Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan kuukautisia edeltäviä päiviä

Vierailija
30.01.2014 |

Aina ihan hirveä alakulo, masennus ja itsesääli. Ihme, jos en joku kerta roiku köyden jatkona... Oikeasti. Miten kestätte nämä päivät? Kai tällaista on muillakin? Mikä tähän auttaa?

Just nyt taas tuntuu, että olen maailman paskin ihminen. Onneksi sitä aina tietää, että muutaman päivän päästä helpottaa, kun vain aina jaksaa sinne asti rämpiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mulla tuo masennus tosin jatkuu vielä menkkojen aikanakin :D kiukuttelen kaikille ja poden siitä huonoa omaatuntoa, kieriskelen itsesäälissä, itkeä tihrustelen pitkin päivää ihan mitättömistäkin asioista ja leikin marttyyriä. Välillä mietin, että miten ihmeessä mun läheiset kestää mua sen viikon ajan, mutta kärsin kyllä niin kovista kivuistakin että annan sen itselleni anteeksi. :)

Vierailija
2/5 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha ei hitsi :D ittelläni menkat viikon myöhässä ja tässä niitä just oottelen. Tänään iski kunnon sellanen itsesääli ja et hittoku oon hirvee ihminen blaablaa. Toivittavasti nää on nyt merkkejä et kohta ne menkat alkais :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama täällä! Menkat kohta alkamassa ja tänää just puhkesin itkuun ku ajattelin mun siskoa jota en oo nähny viikkoon xD ja kauhee kiukku iskee välillä ja sit taas suru ja just toi itsesääli kanssa.. Huhhuh onneks ei kestä kauaa

Vierailija
4/5 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa ainaki yleensä liikunta. Meen ulos juoksemaan ni kotiin tullessa on heti parempi olo :)

Vierailija
5/5 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Lisäksi oon hirveän väsynyt, turvonnut ja varsinkin rinnat on ihan todella turvoksissa ja arat. Myös menkat myöhässä, niinkuin kolmosella ja saisivat jo alkaa! Ärh!