Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tai olet tehnyt kolmen kimpassa.

Vierailija
24.10.2020 |

Itse miehenä haluaisin NMM kimpassa katsoa ihan vierestä kun toiset panee. Siinä voisi sormettaa samalla naista ja kun lipsahtaa ulos voisi otta suihin, nuolla pillua ja taas laitta munan sisään ja jatkaa katselua.
Olisi myös ihana kokeilla tupla panoa kaverin kanssa molempiin reikiin yhtä aikaa.
NNM olis ihan sormetaa kahta naista yhtäaikaa.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kokemus tuosta on tuplavaginaali (keskikokoiset penikset molemmilla). Ei voi sanoin kuvailla miten tajunnanräjäyttävää.

Vierailija
22/111 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Haluaisin sunkanssa MMN kimpaan missä ensin hyväilisin ja imisin toisen miehen kanssa rintojasi. Sitten toinen mies asetuisi sängylle seläleen ja sinä 69 hänen päälleen. Samalla kun sinua nuollaan tulisin auttamaan sinua suihinotossa. Ottaisimme vuoron perään suihin. Voitaisiin vaikka suudella ja mies naisi huuliemme väliin. Sitten sujautaisit kumin päälle ja ohjaisit munani toisen miehen sisään. Alkaisin naida toista miestä samalla kun ottaisit häneltä suihin. Kääntyisit ja alkaisit ratsastamaan toisen miehen päällä samalla kun nain häntä. Sitten vaihtaisi sinun kakkoseen ja saisit kahta munaa yhtäaikaa.

bi-m[/quote]

Kuulostaa ihanalta, tosin haluaisin myös imeä...

Bi-curious mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia:

NMM (lemppari), olen lattialla polvillani runkkaillut ja imenyt miehiä vuoron perään. Toinen ottanut takaa ja samalla olen imenyt toista. Vuoron perään panneet. 

NNM olen nuollut naista ja mies pannut mua samalla takaa. Olen ratsastanut samalla toinen nainen kosketellut ja "antanut vauhtia" lantiostani pidellen. Olen katsellut ja imeskellyt toisen naisen rintoja kun häntä pantu lähetyssaarnaajassa, ja sitten esettunut jänen päälleen peppu pystyssä jolloin mies pannut minua takaa. Olen ottanut mieheltä suihin samalla kun toinen nainen panee miestä sträpillä lähetyssaarnaajassa. Kaikenlaista.

Haluaisin olla bi-henkisten miesten leikkikaverina, nähdä myös miestenvälistä touhuilua.

N36

Olen sinulle aidosti kateellinen. N47.

Vierailija
24/111 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin NNM kimpaan missä naiset panee toisiaan sträpillä. Ois hieno katella ja jos itsekin sais sträpillä.

Vierailija
25/111 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni niin, että kiva ilta vierähti seksiin mieheni ja ystävänsä kanssa. Naitiin tai oikeastaan minua naitiin ja pidettin hyvänä ihan huolella. Kiihottavinta ehkä oli, kun aamulla vieras otti minut röyhkeästi kyselemättä kun mieheni nukkui siinä vieressä. Kiihotuin aivan hulluna siitä, että olen siinä himoja varten...vähän kuin tarjolla. ihanaa oli!

Vierailija
26/111 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tai ainakin luulin etten tykkää peppuseksistä. Meillä oli ensi kertaa kolmaspyörä ja hän röyhkeästi työntyi sisääni vielä aamulla, kun mies jo nukkui. Pani siis ennalta liukastamaan peppuuni.  Kiihotti aluksi  kun olin muka nukkuvinani ja annoin hänen hipelöidä pyllyä. Kun en vastustellut ja hän ryhtyi liukkarin kanssa työntämään sormia sisääni ja kostuin läpimäräksi. Likaisen rietasta oli pano  ja orkku tuli hipelöidessäni samalla etupuolelta.

Vierailija
27/111 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä meni niin, että kiva ilta vierähti seksiin mieheni ja ystävänsä kanssa. Naitiin tai oikeastaan minua naitiin ja pidettin hyvänä ihan huolella. Kiihottavinta ehkä oli, kun aamulla vieras otti minut röyhkeästi kyselemättä kun mieheni nukkui siinä vieressä. Kiihotuin aivan hulluna siitä, että olen siinä himoja varten...vähän kuin tarjolla. ihanaa oli!

Minä olen kateellinen tästä! Mutta on onneksi toteutettavissa nykyisen deitin kanssa ;)

N36

Vierailija
28/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmen kimpassa missä näin kun miehet ottivat toisiltaan suihin ja sain hieroa munan päitä yhteen samalla kun otin teiltä suihin.

N 27

Vierailija
29/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen.

NNM

Olisin naisen kanssa 69 ja mies naisi ensin toista naista samalla ja sitten mua. Mies haluaisi varmasti myös nähdä kun edessään on naitava perse ja sen perseen omaava nainen nuolee toista naista. Mies saisi myös naamalleen yhden pillun nuoltavaksi ja toisen ratsaille.

MMN

Pilluun ja peppuun yhtäaikaa tietenkin, ja vartaaseen.

Ja jos vaan suostuvat niin näkisin miten mies ottaa mieheltä suihin, olis varmaan eroa. Toinen panee pilluun ja toinen nuolee mun persettä. Toinen panee perseeseen ja toinen nuolee pillua. Ihanaa rietastelua.

Kuulostaa hyvältä. Tule vaimokseni.

Vierailija
30/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni katseli kun panin hänen ystävätärtään pöydällä. Sormetti samalla itseään kiimoissaan. Lopulta laukesin kummankin naamalle.

Vierailija
31/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mmn mutta niin, että huomion keskipisteenä on toinen miehistä. Voisivat ottaa suihin toisiltaan, voitaisi miehen kanssa ottaa yhdessä munaa suuhun, mies voisi panna minua samalla kun olisi itse miehen pantavana. Olisi ehkä kiihottavinta ikinä.

Toinen on nnm, mutta tässä vain katselisin ja ehkä avustaisin asennoissa tms.

Vierailija
32/111 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut kahta naista, siten että tytöt oli 69, ja laskin lastini päällä olijan pilluun, josta valuivat alla olevan kasvoille. Kakkoskierrokselle tytöt vaihtoi päällä olijaa.

Vierailija
33/111 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies.

Haaveilen että parin Rouva "komentaisi " minut imemään miehensä velttoa kalua. Samalla Rouva rasvaisi ja nussisi peppuani sormillaan. Kun olisin saanut imettyä kullin isoksi ja kovaksi, käskettäisin minut pöydälle selälleni. Rouva istuisi kasvoilleni ja saisin nuolla, imeä ja juoda valuvia pillumehuja. Samalla tuntisin kullin osuvan pakaroihini. Rouva tarttuisi nilkkoihini ja nostaisi jalkani koukkuun, ohjaisi kovaksi imemäni kullin pakaroitteni väliin. Hitaasti ihana kulli painautuisi vasten sulkijalihasta, rentoutuisin ja päästäisin kullin työntymään peppuuni. Hitaasti minua pantaisiin, lypsäisin kullia pyllylläni ja nuolisin kiimalimaista pillua. Haluisin lopuksi spermat syvälle sisääni neitsytpyllyyni.

Vierailija
34/111 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kolme miestä niin, että ratsastaisin yhden miehen kalulla perse pystyssä, toinen mies nuolisi pillua, ja kolmas mies nuolisi/naisi kielellään peppuani. 

Vierailija
35/111 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kolme miestä niin, että ratsastaisin yhden miehen kalulla perse pystyssä, toinen mies nuolisi pillua, ja kolmas mies nuolisi/naisi kielellään peppuani. 

Huhu...kuulostaa hyvält toivotaa ett toteutuu joskus.M44

Vierailija
36/111 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Kerran opiskeluaikana Amorellalla Tku-Sto risteilyllä kävi vähän hassusti, kun olin aikasta jurrissa. Ihan läpällä heitin jerryä gay-pariskunnalle kimppakivasta, jne. No yksi juttu johti ilmeisti toiseen ja lopulta olin heidän hytissään ns. vartaassa. Kun homma oli ohi, niin aika nopeasti lähdin omaan hyttiin ja varsinkin humalatilan laskiessa morkkis oli ihan mieletön. En käsitä edelleenkään, että miten moinen pystyi tapahtumaan, sillä olen mielestäni ihan hetero, miehet eivät kiinnosta. Kavereiden kyselyihin vastasin olleeni jonkun keski-ikäisen naisen kanssa, eikä siitä kukaan sen enempää kysellyt. Tästä on noin 20 vuotta ja edelleen asia vaivaa minua aina kun se tulee mieleeni.

Vierailija
37/111 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mmn mutta niin, että huomion keskipisteenä on toinen miehistä. Voisivat ottaa suihin toisiltaan, voitaisi miehen kanssa ottaa yhdessä munaa suuhun, mies voisi panna minua samalla kun olisi itse miehen pantavana. Olisi ehkä kiihottavinta ikinä.

Toinen on nnm, mutta tässä vain katselisin ja ehkä avustaisin asennoissa tms.

Tuo olisi ihanaa ja ääretömän kiihotavaa. Miehelle voitais laitaa siteen silmille kun häneltä otetaan suihin. Vois kertoa kumpi on parempi suihin ottaja. Myös tuo "junassa" oleminen on ääretömän kiihotavaa ja parasta. Siis että miestä naidaan samalla kun mies nai tai mieheltä otetaan suihin. Haluaisin kokea tuon ja saada eturausasorkun siinä.

M 28

Vierailija
38/111 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeasti se meni siihen, että tyttö (jolta olin vasta viikko sitten vienyt peppuneitsyyden) saikin molempiin reikiin yhtäaikaa. Vuosienkin jälkeen kuulemma kostuu litimäräksi vain muistellessaan sitä iltaa. 

Se oli hauska iltapäivä, pidettiin välillä taukoa, vaihdeltiin vuoroja ja kokeiltiin kaikenlaisia juttuja. Ainoa mikä unohtui, oli tuplavagina. Se on itseltä vielä kokematta.

Vierailija
39/111 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuo teknisesti toteutuisi? Siis jos ratsastat miehellä, ja yksi nuolee pillua ja toinen toiselta puolen peppua?? Luulisi olevan hieman hankalaa.

Vierailija
40/111 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa kokemus tuosta on tuplavaginaali (keskikokoiset penikset molemmilla). Ei voi sanoin kuvailla miten tajunnanräjäyttävää.

Tyhmä kysymys, mutta miten tuo voi onnistua?? Siis ihan mahtumisen puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä