Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan antaa lapset exälle ja aloittaa uuden elämän

Vierailija
30.01.2014 |

En koskaan ole halunnut lapsia. Suostuin synnyttämään kolme lasta exälle, koska hän jotenkin lepertelemällä sai minut manipuloitua tehtävään. En ole koskaan sen suuremmin kokenut lapsista iloa tai rakkautta. En imettänyt ja jatkoin töitä heti kun vain kykenin, exä jäi kotiin lasten kanssa.

Mies petti monta kertaa ja ero tuli. Nyt minua suoraan sanoen vituttaa, että minulla on lapsia hidastamassa elämääni. Jäisin heidän kanssa yksin, kiitos miehen. Haluan, että exä ottaa lapset luokseen asumaan. Minä haluan elää nyt sitä vapautta, jonka menetin kun esikoinen syntyi. Lapset ovat 2v, 4v ja 9v.

Haukkukaa vaan pystyyn, ei hetkauta. Miehillä on aina joku oikeus jättää lapset äidille ja aloittaa uusi elämä. Miksen minä voi tehdä niin?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän paikan hienous on siinä, että niitä ihmisiä jotka eivät halua lapsia, haukutaan omituiksiksi ja jankataan sitä että "kyllä sitten kun se lapsi syntyy niin tunnet sen äidin rakkauden!" Ja sitten kun on joku joka ei lapsen syntyessäkään rakasta lasta niin haukutaan paskaksi ja huonoksi ihmiseksi (ei vain huonoksi äidiksi vaan ihmiseksi!) Samalla kysytään että miten voi olla noin heikko ihminen että voi miehen pakottamana hommata lapsen!!! Ehkä se painostus ei tule vain mieheltä vaan tältä yhteiskunnalta jonka ajatus on että lapsia on PAKKO hankkia, vaikka ei haluaisi ja PAKKO rakastaa.. jos rakastatte omaa lastanne ei se tarkoita että kaikki rakastaisi tai että kaikki haluaisi lapsia.. muutenkin maapallo on ylikansoituttunut niin en voi käsittää miksi tällaista tyrkytetään ihmisille

Vierailija
2/50 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:37"]Miksi lapset jäi alunperinkään sulle? Olisit heti alussa lähtenyt ja jättänyt lapset.
[/quote]

Vai olisiko se niin että molemmat vanhemmat kantaisi vastuunsa ja hoitaisi!

Ihanko vierasta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua täysin.mulle kävi samoin ja nyt kolmen kanssa yksistään kun ex jatkaa seesteistä kahdenaikuisen elämää uuden kanssa.matkustelee kahviloissa ja ulkona syömässä.niiin vitun helppoa,mä tappelen lasten kans arjessa joka ikisestä sentistä ja ajasta.ei tarvi ajatella olevansa vain minä.elämäni on eletty 43 vuotiaana...katkeruutta ehkä mutta voisi olla toisinkin

Vierailija
4/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Aika hyvin on mies puhunut, jos olet kolme lasta tehnyt täysin vailla omaa halua.

Vierailija
5/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset jäi alunperinkään sulle? Olisit heti alussa lähtenyt ja jättänyt lapset.

Vierailija
6/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin siitä, että aikuisella ihmisellä on vastuu omasta elämästään. Ja vielä KOLME lasta olet tehnyt, joten kyllä olet tiennyt mitä teet. 

Tiesitkö, että tunnekylmyys omista lapsista on hyvin harvinaista ja liitetään usein erilaisiin persoonallisuushäiriöihin. Näissähän äidit käyttävät lapsia vain yhtenä pelinappulana, manipuloivat ja ovat kylmiä lasten tarpeille, eivät kykene aikuismaiseen rakkauden- ja huolehtivaisuuden ilmapiiriin. Tosielämässä tämä sitten näyttäytyy tällaisina kirjoitelmina "en rakasta lastani, en tiedä miksi tein hänet" ja muuna lapsen esineellistämisenä.

Vierailija
7/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hyvä avioliitto, kunnes mies alkoi panemaan muita. Enhän minä väitä, ettenkö huolehtisi ja välittäisi lapsista. En vaan koskaan ole kokenut sitä suurta onnea ja rakkautta, mitä äidit hehkuttavat.

Ap

Vierailija
8/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo eronneet? Missä lapset asuvat nyt? Olisiko ex halukas ottamaan lapset?

Vierailija
9/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lapset voivat yhtälailla jäädä isälle kuin äidille.

Vierailija
10/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti exä huolii ne raukat :(

Vierailija
11/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paistaa tekstistä kylmyys. Puhut lapsista, et lapsistaSI.

Mikset jättänyt miestä, jos et halunnut lapsia?

Vierailija
12/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrätkö, että se suuri rakkaus ja onni tulee ihmisestä itsestään? Se ei lähde niistä lapsista eikä muista ihmisistä tai elämän muista puitteista, vaan ihmisen omasta kyvystä antaa ja tuntea sellaista rakkautta? 

Vierailija
13/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ottaa lapset, olemme sopineet tästä. Lapsille olemme asiasta puhuneet. Pitävät muutenkin isästään enemmän kuin minusta... Minä etsin itselleni asuntoa parhaillaan.

Ap

Vierailija
14/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi sysätä koko vastuuta miehelle sillä kykkä sinä itse ne lapset hankit myös. Katkeruuden kyllä tajuaa kun taustalla on miehen pettäminen, mutta etkö voisi vain ehdottaa,`että alkaisit viikoloppu äidiksi ja mies ottaisi päävastuun.

Vierailija
15/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ensimmäisiä kelle tästä kerron. Nyt hajoan henkisesti, kun tajuan miten asiat oikeasti ovat...

Ap

Vierailija
16/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:44"]

Exä ottaa lapset, olemme sopineet tästä. Lapsille olemme asiasta puhuneet. Pitävät muutenkin isästään enemmän kuin minusta... Minä etsin itselleni asuntoa parhaillaan.

Ap

[/quote]

no mutta sittenhän kaikki on hyvin, vai kuinka?

Vierailija
17/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

[/quote]

no mutta sittenhän kaikki on hyvin, vai kuinka?

Vierailija
18/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

[/quote]

No sittenhän se on järjestyksessä. Senkun vain aloitat uuden elämäsi, mutta kai se lasten tapaamiset sisältää?

Vierailija
19/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti näen lapsia, en minä heitä hylkää. Exä on hyvin isällinen ja lapset rakastavat häntä. Eivät he minun kanssani viihtyisi...

Ap

Vierailija
20/50 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että tässä uudessa elämässäsi mietit sitten kaksi kertaa kannattaako sinun enää koskaan lisääntyä.