Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tai olet tehnyt kolmen kimpassa.

Vierailija
24.10.2020 |

Itse miehenä haluaisin NMM kimpassa katsoa ihan vierestä kun toiset panee. Siinä voisi sormettaa samalla naista ja kun lipsahtaa ulos voisi otta suihin, nuolla pillua ja taas laitta munan sisään ja jatkaa katselua.
Olisi myös ihana kokeilla tupla panoa kaverin kanssa molempiin reikiin yhtä aikaa.
NNM olis ihan sormetaa kahta naista yhtäaikaa.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MNM pannut naista "vartaassa", edestä suihin ja takaa pilluun.

NMN enemmän ja monipuolisempaa kokemusta, paras muisto on kun nain yhtä naista lähetyssaarnajassa ja toinen otti kiinni palleista nuollessaan peppuani. Sitä oli tosin edeltänyt pidempi ja kiihkeä esileikki molempien kanssa mihin liittyi kielet ja sormet monipuolisesti. M60

Vierailija
102/111 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MNM pannut naista "vartaassa", edestä suihin ja takaa pilluun.

NMN enemmän ja monipuolisempaa kokemusta, paras muisto on kun nain yhtä naista lähetyssaarnajassa ja toinen otti kiinni palleista nuollessaan peppuani. Sitä oli tosin edeltänyt pidempi ja kiihkeä esileikki molempien kanssa mihin liittyi kielet ja sormet monipuolisesti. M60

Taidat olla sama sälli, joka haaveili samasta asiasta viime viikolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outolintu43 kirjoitti:

Olen nainen. Olenko outolintu kun fantasiani on päästä katsomaan kun mieheni hoitelee toista naista monin eri tavoin. Kostun nopeasti jo ajatuksesta, että toinen nainen kiusottelisi miestäni ja sitten ratsastaisi hänellä. Seuraisin mitä kaikkea hän miehelleni tekee samalla kun katson ja masturboin paikan päällä tai piilossa. Jos vielä saisin häneltä suuseksiä kun mieheni panee häntä, olisi kirsikka kakun päällä.

Minulla on kokemusta naisista. Seurustelin nuorempana muutaman naisen kanssa ja meidän seksi oli mielettömän hyvää. Nyt olen onnellisessa parisuhteessa elämäni miehen kanssa, mutta sanotaan se nyt peittelemättä. Minä haluan/ kaipaan p**lua. Toiveena olisi löytää itseäni nuorempi nainen ( itse 43 erittäin petite ). Ja minulla /meillä on myös yhteinen fantasia pienirintaisista naisista. Ennen vaivaannuin omista pienistä rinnoistani kunnes tapasin nykyisen mieheni. Hän ei voi sietää isoja rintoja. Vihdoinkin saan olla oma itseni, hän ei ikinä ole tuominnut minua. Ensimmäiselle aviomiehelleni en edes uskaltanut kertoa naissuhteistani, jos mietitte syytä miksi olen nykyisen kanssa tai ylipäätään miehen kanssa.

Ja tämä fantasia on minun eikä mieheni aloittama.

Ammattilaisen ottaessa aika olisi kuitenkin rajallinen. Tarkoitus olisi löytää joku jonka kanssa viihdytään muutenkin, syödä ja rakastella kaikki kolme vaikka koko viikonlopun.

Jo ajatus tästä saa pikkaireihin pienen kosteus täplän =)

Jos vain miehesi innostuu tästä ajatuksesta myös, niin teitä ei estä mikään kokeilemasta ja kokemasta. Etsiytykää johonkin swingereiden yhteisöön tai klubille, jossa pääsette tutustumaan samankaltaisista kokemuksista kiinnostuneisiin ihmisiin ja taatusti löydätte itsellenne paitsi kuulijoita ja ymmärtäjiä niin myös toivomaanne seuraa. Toki fantasiat saattavat olla parhaimmillaan juurikin fantasioina, sen jälkeen kun sen on kokenut, tilaa kuvitelmille on vähemmän. Todennäköisesti kuitenkin käy toisinpäin, ruokahalu kasvaa syödessä ja saatte näin yhteiseen elämäänne paljon ihania uusia kokemuksia ja uusia ystäviäkin.

Vierailija
104/111 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outolintu43 kirjoitti:

Olen nainen. Olenko outolintu kun fantasiani on päästä katsomaan kun mieheni hoitelee toista naista monin eri tavoin. Kostun nopeasti jo ajatuksesta, että toinen nainen kiusottelisi miestäni ja sitten ratsastaisi hänellä. Seuraisin mitä kaikkea hän miehelleni tekee samalla kun katson ja masturboin paikan päällä tai piilossa. Jos vielä saisin häneltä suuseksiä kun mieheni panee häntä, olisi kirsikka kakun päällä.

Minulla on kokemusta naisista. Seurustelin nuorempana muutaman naisen kanssa ja meidän seksi oli mielettömän hyvää. Nyt olen onnellisessa parisuhteessa elämäni miehen kanssa, mutta sanotaan se nyt peittelemättä. Minä haluan/ kaipaan p**lua. Toiveena olisi löytää itseäni nuorempi nainen ( itse 43 erittäin petite ). Ja minulla /meillä on myös yhteinen fantasia pienirintaisista naisista. Ennen vaivaannuin omista pienistä rinnoistani kunnes tapasin nykyisen mieheni. Hän ei voi sietää isoja rintoja. Vihdoinkin saan olla oma itseni, hän ei ikinä ole tuominnut minua. Ensimmäiselle aviomiehelleni en edes uskaltanut kertoa naissuhteistani, jos mietitte syytä miksi olen nykyisen kanssa tai ylipäätään miehen kanssa.

Ammattilaisen ottaessa aika olisi kuitenkin rajallinen. Tarkoitus olisi löytää joku jonka kanssa viihdytään muutenkin, syödä ja rakastella kaikki kolme vaikka koko viikonlopun.

Oma fantasia nähdä bi-curious naiseni toteuttamassa halujaan. Itselle tuossa jo näkeminen riittäisi. Eli mnn ei minulle tarkoittaisi kahta naista "itselleni" vaan nainen naiselleni. Itselleni sopisi lähettää vaimoni kylään parille ja parhaimmillaan sieltä voisi tulla vastavierailulle nainen.

Vierailija
105/111 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorottelisin aluksi suussa ja pimpissä. Lopulta tuplissa ensin pimppiin ja sitten ekat mällit pakaroiden väliin. Toisella rundilla työstetään neidin pakaria sitten perusteellisemmin.

Vierailija
106/111 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mikä tuossa oli epäuskottavaa?

Vierailija
107/111 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outolintu43 kirjoitti:

Et ole outo lainkaan. Kerranhan täällä vaan eletään ja kyllä fantasiat kannattaa ainakin kokeilla, joskin sitä ennen pitäisi työstää omassa päässä ne mahdolliset mustasukkaisuusasiat. Meillä vaimon kanssa puhuttu ajatuksesta, mutta hänelle sopisi lähinnä parinvaihto, jossa molemmat saavat tasapuolisesti vierasta yhtä aikaa ja hän sanoi, että ei tuntisi oloaan hyväksi jos minulla ei jostain syystä homma toimi eli ei vaikkapa seiso samalla sen toisen naisen kanssa ja tämähän voi kenelle tahansa miehelle käydä. Toisaalta vaimollani on tiettyä mustasukkaisuustaipumusta, joten en ole varma, että kannattaako kokeilla.

M52

Vierailija
108/111 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahden miehen kans ja kolmen miehen kans.

Ne kaksi miestä oli vanhempia,eikä se kahteen reikään samaan aikaan ollutkaan niin helppoa. Meni sitten niin että pienempi kalusteet oli pimpissä ja se millä oli iso tuli pyllyyn,hermostuttaa ja hirvitti.

Mutta sinne se meni ,sain lastit kumpaankin ja Huusin ja sain monta orkkua ennenkuin sain levähtää.

Mutta se kolme. Kolme nuorta miestä,urheilija poikia .lihakset oli kohdillaan ja hymyssä suin panivat. Olin kiimassa.tuntui että halkeaa ,tärisin ja vapisin. Pylly oli arkana, pimppiin oli arkana. Piti varovasti sipsutella ettei pissat valunut.

Vierailija
109/111 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisin, ei varmaan onnistuisi muuta kuin alan ammattilaisten kanssa. Eli saisin samaan aikaan kahdelta naiselta sekä suihinottoa, että kielellä peräaukon hierontaa. Eli täysin passiivista ja yksipuolista oraalinautinnon saamista, mikä ei sellaisena oikein sopisi normi tasapuoliseen kolmen kimppaan. Tai ehkä sitä voisi toivoa synttärilahjana tyttöystävältä ja hänen kaveriltaan.

Vierailija
110/111 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on selkeä visio ja fantasia, miten asioiden tuossa pitäisi mennä joko yksilönä tai parina, niin maksullinen "avustaja" on harkinnanvarainen vaihtoehto. Toki voi aina heittäytyä tilanteeseen rennosti ja katsoa mitä tuleman pitää.

Vierailija
111/111 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on selkeä visio ja fantasia, miten asioiden tuossa pitäisi mennä joko yksilönä tai parina, niin maksullinen "avustaja" on harkinnanvarainen vaihtoehto. Toki voi aina heittäytyä tilanteeseen rennosti ja katsoa mitä tuleman pitää.

Maksullinen avustaja olisi ihan loistava vaihtoehto varsinkin jos oma puoliso olisi sen kanssa sujut. Esim. jos oma nainen olisi tuossa edellisessä skenariossa se suihinottaja, niin se maksullinen avustaja voisi olla se pyllyn nuolija. Tämän jälkeen mies ja nainen voisivat vaihtaa paikkaa, ja avustaja keskittyä toisen puolison pyllyyn. Ei pitäisi jäädä huonoa omaatuntoa, kun avustaja tekee työtänsä hyvää korvausta vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi