Jos voisitte, muuttaisitteko Amerikkaan vai Ranskaan?
Siis näistä kahdesta vaihtoehdosta. Plussia ja miinuksia? Ja mielellään perusteluita minne päin maata. :)
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 08:56"]
Yhdysvaltoihin, jonne on kyllä todella vaikea muuttaa jos ei onnistu esim työpaikan kautta.
Ranska on ihan nätti, mutta a shinking ship..taloustilanteen ja muun vuoksi.
[/quote]
Kiitos viestistä, mietin ihan samaa, mutta olen ollut siinä käsityksessä että Yhdysvalloissakin on talouskriisi meneillään? En ole mikään kirkkain majakka enkä tajua tällaisista paljoa. Turistialueille asiakaspalvelutehtäviin olisin hakeutumassa.
ap
[/quote] Talous porskuttaa ihan mukavasti, 2009 stock market oli 6,469, 2013 se oli 16, 576,66. Ihan mukavasti ovat minunkin sijoitukset kasvaneet.
Asiakaspalvelijaksi et kylla saa viisumia joten USA on pois laskuista.
t.usalainen
[/quote]
Niin.. Et vissiin tienny et sinne pääsee useammallaki tavalla? No nyt tiedät :)
[/quote] Miten luulet etta mina olen tanne muuttanut? En esim. tullut laittomasti Meksikosta.
USA:han, olen asunut siellä ja osaan murteen joten ei olisi niin iso muutos. Ja siellä mielellään itärannikolle, NY, CT ja siitä koilliseen. Ranskaa en osaa ja muutenkaan ei niin kovin kiinnosta kuin viinialueet ja Riviera.
Amerikkaan, joko espanjankieliseen maahan tai Brasiliaan. Olisi mahtava tilaisuus parantaa kielitaitoa ja muutenkin lusohispaaninen kulttuuri on lähellä sydäntä.