Paras ulkomainen tv-sarja tällä hetkellä?
Tarjonta on minusta nyt aika laiha, mutta kiva että Nashville jatkuu taas.
Tykkäskö kukaan muu Boardwalk Empirestä? Siitä on kaikki kaudet esitetty jo, onkohan lisää tulossakaan...
Kommentit (94)
Tämän hetken ykkössarjat ovat Vikings, Game of Thrones, Criminal Minds, True Blood, Walking Dead, Mad Men.
"Sivusilmällä" seuraan Vampyyripäiväkirjat, Sleepy Hollow, Bones.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:27"]
Orange is the new black, The Fall, Kuolleista palanneet, Orphan Black
[/quote]
Onkos nämä vain tuolla Jenkeissä ilmestyneet? Näkeekö muualta kuin netistä? Kertokaa tyhmälle, miten noita voi netin kautta katsoa? En tarkoita nyt Netflixia, HBO-Nordic tms.
Joku mainitsi Mirandan, mistä kanavalta se tulee? Ihan huippu :-)
nyt tällä hetkellä tulee telkkarista, niin rupesin seuramaan Revolution, mutta ei se nyt mikään erityisen hyvä ole, katon peremman puutteessa.
Mutta sellaiset mitkä ovat tauolla niin:
Walking dead, Greyn anatomia, Kosto.
Kumma kyllä kaikki mitä täällä on haukuttu, eli under the dome, valtiatar ja sleepy hollow.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 12:42"]Tarjonta on minusta nyt aika laiha, mutta kiva että Nashville jatkuu taas.
Tykkäskö kukaan muu Boardwalk Empirestä? Siitä on kaikki kaudet esitetty jo, onkohan lisää tulossakaan...
[/quote]
Boardwalk Empireä tehdään parhaillaan lisää! Eli 5.kausi tulossa piakkoin :) itse olen neljä kautta netistä kahtonut, aivan loistava sarja! :)
Vikings on tällä hetkellä telkkarissa olevista paras. Tunnelma on jännittävä ja se on tyylikkäästi tehty. En kuitenkaan vielä ole koukussa sarjaan. Revolutionia oon vähän seuraillut myös, se on kuitenkin jotenkin kökkö. Suosikkini on Olipa kerran, joka on nyt harmillisesti tauolla määrittelemättömän ajan. Siihen olen koukussa ja pahasti.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:27"]
Orange is the new black, The Fall, Kuolleista palanneet, Orphan Black
[/quote]
Onkos nämä vain tuolla Jenkeissä ilmestyneet? Näkeekö muualta kuin netistä? Kertokaa tyhmälle, miten noita voi netin kautta katsoa? En tarkoita nyt Netflixia, HBO-Nordic tms.
[/quote]
Kaksi viimeistä on Areenassa, eka kaudet kokonaan.
Onhan netti täynnä sivustoja, joille on kerätty linkkejä kaikkiin sarjoihin. Laillisuudesta en sit tiedä. Mutta Areena on kyllä laillinen ja ohjelmissa tekstityksetkin, jos niitä tarvitsee.
Mäkin ihmettelen, miten teillä on aikaa tuollaiseen?
Kun mä olen ensin valmentanut itse kaikki viisi SM-tasolla kilpailevaa lastani sille päivälle, mun tietysti täytyy miettiä vähän seuraavan päivän sydänleikkausta ja miehen valmistautua erittäin vaativiin johtotehtäviinsä huippufirmassaan.
Mut jos mä ehdin, niin valinta on Uusi Sherlock ;)
Walking dead, true blood, sleepy hollow, under the dome, supernatural, grimm, being human, lost girl
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:14"]
Morse
[/quote]
Amen!
Viikingit <3<3