Jos et saa seksiä
neljään kuukauteen terveeltä alle 40v kumppaniltasi, mitä tekisit/ajattelisit?
Kommentit (24)
Haluttoman tehtävä on selvittää, miksi ei halua seksiä. Minulla on oikeus odottaa kumppania, joka kykenee vastaamaan tarpeisiini.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin tasan kaksi vaihtoehtoa kuukauden jälkeen joko seksiä tai haen muualta. Kuukausi on kyllä ehdoton maksimi mitä odottaisin.
Ymmärrettävä lähestyminen, mutta harvoin missään elämän asiassa pakko on toimiva motivaattori. Kovin moni ei tätä tajua, mutta kyllä sussakin on vikaa jos haluat vain itsetyydyttää itseäsi puolisossasi. Melkoinen unelmien prinssi olet.
tietenkin seksi pitää olla ja saada ja jos ei ole molempia tyydyttävällä tavalla suhteessa on työstettävää. Mutta jos puolisosi tulee sanomaan, että kasvata isompi kalu tai lähden kävelemään, niin jättää varmaan vähän pahan mielen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin tasan kaksi vaihtoehtoa kuukauden jälkeen joko seksiä tai haen muualta. Kuukausi on kyllä ehdoton maksimi mitä odottaisin.
Ymmärrettävä lähestyminen, mutta harvoin missään elämän asiassa pakko on toimiva motivaattori. Kovin moni ei tätä tajua, mutta kyllä sussakin on vikaa jos haluat vain itsetyydyttää itseäsi puolisossasi. Melkoinen unelmien prinssi olet.
tietenkin seksi pitää olla ja saada ja jos ei ole molempia tyydyttävällä tavalla suhteessa on työstettävää. Mutta jos puolisosi tulee sanomaan, että kasvata isompi kalu tai lähden kävelemään, niin jättää varmaan vähän pahan mielen...
Jos tietää, että omien halujen lisääminen on yhtä mahdoton tehtävä kuin peniksen kasvattaminen, tuossa tilanteessa pitäisi ymmärtää jo itse lähteä.
Jos suhteessani olisi kuukauden seksitön jakso kumppanini haluttomuuden vuoksi, en usko, että suhde tuosta enää jatkuisi. Seksitön suhde ei käy minulle.
Olen itse eronnut suhteesta jossa kahden vuoden jälkeen mies alkoi pihdata seksiä. Kaikki oli muuten hyvin. Tunsin itseni epänaiselliseksi ja epäilin että ulkonäössäni ja kaikessa mitä teen, on yhtäkkiä jotain vikaa. Syy miehen haluttomuuteen ei koskaan selvinnyt. Onneksi löysin uuden kumppanin jonka kanssa halut kohtaavat. Älä Ap jää roikkumaan suhteeseen jossa toinen ei halua. Henkinen helvetti.