Jos et saa seksiä
neljään kuukauteen terveeltä alle 40v kumppaniltasi, mitä tekisit/ajattelisit?
Kommentit (24)
Kysyisin syytä koska joku syy on oltava jos on terve ihminen. Jos mitään vastausta ei tulisi, lähtisin suhteesta. Tuollainen ei ole parisuhde, vaan enemmän kaverisuhde. Onneksi olen naimisissa erittäin halukkaan naisen kanssa. Toi olisi tuhoavaa suhteelle.
Neljä kuukautta??? Ei normaalia. Epäilisin varmaan, että tyydyttää jossain muualla seksihalunsa. Eron paikka jos ei mitään selitystä tulis. Tai vähintään terapeutille mars.
Nainen 41v.
Ero edessä, en halua asua vain kämppiksen kanssa.
Jos on tunnetasolta paholaisesta seuraava, kuka haluaa, ei kukaan.
Vaimoni tuskin moista edes kummastelisi. Joskus kun oikein ärsyttää toisen passiivisuus intiimeissä jutuissa, niin päätän aina, etten minäkään sitten tee pienintäkään aloitetta seksijuttuihin. Parhaimmillaan oon jaksanu melkein kuukauden. Eikä mitenkään oo näyttänyt häiritsevän vaimoa. Tekisi mieli sanoa, että "Voitit, en pysty enää pidempään". Sitten kun se olisi ihmeissään, niin voisi hämmästyneenä kysyä, että eikö meillä ollutkaan kisa, kumpi pystyy pidempään olemaan koskematta toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni tuskin moista edes kummastelisi. Joskus kun oikein ärsyttää toisen passiivisuus intiimeissä jutuissa, niin päätän aina, etten minäkään sitten tee pienintäkään aloitetta seksijuttuihin. Parhaimmillaan oon jaksanu melkein kuukauden. Eikä mitenkään oo näyttänyt häiritsevän vaimoa. Tekisi mieli sanoa, että "Voitit, en pysty enää pidempään". Sitten kun se olisi ihmeissään, niin voisi hämmästyneenä kysyä, että eikö meillä ollutkaan kisa, kumpi pystyy pidempään olemaan koskematta toiseen?
Oletko kysynyt miksi vaimosi ei halua?
Pitempikin tauko menossa. On kyllä uusi tilanne elämässä
mies52v
Mahdoton vastata, kun en jäisi neljäksi kuukaudeksi seksittömään suhteeseen. Kuukaisikin ilman seksiä olisi jo piste, jossa suhde todennäköisemmin päättyy kuin jatkuu.
En suostu seksittömiin suhteisiin, ja sen tietää jokainen minusta jo tapailuvaiheessa, joten eron ei pitäisi tulla yllätyksenä.
Suosittelen samaa periaatetta sinulle, ap. Mitä tekeee kumppanilla, joka ei halua edes panna?
Vierailija kirjoitti:
Outoa piiloaggressiivisuutta. Onko tuo todella sellainen suhde, jota kannattaa jatkaa?
Ajattelisin ettei hän halua minua. Mutta yrittäisin silti vielä vietellä hänet.
Vierailija kirjoitti:
Sama ajatus tulisi. Ja ehkä muutaman kerran yrittäisin ja jos ei kelpaisi niin suhde olisi ohi.
Ei suhteissa tule pitkiä seksittömiä jaksoja, ellet itse halua niin. Suhteen kun voi myös päättää tai avata, ennen kuin tauko pääsee pitkäksi. Suomessa parisuhteet ovat täysin vapaaehtoisia järjestelyjä, joten ihan oma päätös, mitä teet.
Vierailija kirjoitti:
Viettele mieluummin joku, joka haluaa seksiä kanssasi.
Ihan normaalia meillä. Sen takia olenkin alkanut käymään huo*issa.
Itselleni riittäisi eron syyksi jo se, jos en naiseltani saisi seksiä vähintään kahden viikon välein. Ja sekin olisi tuskaa. Meillä seksiä harrastetaan n. kerran viikossa. Usein enemmänkin.
Ap, älä kärsi yhtään enempää tai laita kumppanisi selkä seinää vasten, että lähtee hakemaan apua.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni riittäisi eron syyksi jo se, jos en naiseltani saisi seksiä vähintään kahden viikon välein. Ja sekin olisi tuskaa. Meillä seksiä harrastetaan n. kerran viikossa. Usein enemmänkin.
Ap, älä kärsi yhtään enempää tai laita kumppanisi selkä seinää vasten, että lähtee hakemaan apua.
Minä eroaisin, jos seksiä olisi vain kerran viikossa. Tai ainakaan en jaksaisi tavata tuota useammin.
Ja jos toinen tarvitsee terapiaa, että haluaa minun kanssani seksiä, ei hän ole oikea nainen minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä kärsi yhtään enempää tai laita kumppanisi selkä seinää vasten, että lähtee hakemaan apua.Minä eroaisin, jos seksiä olisi vain kerran viikossa. Tai ainakaan en jaksaisi tavata tuota useammin.
Ja jos toinen tarvitsee terapiaa, että haluaa minun kanssani seksiä, ei hän ole oikea nainen minulle.
Samaa mieltä! Jos tyttöystäväni pitäisi käydä terapiassa että haluaisi seksiä kanssani, niin siihen loppuisi. Parisuhteeseen kuuluu seksi. Tai sitten se ei ole parisuhde.
Antaisin tasan kaksi vaihtoehtoa kuukauden jälkeen joko seksiä tai haen muualta. Kuukausi on kyllä ehdoton maksimi mitä odottaisin.
Selvittäisin että mikä siihen on syy...
Oon etäsuhteessa(vajaa 3v) ja nähdään vähintään joka toinen viikko, yleensä ke/to-su.
Välillä useamminkin. Lapsia on mulla useampi ja hällä yksi.
Jos seksiä ei olisi niin ihmettelisin. Selvittäisin mikä syynä ja jos ei olisi syytä niin eroaisin.
Nyt kuitenkin kun nähdään niin seksiä on joka päivä, välillä aamuin illoin.
Mies39v