Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan antaa lapset exälle ja aloittaa uuden elämän

Vierailija
30.01.2014 |

En koskaan ole halunnut lapsia. Suostuin synnyttämään kolme lasta exälle, koska hän jotenkin lepertelemällä sai minut manipuloitua tehtävään. En ole koskaan sen suuremmin kokenut lapsista iloa tai rakkautta. En imettänyt ja jatkoin töitä heti kun vain kykenin, exä jäi kotiin lasten kanssa.

Mies petti monta kertaa ja ero tuli. Nyt minua suoraan sanoen vituttaa, että minulla on lapsia hidastamassa elämääni. Jäisin heidän kanssa yksin, kiitos miehen. Haluan, että exä ottaa lapset luokseen asumaan. Minä haluan elää nyt sitä vapautta, jonka menetin kun esikoinen syntyi. Lapset ovat 2v, 4v ja 9v.

Haukkukaa vaan pystyyn, ei hetkauta. Miehillä on aina joku oikeus jättää lapset äidille ja aloittaa uusi elämä. Miksen minä voi tehdä niin?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:07"]

Paljon ikäviä kommentteja. Tavallisemmin on niin päin, että nainen puhuu miehen ympäri halutessaan lapsia. Ja eron tullessa lapset jäävät äidille. Eli juuri päinvastoin kuin apllä. Jos ap olisi ollut mies niin veikkaan että kommentit olisivat olleet ihan erilaisia. Ei ole sukupuolten välistä tasa-arvoa saatu vielä Suomeen. Ainakin mitä tulee ihmisten asenteisiin.

[/quote]

Jep provo jolla haettiin juuri sinun kommenttiasi..

Vierailija
42/50 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sinä voit tehdä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:40"]

Lähtisin siitä, että aikuisella ihmisellä on vastuu omasta elämästään. Ja vielä KOLME lasta olet tehnyt, joten kyllä olet tiennyt mitä teet. 

Tiesitkö, että tunnekylmyys omista lapsista on hyvin harvinaista ja liitetään usein erilaisiin persoonallisuushäiriöihin. Näissähän äidit käyttävät lapsia vain yhtenä pelinappulana, manipuloivat ja ovat kylmiä lasten tarpeille, eivät kykene aikuismaiseen rakkauden- ja huolehtivaisuuden ilmapiiriin. Tosielämässä tämä sitten näyttäytyy tällaisina kirjoitelmina "en rakasta lastani, en tiedä miksi tein hänet" ja muuna lapsen esineellistämisenä.

[/quote]

Miten musta tuntuu, että sun kaltaiset "diagnosoijat" on niitä pahimpia psykopaatteja. Yritätte peitellä omia tunteita/tunteettomuutta ja väitätte kaikkia normaaleja tunneskaaloja kokevia sairaiksi. Uskoisin, että et itsekään tunne lapsiasi kohtaan mitään ja koet siitä huonoa omatuntoa, siksi syyllistät muita ja valehtelet itsellesi kokeneesi jotain mistä kaikki muut puhuu.

Ehkä koko äidinrakkauskin on vaan keisari ilman vaatteita?

Vierailija
44/50 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitte vielä syyllistetään veloja, jotka sentään tietää että eivät oikeasti halua lasta ja ovat rohkeita koska kestävät sen kaiken paskan miten yhteiskunta ja av-mammat heh, syyllistää kun ovat niin itsekkäitä etteivät hanki lapsia. Eiks tää maa oo jo täynnä huostaanotettuja lapsia, joiden vanhempien ei ois koskaan ehkä pitänyt lisääntyä mut kun niin kuului tehdä ja muut vaativat. Ja sitkun huomataan jälkikäteen et oho, en mä oikeestaan halunnutkaan lapsia, jätetään heitteille tai pahimmassa tapauksessa pistetään oma jälkikasvu päiviltä kun nuppi sekoaa. 

No tässä ko. tapauksessa onnellinen loppu sikäli että lapsilla on isä joka haluaa heidät.

Vierailija
45/50 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että löysitte teille sopivimman tavan elää. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen etä-äiti maailmassa. Etäisyyttä pidetään normina, mutta etä-äitiyteen nähdään usein liittyvän jonkinlaista tunnekylmyyttä, piittaamattomuutta lapsista tai tämän keskustelun perusteella näköjään jopa persoonallisuushäiriötä. Onhan se isä yhtälailla lasten vanhempi kuin äiti, vaikka se välillä tuntuu ihmisiltä kummasti unohtuvan.

Epäilen, että aloitusviesti, jossa ap sanoo tehneensä lapset lähinnä miehen mieliksi, on tunnekuohussa kirjoitettu ja sen takia mutkia on saatettu oikoa suoriksi.

Vierailija
46/50 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:56"]

Ymmärrän sua täysin.mulle kävi samoin ja nyt kolmen kanssa yksistään kun ex jatkaa seesteistä kahdenaikuisen elämää uuden kanssa.matkustelee kahviloissa ja ulkona syömässä.niiin vitun helppoa,mä tappelen lasten kans arjessa joka ikisestä sentistä ja ajasta.ei tarvi ajatella olevansa vain minä.elämäni on eletty 43 vuotiaana...katkeruutta ehkä mutta voisi olla toisinkin

[/quote]

Muksut ukolle tai sijoitukseen. Näin aion toimia jos ero tulee. Loppuelämääni en aio pallo jalassa olla toisen reissatessa vapaana.

Vierailija
47/50 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettiny kanssa että jos mulla ois lapsia, olisin valmis luopumaan heistä varmaan. Siskoni sai lapsen vuosi sitten, ja tajusin vasta, mitem paljon lapseen voi kiintyä. Antaisin oman elämäni hänen elämästään.

Vierailija
48/50 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:07"]

Mä oon miettiny kanssa että jos mulla ois lapsia, olisin valmis luopumaan heistä varmaan. Siskoni sai lapsen vuosi sitten, ja tajusin vasta, mitem paljon lapseen voi kiintyä. Antaisin oman elämäni hänen elämästään.

[/quote] tässä sun tekstissä ei ole järkeä o.O

Vierailija
49/50 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset poikia??

Vierailija
50/50 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sitä toki tehdä niin, mutta haluatko tehdä? Rohkea kirjoitus sinällään. 

Itselläni on taas tilanne jossa en (ex) mieheni jätti lapsensa kokonaan. Se on rankka paikka lapselle, vaikka unohtaahan lapsi ehkä joskus "isänsä". Hylkäystä ei koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän