Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tai olet tehnyt kolmen kimpassa.

Vierailija
24.10.2020 |

Itse miehenä haluaisin NMM kimpassa katsoa ihan vierestä kun toiset panee. Siinä voisi sormettaa samalla naista ja kun lipsahtaa ulos voisi otta suihin, nuolla pillua ja taas laitta munan sisään ja jatkaa katselua.
Olisi myös ihana kokeilla tupla panoa kaverin kanssa molempiin reikiin yhtä aikaa.
NNM olis ihan sormetaa kahta naista yhtäaikaa.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa kokemus tuosta on tuplavaginaali (keskikokoiset penikset molemmilla). Ei voi sanoin kuvailla miten tajunnanräjäyttävää.

Tyhmä kysymys, mutta miten tuo voi onnistua?? Siis ihan mahtumisen puolesta.

No siinähän mainittiin, että kyse oli normipeniksistä. Väitän että 2 sellaista kyllä mahtuu jokaisen naisen vaginaan.

Vierailija
42/111 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kolme miestä niin, että ratsastaisin yhden miehen kalulla perse pystyssä, toinen mies nuolisi pillua, ja kolmas mies nuolisi/naisi kielellään peppuani. 

Kuinka tuo teknisesti toteutuisi? Siis jos ratsastat miehellä, ja yksi nuolee pillua ja toinen toiselta puolen peppua?? Luulisi olevan hieman hankalaa.

Meniskö niin, altapäin paneva mies hoitaisi liikkumisen, ja nainen olisi enemmän paikoillaan perse niin pystyssä kuin mahdollista. Siinä voisi olla yksi mies iso tyyny niskan alla selällään nuolemassa pillua (pää roikkumassa tyynyn yli alaspäin), ja toinen mies makaisin pillua nuolevan miehen päällä, ja nuolisi persettä. Mulle olisi vähän liian homoa olla kumpikaan noista vastakkain olevista nuolijoista, mutta tässä kimpassa hoitaisin kyllä tuon panopuolen.

Oma MFFF versio tuosta olisi se, että nainen ratsastaisi mun päällä, toinen nainen nuolisi palleja, ja kolmas persettä. Esim siten, että olisin perse sohvan reunan yli, jolloin sylikkäin olevat naiset lattialla mahtuisivat molemmat nuolemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kolmen kimpassa missä näin kun miehet ottivat toisiltaan suihin ja sain hieroa munan päitä yhteen samalla kun otin teiltä suihin.

N 27

Eiih!! Miksen se ollut minä! N47

Vierailija
44/111 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kolmen kimpassa missä näin kun miehet ottivat toisiltaan suihin ja sain hieroa munan päitä yhteen samalla kun otin teiltä suihin.

N 27

Eiih!! Miksen se ollut minä! N47

N47 kirjoita tissinimija46@protonmail.com niin hoidetaan tuollainen tilanne meille yhdessä :)

Harmi etten pysty.

Sehän tässä ärsyttää.

Vierailija
45/111 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N47 olet ilmeisesti parisuhteessa niinkuin minäkin. Voi kun oltais nähty silloin sinkkuina. Olisit saanut tulla kolmanneksi kun kerran kokeilin miestä. Muistan kun hän seisoi edessäni laskien housunsa ja näin hänen munansa. Se oli puolikovana edessäni, kysyin että saanko ottaa se suihin. Hän myöntyi, aloin runkata ja otin se suuhuni. Tunsin kun se kovettui. Aah, kun olisit ollut silloin auttamassa minua. Olisimme vuoron pärään ottaneet häneltä suihin. Sitten oli minun vuoroni. Istahdin sohvalle ja hän otti minulta suihin. Tuntui ihanalta kun hän pyöritteli kieltään terskan ympäri. Oltaisiin molemmat voitu olla siinä sohvalla ja olisit saanut ottaa meiltä molemmilta suihin vuoron perään, runkata meitä molempia yhtäaikaa. Aah, että se olisi ollut ihanaa. Sitten menin selälleen jalat koukussa ja hän laitoi kumin päälle ja liukkaria. Muistan kun hän työntyi sisääni ja alkoi panna mua. Samalla hän runkka mun munaa. Voi kun olisi ollut silloin ratsastamassa päälläni, olisi ollu ihan hyvääillä rintojasi siinä samalla. Aah, siinä sain elämäni parhaan orkun. Samalla kun hän oli sisässäni. Sen orku olisin voinut saada kanssasi N47. Sitten hän sanoi että häneltä tulee kuhta. Pyysin ottaa ulos ja kumi pois. Näin hänen ihanan orkasminsa ja sen valtavan siemen syöksyn. Voi kun sinä N47 olisi ollu myös näkemässä.

Vierailija
46/111 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M49 kirjoitti:

N47 olet ilmeisesti parisuhteessa niinkuin minäkin. Voi kun oltais nähty silloin sinkkuina. Olisit saanut tulla kolmanneksi kun kerran kokeilin miestä. Muistan kun hän seisoi edessäni laskien housunsa ja näin hänen munansa. Se oli puolikovana edessäni, kysyin että saanko ottaa se suihin. Hän myöntyi, aloin runkata ja otin se suuhuni. Tunsin kun se kovettui. Aah, kun olisit ollut silloin auttamassa minua. Olisimme vuoron pärään ottaneet häneltä suihin. Sitten oli minun vuoroni. Istahdin sohvalle ja hän otti minulta suihin. Tuntui ihanalta kun hän pyöritteli kieltään terskan ympäri. Oltaisiin molemmat voitu olla siinä sohvalla ja olisit saanut ottaa meiltä molemmilta suihin vuoron perään, runkata meitä molempia yhtäaikaa. Aah, että se olisi ollut ihanaa. Sitten menin selälleen jalat koukussa ja hän laitoi kumin päälle ja liukkaria. Muistan kun hän työntyi sisääni ja alkoi panna mua. Samalla hän runkka mun munaa. Voi kun olisi ollut silloin ratsastamassa päälläni, olisi ollu ihan hyvääillä rintojasi siinä samalla. Aah, siinä sain elämäni parhaan orkun. Samalla kun hän oli sisässäni. Sen orku olisin voinut saada kanssasi N47. Sitten hän sanoi että häneltä tulee kuhta. Pyysin ottaa ulos ja kumi pois. Näin hänen ihanan orkasminsa ja sen valtavan siemen syöksyn. Voi kun sinä N47 olisi ollu myös näkemässä.

No niinpä.

Mutta jos saat hyvät kiksit mielikuvista joissa olen mukana, niin tyhjää parempi sekin. T N47.

Vierailija
47/111 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että toinen mies panee minua pilluun takaapäin ja samalla otan suihin toiselta. Nam.

Ihanaa! Tervetuloa kokeilemaan :)

Vierailija
48/111 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naitu kirjoitti:

Meillä sellanen kokemus, että ensin molemmat (mieheni ja vieras) lämmitteli ja riisui minut hitaasti suudelmia joka paikkaan. Sen jälkeen hetken olin vartaassa, mutta eniten nautin siitä kun mieheni hyväili itseään ja vain katseli miten sain toista miestä oikein kunnolla takaapäin. 

Tämä olisi minun suurin. Haaveeni nähdä miten avovaimoni nauttisi isosta mustasta kyrvästä ja mä vain joutuisin/saisin katsoa avuttomana vieressä.

Vierailija
49/111 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia:

NMM (lemppari), olen lattialla polvillani runkkaillut ja imenyt miehiä vuoron perään. Toinen ottanut takaa ja samalla olen imenyt toista. Vuoron perään panneet. 

NNM olen nuollut naista ja mies pannut mua samalla takaa. Olen ratsastanut samalla toinen nainen kosketellut ja "antanut vauhtia" lantiostani pidellen. Olen katsellut ja imeskellyt toisen naisen rintoja kun häntä pantu lähetyssaarnaajassa, ja sitten esettunut jänen päälleen peppu pystyssä jolloin mies pannut minua takaa. Olen ottanut mieheltä suihin samalla kun toinen nainen panee miestä sträpillä lähetyssaarnaajassa. Kaikenlaista.

Haluaisin olla bi-henkisten miesten leikkikaverina, nähdä myös miestenvälistä touhuilua.

N36

Vieläkö odotat viikonloppua illolla? Vaikka viestisi poistetiinkin täältä.

bi-m

Vierailija
50/111 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sellanen, että työmatkalla aikoinaan NY:ssa hairahduin kahden herrasmiehen hotellihuoneeseen. En ole peppuleikeistä pitänyt ja enemmän kuin muodon vuoksi sitä silloinkin vähän vastustelin. Kiihkon huipulla ratsastaessani toisella, peppuani nuoleskellut mies työntyi takalistooni. Aluksi vähän sattui, mutta kiihotus ja tilanteen tuhmuus vei vallan. Sain lopulta sellaisen orgasmin että pissa suihkusi ja äijät hekottelivat innoissaan... Aika moinen vuoristorata oli kyllä tälle naiselle.

Vierailija
51/111 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia:

NMM (lemppari), olen lattialla polvillani runkkaillut ja imenyt miehiä vuoron perään. Toinen ottanut takaa ja samalla olen imenyt toista. Vuoron perään panneet. 

