Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyykki vuori ja pesukone rikki perjantaina klo 17

apuva
24.10.2020 |

Kyllä niin sapettaa tuo Mielen pyykkäri. 10v pessyt normaalisti, mut nyt rupes temppuileen...
perjantaina alkoi vilkuttaan huuhtelut valoa ja sammuttaa ohjelman...
Vikaa en tiedä, jos joku tietää, niin kertokaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kai tiensä päähän.  10 vuotta taisi mullakin kone kestää, pesi oikein mallikkaasti siihen asti, kunnes yhtäkkiä lopetti ja alkoi työntää pahanhajuista savua jostain, vain vähän, mutta kyllä se säikäytti.  Mies sitä ensin vähän tutkaili (koneteknikko, joka korjaa kaiken ja suhtautuu asiaan suurella intohimolla) ja totesi sitten, että moottori (vai mikä lie) sökö.  Uuden koneen osto ainoa vaihtoehto.

Vierailija
2/5 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi meillä viime perjantaina. Tilasin saman tien uuden koneen, joka asennettiin keskiviikkona. Sitä ennen kävin ostamassa lisää alushousuja miehelle :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lg:tä kestetty lähes 10v, mutta korjattukin on. Ei tullut kuntoon. Aina epätasapainossa.

Ostan Mielen seuraavaksi. Jo sais black fridäynä 5v takuun.

Vierailija
4/5 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin hajosi juuri 18 vuotta uskollisesti palvellut pesukone. Nyt uutta odotellessa olen kaivellut kaappien perukoilta vaatteita, joita en edes muistanut omistavani.

Vierailija
5/5 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Miele vilkuttaa nopeasti huuhteluvaloja, vetomoottorin hiilet ovat kuluneet.

n 50€ uudet ja aika helppo vaihtaa, n 2h itsellä meni. you tubesta, replacing/changing carbon brushes Miele, hyvä ohje. Minä otin sivupellit irti, oli helpompi laittaa uusi hiilisilta paikalleen ja näkee napsauttaa hyvin hiilet.

Minulla kesti 10v ja vaihdoin. Kannattaa samalla kaikki kumiletkut putsata, jos hälyttää "pesuainetta liikaa", ei saa korvaavaa ilmaa. Minulla oli sellaiset y-haaran pikkuputket ihan tukossa sellaista valkoista mönjää. Vesihanan alle ja paineella avasin, helppo.

Kolmas vika, jos avaat vahingossa poistoviemärin niin, että vettä pääsee koneen sisälle, laukaisee hälytyksen, että vettä koneen suojakaukalossa "vilkutti punaista" , niin kaataa veden pois "kone vaikka 45 astetta eteen".

Nyt kuin uusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi