Minulle tehdään huomenna abortti. Haluatko kysyä jotain?
Odotin oikein tarkoituksella raskausviikolle 11 että pääsisin kaavintaan koska se on lääkkeitä kivuttomampi toimenpide.
Kommentit (79)
Et sit oo kuullut ehkäisystä? Ja jos kortsu pettää, niin jälkiehkäisystä? Turha selittää, että muka söit pillereitä, niiden kanssa raskaaksi tulee niin pieni osa.
Jos ei osaa käyttää ehkäisyä, ei pidä harrastaa seksiäkään. Seksistä tulee raskaaksi, onko vaikea uskoa tätä? Nyt sit elät selibaatissa, kunnes oot valmis mahdolliseen raskauteen, koska et osaa ehkäistä.
Yks hyvä puoli tässä on se, ehkä ainut lohtu, että vauva pääsee suoraan taivaaseen Jeesuksen luokse.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:35"]Miksi abortti on yhtään sen pahempi toimenpide kun umpisuolen poisto? Se sentään sattui, jotain mitä haluan abortin kanssa välttää.
[/quote]
Oletko tyhmä?
Kasvaakohan umpisuolesta vauva?
Otan osaa.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:36"]
On täysin eriasia poistaa umpisuoli kuin lapsi. Mutta tästä näemme että olitkin PROVO! Tai toooodella nuori tai lapsellinen! Varo vaan, karma is a bitch..
[/quote]
Sikiö ei ole lapsi!
[/quote]
Eihän lasta voi olla ilman sikiövaihetta!
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:42"]Opiskelen ja olen 21-vuotias. Yritä siinä sitten opiskella kun lapsi huutaa vieressä joten tämä on minulle oikea ratkaisu.
[/quote]
Ei se koko ajan huuda.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:05"]
Et sit oo kuullut ehkäisystä? Ja jos kortsu pettää, niin jälkiehkäisystä? Turha selittää, että muka söit pillereitä, niiden kanssa raskaaksi tulee niin pieni osa.
Jos ei osaa käyttää ehkäisyä, ei pidä harrastaa seksiäkään. Seksistä tulee raskaaksi, onko vaikea uskoa tätä? Nyt sit elät selibaatissa, kunnes oot valmis mahdolliseen raskauteen, koska et osaa ehkäistä.
[/quote]
Tähän ihan vaan kommenttina, että jälkiehkäisykään ei aina toimi :(
t. 16 vuotiaana raskautunut. Kondomi hajosi ja jälkiehkäisy ei toiminut.
Kovismuijat pystyy tuohon, sellaiset tunnekylmät sekopäät.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:13"]
En kertakaikkiaan ole ikinä ymmärtänyt tätä juttua, että MIKSI ihmeessä ihmiset hankkiutuvat raskaaksi jos eivät lasta halua?? Täysi mysteeri minulle. Miten voi tulla VAHINGOSSA raskaaksi? Mitä muita asioita tälläiset ihmiset sitten tekevät VAHINGOSSA? Pelottavaa. Suosittelen hakeutumaan syyntakeettomaksi jos et voi kontrolloida itse elämääsi.
[/quote]
Voi luoja :D etkö tiennyt että esim.kierukka ei ole 100% varma,mulla oli 2 vuotta jonka jälkeen se oli HUOMAAMATTANI liikkunut pois paikaltaan ja näin ollen tulin raskaaksi. Sä et taida kyllä tietää mitään ehkäisystä tai siitä,miten raskaaksi voi myös VAHINGOSSA tulla :-D
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:42"]Opiskelen ja olen 21-vuotias. Yritä siinä sitten opiskella kun lapsi huutaa vieressä joten tämä on minulle oikea ratkaisu.
[/quote]
Ei se koko ajan huuda.
[/quote]
Vauva voi olla todella kiltti ja rauhallinen. Mistä voit tietää? Mun tyttö oli tosi tyytyväinen, kolli lattialla lelujen kanssa, välillä imetiin ja ulkoiltiin. Olisin ihan hyvin voinut vaikka väitöskirjan tehdä. Lapsen voi myös viedä päiväkotiin, kun olet koulussa.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:47"]Sikiö ei ole ihminen, vai saavatko keskenmenon saaneet tuomion kuolemantuottamuksesta?
[/quote]
No mitenkähän ihminen kehittyy? Pakkohan se sikiövaihe on käytävä läpi.
Jos et tiennyt, jo eka viikoilla kropassa on kaikki.
Se imee peukkua, sydän lyö.
Missä sun mies on? Miten se voi hyväksyä sun teon, oman lapsen murhan? Ihmiset on kyllä niin kummallisia. Pitää seksiä harrastaa, mut ei mitään vastuuta oteta.
Surullisinta on, että oon itsekin yhtä pitkällä raskaudessa ja en vois ikinä kuvitella luopuvani vauvasta! Itse asiassa pelkään ihan koko ajan että sille pienelle ihmiselle, joka mun sisällä kasvaa ja josta mä oon vastuussa, tapahtuu jotain. :( ja kyllä tunnen, että se on mun oma lapsi ja on tunneside siihen vaikka se onkin niin pieni.
T: N20
Olin jo kirjoittamassa paria mun suosikkivauvavitsiä mut sitten maltoin mieleni. Saattaisi keventää tunnelmaa. Löytyy googlaamalla.
Se että vauva on kasvamassa ja vielä pieni sekä puolustuskyvytön, ei oikeuta päättämään päiviltä.
Eikä se että "toimenpide" tapahtuu kohdussa.
Voisin tehdä abortin vain viikolle 9 asti koska rv 11 se sikiö näyttää jo ihan vauvalta.
Meidän poika jo heitteli kuperkeikkoja rv 11 ultrassa mutta viikolla 9 näytti vielä perunalta missä on pari itua.
Ja ei se kaavinta aina ole helppo ratkaisu. Minulla oli tuulimunaraskaus ja jouduin kaavintaa rv 11 ja kaavinta aiheutti verenvuotoa mikä oli vaikea saada hallintaan. Ja kaiken lisäksi tuli vielä kohtutulehdus :(
Mä en ymmärrä teitä, jotka ette tajua että joskus ihmisen elämäntilanne on sellainen, että siihen ei lasta mahdu! Syyt voi olla sosiaalisia, terveydellisiä, taloudellisia jne.
Itse en lasta ainakaan halua ja syy on niinkin yksinkertainen että en lapsista pidä. 10-vuotiaasta saakka oon "vihannut" lapsia, joten jos tulisin raskaaks, niii siinäkö sitt pitäisin sen, ja luultavasti lapsivihassani sitten tekisin sen elämän helvetilliseksi. Parempi se on tappaa, ennen kuin se on oikeaksi ihmiseksi kehittynyt, eikä sitten kun se on ulos pullahtanut.
Joo, yksi kysymys - kolme osaa: miksi olisit 1) vauva-aiheisella palstalla, 2) päivää ennen aborttia 3) hakemassa huomiota?
Vauvat on ihan saatanan ärsyttäviä ja työläitä, onneksi olet nainen niin saat itse päättää haluatko vanhemmaksi.
Noniin elikkäs ap täällä.
Koko homma on trolli. Olen palstan vakiotrolli. Ei minulle ole aborttia tehty eikä sellaista olla koskaan tekemässä.
Jatkakaa.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:33"]Tuntuu pahalta että oikein odotit että sikiö on noin iso. Se näyttää jo lapselta. :(
[/quote]
Sillä on sydän joka sykkii. Suunniteltu tappo=murha.