Paras tapa tutustua naiseen, jos on ujo?
Kaikki vinkit otetaan vastaan. Olen 37v mies ja minulla ei ole vielä ollut seurustelusuhdetta. Haluisin kovasti tavata ja tutustua ihanaan naiseen, mutta olen tavattoman ujo. En ole oikein uskaltanut ehdottaa kenellekään treffejä. Vuosia sitten yritin muutaman kerran, mutta esim pari nettideittiä ei tullut edes paikalle, vaikka sovittiin. Kerran pubissa yritin tutustua yhteen naiseen, mutta hän sanoi suoraan, ettei kiinnosta. Eli kokemukseni ovat huonoja, mutta en haluaisi vanheta yksin. Lisäksi asun pienellä paikkakunnalla, jossa olisi paljon enemmän tarjontaa miehistä kuin naisista.
Kommentit (15)
Olen ujo nainen ja minusta parasta on, jos ei mene treffeille (aika monen ujon painajainen 😅). Parempi tutustua siten, ettei lähtökohta ole pariutuminen, jolloin on helpompi olla rento ja luonteva. Harrastukset ja monenlainen vapaaehtoistyö, siellä on mukavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo nainen ja minusta parasta on, jos ei mene treffeille (aika monen ujon painajainen 😅). Parempi tutustua siten, ettei lähtökohta ole pariutuminen, jolloin on helpompi olla rento ja luonteva. Harrastukset ja monenlainen vapaaehtoistyö, siellä on mukavia ihmisiä.
Voisitko antaa muutaman vihjeen harrastuksista tai vapaaehtoistöistä joissa olisi enemän miehiä kuin naisia enkä vaikuttaisi oudolta porukassa.
en ole ap
Itse olen Tinderistä löytänyt seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Saati kun useimpien lähtökohta tai paremminkin pyrkimys ei ole pariutuminen vaan parittelu.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Tinderistä löytänyt seuraa.
Pitempiaikaista ja muutakin kuin pano?
Sinun tulevaisuutesi on kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko antaa muutaman vihjeen harrastuksista tai vapaaehtoistöistä joissa olisi enemän miehiä kuin naisia enkä vaikuttaisi oudolta porukassa.
en ole ap
Juoksukouluissa on yleensä paljon enemmän naisia kuin miehiä. Ja juoksukouluja on kaikentasoisille.
Aloittajalle suosittelisin harrastusta, missä on naisia. Ja siellä juttelua naisille, ei treffimielessä, vaan ihan kaverimielessä. Ja vasta kun jonkun kanssa on oikeasti tutustuttu ja tuntuu että molemmat viihtyvät yhdessä, ehdota treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Sinun tulevaisuutesi on kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Mieluummin yksin kuin tuo. Kiitos vaan, mutta ei kiitos. Kaada ittelles vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole ap
Olen taiteellisesti suuntaunut harrastuksissa, niin ei siellä ainakaan miehiä enemmän. 😄 Erilaisissa liikuntajutuissa ainakin voi olla miehiä enemmän, esim. Suomen Latu ry:n paikallisyhdistykset järkkää kaikkea eri ikäisille tai kansalaisopistoista löytää kaikenlaista. Naiset tekee oman kokemukseni mukaan enemmän vapaaehtoistöitä. Mutta sieltä minäkin olen kiinnostuneita miehiä löytänyt moniakin. Ihmisten auttamiseen ja luonnonsuojeluun liittyvää on monenlaista, sitten on erilaisia talkootöitä, festivaalit ja muut kesätapahtumat hakee vapaaehtoistyöntekijöitä ympäri Suomen. Joku vapaapalokunta on ainakin miesvaltainen. Riippuu paikkakunnasta mitä on tarjolla, kannattaa olla utelias ihan uusille jutuille, jotka ei heti tunnu omalta ja kartoittaa mitä on tarjolla.
Hanki joku eläin, eläinpiireissä kulkee paljon naisia.
Vierailija kirjoitti:
Hanki joku eläin, eläinpiireissä kulkee paljon naisia.
Koiranulkoiluttajan on kaikkein helpoin päästä juttusille vastakkaisen tai vaikka saman sukupuolen edustajan kanssa. Pentuvaiheessa koira on melkoinen naismagneetti.
Ap:n kannattaisi aloittaa sellainen harrastus jossa hän tekee jotakin yhdessä naisten kanssa ja jossa tekemisten aikana tai välissä on mahdollista keskustella. Se voi edellyttää uhrauksia eli joutuu jättämään nykyisiä harrasteita syrjään.
Toistan itseäni: Olin eilen(kin) tanssikurssilla foksia opettelemassa ja siellä oli taas armoton pula miehistä. Sama krooninen miesten vajaus näkyy joka kerta myös lavatansseissa kun naiset jäävät vaille tanssiparia.
Samasta aiheesta on keskusteltu hiljattain pidempäänkin:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5931139/mista-nykyaikana-kannattaa-etsi…
(Lisäys)
Ujo mies joutuu menemään vahvasti ulos mukavuusalueeltaan saadakseen seuraa. Se on aluksi stressaavaa mutta esimerkiksi juuri tanssimista opeteltaessa tapahtuu oikeastaan aika lailla itsestään ja huomaamatta.
M59+
Mitä harrastat? Missä olet töissä? Moni on löytänyt kumppanin näistä piireistä.