NNM olen nuollut naista ja mies pannut mua samalla takaa. Olen ratsastanut samalla toinen nainen kosketellut ja "antanut vauhtia" lantiostani pidellen. Olen katsellut ja imeskellyt toisen naisen rintoja kun häntä pantu lähetyssaarnaajassa, ja sitten esettunut jänen päälleen peppu pystyssä jolloin mies pannut minua takaa. Olen ottanut mieheltä suihin samalla kun toinen nainen panee miestä sträpillä lähetyssaarnaajassa. Kaikenlaista.

Haluaisin olla bi-henkisten miesten leikkikaverina, nähdä myös miestenvälistä touhuilua.

N36

bi-m

Miksiköhän poistettiin..... Ja kyllä, odotan todella :)

Vierailija
52/111 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia:

N36

bi-m

Miksiköhän poistettiin..... Ja kyllä, odotan todella :)

Sitä minäkin ihmettelin. Eihän siinä ollut mitään ihmeellistä. Samalla oli poistettu viesti missä oli s-postiosoite, sen poistamiseen ymmärrän kyllä.

Mutta asiaan, millä kokoonpanolla meinasit kimppaan mennä? Voi kun pääsis mukaan.

bi-m

Vierailija
53/111 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin miehenä NMM kimpassa ottaa naisen kanssa mieheltä suihin. Miehellä voisi olla silmät sidottuna ja kertoisi kumpi on parempi.

Perinteisten vartaan ja tuplapanon lisäksi voisi mies olla seläleen haarat levälleen, nainen ratsastaisi päällä ja mies panis edestä.

Vierailija
54/111 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia:

N36

Uh-huh... sinähän ihana Nainen oletkin, kumpa sitä jostain kaltaisesi naisen löytäisin ;)

Vierailija
55/111 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että toinen mies panee minua pilluun takaapäin ja samalla otan suihin toiselta. Nam.

Terveisin Pekka.

Vierailija
56/111 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, en ole ollut ikinä kolmen tai muussakaan kimpassa mutta haaveilen, etenkin useammista miehistä. Usemman miehen kanssa haluaisin niin, että toinen panee mua takaapäin  pilluun tai mieluiten oikeastaan perseeseen, samalla kun otan toiselta mieheltä suihin. Sitten pervommassa skenaariossa suihinoton sijaan nuolen toisen miehen persereikää, samalla kun mua takaapäin painava mies oikein työntää päätäni kiinni toisen perseeseen. Sitten miehet vaihtavat paikkaa, toinen mies työntää suoraan perseestäni tulleen kalunsa suuhuni ja toinen työntyy vuorostaan anaaliini. 

Kaksi naista ja mies ei innosta mua samalla tavalla mutta siinä ehkä voisin olla niin, että vuorotellen otetaan naisen kanssa mieheltä suihin. Panovaiheessa mennään doggy styleen vierekkäin pyllyt pystyssä ja mies painelee meihin vuorotellen. 

Vierailija
57/111 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen alla minä päällä 69 .

Nainen imee kulliani ,itse nuuhkin karvapillua.

Mies nussii suoleeni samalla kun olen pylly pystyssä.omat liemet naisen suuhun .

Tämä oli haaveilu.

Vierailija
58/111 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijaneitosta lämmittelen vartaaseen itseni ja dominoivan kaverini kanssa. Kun parit varrastukset on kokeiltu, rohkeus riittää varmasti myös tuplapanoon. Mikään ei voita nuoren naisen tärinäorkkua kahden miehen kairatessa reikiä tyylillä ja taidolla.

Vierailija
59/111 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin kaverin kansa saunasta ja otettiin lisää olutta pikkupurtavan kanssa, rouva oli paikalla. Siinä vietettiin olutta siemailen, lopulta puhe meni seksiin ja päästiin arkaan aiheeseen, rouva ei tykkää ottaa ottaa suihin.

Kaverin kanssa luvattiin antaa siedätyshoitoa, ensiksi otin kaverilta munan huuleen ja lurputin hetken, vedin rouvan mukaan yhteiseen munan nuolemiseen, varovasti siirsin koko vastuun rouvalle ja siinä hän imi koko komeus suussaan. Minä menin rouvan taakse ja aloitin panemisen, oppilas oli pistetty vartaaseen eka kertaa ja oli ensimmäinen kerta kolmen kimpassa, siinä jatkettiin panemista eri asennoissa. Rouva otti opin itselleen ja antaa suuhoitoa aina joskus.

M53

Vierailija
60/111 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nuorempana pääsin kaverin kanssa kokeilemaan yhtä tyttöä. kolikkoa heittämällä arvottiin että kumpi saa laittaa ensin. ensiksi oli kaverin vuoro ja sitten itse pääsin koettamaan. jälkeenpäin tajusin että tuli työnnettyä reikään johon toinen oli tullut ennen minua, joten pesin huolellisesti vehkeeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme