Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yöksi huoneenlämpöön jäänyttä janssoninkiusausta syödä?

Vierailija
30.01.2014 |

Apua! Tein illalla janssoninkiusausta, joka unohtui koko yöksi keittön pöydälle huoneenlämpöön. Nostin laatikon aamulla jääkaappiin... VOIKO KIUSAUSTA ENÄÄ SYÖDÄ? Siinä on siis lohta, kermaa, anjovista...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söisin :D käyny useammalle ruualle noin

Vierailija
2/9 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liha oli tuoretta kun teit ruuan, niin voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lohi tekee janssonin kiusauksessa?

Mutta joo, voi toki syödä.

Vierailija
4/9 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi syödä. Samassa tilanteessa kesähelteillä en varmaan söisi, nyt voi. Ei se ole ehtinyt alkaa "elämään" omaa elämäänsä.

Suurimmat rihmastot ja homeen voit rapsuttaa helposti sivuun. Hyvää ruokahalua. :)

Vierailija
5/9 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no välillä käy noin vahingossa. Itse en mielellään syö jos siinä on kermaa seassa, muuten kyllä.

Vierailija
6/9 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen usein illalla seuraavaksi päiväksi ruokaa jo etukäteen. Eihän sitä suoraan uunista tullutta voi mihinkään jääkaappiin laittaa, joten ruoka viilenee itsekseen hellalla yön yli ja laitan sitten aamulla jääkaappiin. Vielä ei meidän perheessä ole kuoltu eikä vatsatautejakaan ole kummemmin ollut.

Vierailija
7/9 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempi olisi jos olisit laittanut sen lämpimän ruuan jääkaappiin.

Vierailija
8/9 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama käytäntö ku seiskalla, varsinki jos teen isomman satsin ruokaa. Laitan sit seuraavanä päivänä pakkaseen osan ruuasta, jos siis on sellasta pakastamiseen sopivaa. Aika vastustuskykystä porukkaa meillä, ku ei juuri koskaan kukaan sairastele. Ehkä juuri siksi, että ei olla turhan basillikammosia?

Vierailija
9/9 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lämmittää läpikotaisin, voi syödä. Minä lämmitin kerran huonosti ja sain ruokamyrkytyksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi