Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kaverini pääsisi pinteestä?

Vierailija
30.01.2014 |

Kaveri täytti jokin aika sitten 40v ja sai mieheltään lahjaksi matkan Italiaan. Kaveri on siitä haaveillut, mutta miehen työkuviot ei salli matkaan lähtemistä. Kaveri on ennekin matkustanut yksin ja tykkää siitä.

Noh anoppilassa käydessään tuli sitten heillä puheeksi tuo matka ja miespä iloissaan ehdotti äidilleen, että sinäpä et olekaan ikinä matkustanut mihinkään, sinähän voisit lähteä 'Sirpan' mukaan! Anoppi ilahtui kovin, kun ei itsekseen uskaltaisi minnekään ulkomaille, mutta 'Sirpan' kanssa hyvinkin. Siinä tilanteessa Sirpa ei saanut sanottua mitään,  mutta mietii nyt kuumeisesti, miten saisi anopin unohtamaan idean, se kun on ihan tohkeissaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirttäisin mieheni, ja sanoisin anopille että ai niin unohdettiin että olin pyytänyt jo hyvää ystävääni annukkaa mukaan ja nyt annukka on ilmoittanut pääsevänsä. Että jospa Sirpa odottaa sitten vaikka poikansa loma-aikaa, niin silloin HE voivat mennä Kahdestaan jonnekkin :P

Vierailija
2/4 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, miehelle kuritusta ja selkäsauna.

Anopille voit sanoa, että olit kyllä jo ehtinyt suunitella matkaa kaverin kanssa, mies puhui sivu suunsa.

Tai vielä parempi, pistä miehesi korjaamaan aiheuttamansa tilanne äitinsä kanssa. Oppiipahan pitämään turpansa kiinni.

Minä en anopin kanssa ulkomaanlomalle lähtisi, haluan lomailla, en vetää kivirekeä perässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, juuri näin kävi mulle. Eksä nakitti mut anopin kanssa reissuun, ja sain vielä maksaa sen. Tosin anoppi oli vienyt meitä nuorina ulkomaille ja oli ihan ok että maksoin. Mutta tajusin vasta myöhemmin että eksä luisti tapansa mukaan siitäkin asiasta.

Vierailija
4/4 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin painajainen