Paras ulkomainen tv-sarja tällä hetkellä?
Tarjonta on minusta nyt aika laiha, mutta kiva että Nashville jatkuu taas.
Tykkäskö kukaan muu Boardwalk Empirestä? Siitä on kaikki kaudet esitetty jo, onkohan lisää tulossakaan...
Kommentit (94)
Hannibal,dexter,criminal minds,csi,emmerdale,true blod,under the dome.
Top of the Lake. Aivan loistava, kahden jakson jälkeen. Pidin myös Broadchurchistä, siitä on tulossa uutta tuotantoa.
Uusi Sherlock :). Ikävä kyllä kausi on vain se kolme jaksoa... Onneksi aikovat tehdä neljännekin kauden. Paras sarja vuosikausiin. Under the domea olen jaksanut vielä seurata, Revolutioniin kypsähdin aika nopeasti.
Valtiatar. Tulee sunnuntaisin klo 20 Avalta.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:21"]Enkä edes jaksaisi odotella, että uudet jaksot tulevat Suomessa tv:stä ulos, joten katson netissä heti kun Amerikassa ilmestyvät. Plussaa tosiaan myös se, että voi katsoa milloin ja missä vain. Ei ole 'television orja'.
[/quote]
Et ehkä ole television orja, mutta niiden ohjelmien orja olet todellakin, jos niitä pitää laittomasti katsoa heti, kun jossain päin maailmaa niitä näytetään.
Ääni Sherlockille. Aivan paras.
Koko Ruotsi leipoo, Muodin huipulle jne.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 12:46"]
Uusi Sherlock (se BBC:n tekemä - on parasta, mitä telkusta tulee), Breaking Bad, Madmen, Newsweek, Hakekaa kätilö, Miranda, Modern Family, Game of Thrones.
[/quote]
Paras sarja mitä telkusta tullu on sopranos.Oli pakko ostaa kaikki dvd:t 6 kautta.Nyt en seuraa mitään kun ei ole löytynyt mitään koukuttavaa sarjaa pitkään aikaan.
Scandal, Good Wife, Under The Dome, Suits, Criminal Minds
Näitä odotan: House of Cards ja Orange is The New Black
the wire, twin peaks, breaking bad, sherlock, the killing, luther, game of thrones. Siinä parhaimmat. Piste.
Jos pitää valita VAIN yksi ja juuri televiosta tuleva sarja niin se on The Walking Dead... Tulee todella nopeasti jenkkien ensi-illan jälkeen ja se on ISO plussa! Hyvä Fox - juuri näin sen pitääkin mennä.
Mikä tämä sherlockin hehkutus oikein on? Mitäänsanomaton tusinatuote, joka etenee hitaasti kuin tuntiviisari.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:13"]
Mikä tämä sherlockin hehkutus oikein on? Mitäänsanomaton tusinatuote, joka etenee hitaasti kuin tuntiviisari.
[/quote]
En mäkään tajua mikä siitä Uudesta Sherlockista tekee niin ihmeellisen. En kyllä tosin tajunnut The Wiren ja Breaking Badin suosiota. Äärimmäisen tylsiä minusta kaikki.
Ehdottomasti Spartacus-sarja (vaikka ekan kauden Spartacus olikin parempi näyttelijä, levätköön rauhassa) sekä Greyn Anatomia.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:13"]
[/quote]
vähän sä olet varmaan tylsä ihminen
En mäkään tajua mikä siitä Uudesta Sherlockista tekee niin ihmeellisen. En kyllä tosin tajunnut The Wiren ja Breaking Badin suosiota. Äärimmäisen tylsiä minusta kaikki.
[/quote]
Sydänmailla on ihana! oon ihan koukussa :)
Tätä olen epäillytkin: olen ainoa, jonka ehsoton suosikki on The Good Wife. Höh.