/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus tavannut miehen, joka kirjoittaa pitkiä viestejä? :D

Vierailija
6/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iiihan samaa naisillakiiiinnn

Naisilla on yleensä useampi keskustelu käynnissä, eli jos on harvasanainen sulle et ole ykkösvaihtoehto.

Vierailija
7/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten mukavaa kun kirjoitat jonkun pitkän vastauksen naiselle esim tinderissä niin seuraavaksi se poistaa matchin. Pari kertaa käynyt näin.

M38

Vierailija
8/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on yleensä useampi keskustelu käynnissä, eli jos on harvasanainen sulle et ole ykkösvaihtoehto.

Vois miehetkin vähän ajatella miten vastaa. Jos vastaa kaikkeen parilla sanalla eikä esitä vastakysymyksiä niin tietysti siitä tulee sellainen kuva että tota ei kiinnosta pätkääkään ja olen sille joku plan Z. Sit sama mies itkee ja ihmettelee kun ei kukaan halua treffeille.

Vierailija
9/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten mukavaa kun kirjoitat jonkun pitkän vastauksen naiselle esim tinderissä niin seuraavaksi se poistaa matchin. Pari kertaa käynyt näin.

M38

Mä olisin niin mielissäni jos joku mies laittaisi pitkiä viestejä :( 

Vierailija
10/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Ehkä kirjoitit jotain ihan sekoa niissä viesteissä?

Vierailija
11/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Mä olisin niin mielissäni jos joku mies laittaisi pitkiä viestejä :( 

Mulla on monesti loppunut tila tinderin viestikentässä ja pitänyt jatkaa seuraavaan viestiin 🤣🤣

M38

Vierailija
12/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mite selität sit sen, ku jotkut o sanono miulle internetissä, et paapatan liikaa? :o Et vois asian ilmasta vähemmillä sanoilla. Ja eikös se oo vähän töykeetä? :/ Ite oon tosi ujo, nii kasvotusten on hankalaa puhuu. Internetis on helpompaa, mut voi olla, et toisille ujoille se voi olla silti hankalaa. M25

Vierailija
13/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois miehetkin vähän ajatella miten vastaa. Jos vastaa kaikkeen parilla sanalla eikä esitä vastakysymyksiä niin tietysti siitä tulee sellainen kuva että tota ei kiinnosta pätkääkään ja olen sille joku plan Z. Sit sama mies itkee ja ihmettelee kun ei kukaan halua treffeille.

Voishan ne mutten jää niitä ukkoja ihmettelemään tai säälimään. Todellakin ajattelen ettei kiinnostusta ole jos ei saa keskustelua aikaseksi, näin se menee myös silloin kun ihmisen tapaa netin ulkopuolellakin. En minä sitä jää murehtimaan, siirryn seuraavaan.

Vierailija
14/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais molemmat M38 ja M25. 

N27

Vierailija
15/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on niitä, jotka vastaavat mystillisesti käyttäen kolmea pistettä joka vastauksen perässä.

Joo...

Ehkä...

Sano sä...

Vierailija
16/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vikaa taas kaikki,naisen harvasanaisuuskin. Ylläri! Koska naiset on ihanii, eiksje!

Vierailija
17/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Ehkä kirjoitit jotain ihan sekoa niissä viesteissä?

Viimeksi nainen kysyi mitä teen työkseni ja mitä vkl suunnitelmissa. Vastasin mitä teen työkseni avasin vähän ammattia, koska monelle ei sano ammattinimikkeeni mitään tai väärä mielikuva. Sitten kerroin, että olen menossa maastopyöräilemään ja minne. Sitten kysyin mitä hän tekee työkseen ja vkl suunnitelmat.

En tiedä oliko ammatti turnoff.

M38

Vierailija
18/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjoo, mitäs sinne?

Vierailija
19/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset välittää puhumalla tunteita ja miehet informaatiota?

Vierailija
20/224 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vikaa taas kaikki,naisen harvasanaisuuskin. Ylläri! Koska naiset on ihanii, eiksje!

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Women-are-wonderful_effect