Mikä jäi tällä viikolla kauppaan?
Minulla jäi kotimainen tuorekurkku ja paprika. Kauppa: Lidl.
Kommentit (56)
Hapankaali. Muttei hinnan takia, unohdin.
Kaikki ostokset. Univelka ja hillitön stressi 👌 Huomasin kyllä kaupan ulkopuolella.
Vaikka mitä... Mahdollisimman vähän ostoksia enää kun hinnat ovat nousseet 30-80%...
Cheddar juusto, oli ennen 1kg joku 7 e, nyt 11e. Siirryin edamiin joka ei ole yhtä riittoisaa tai hyvää, vain sen 7e suurinpiirtein ja 1,25e kg.
Tokmannilta pitää mennä hekemaan wc papruja kun seuraava tarjous tulee.
Kysy mieluummin, mitä EI jäänyt. Elän nykyään oksetusdieetillä (kaurahiutalelimalla, omenoilla ja maidolla)
Kai sinne aika paljon on jäänyt, kun en ole kaupassa käynyt kohta viikkoon.
Savulohi, broilerinsuikaleet, laskiaispullat
Kirsikkatomaatit. Meidän lähi-K-supermarketista ei saanut 250 gramman rasiaa alle kolmen euron. Kalleimmat oli jotain vitosen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ostokset. Univelka ja hillitön stressi 👌 Huomasin kyllä kaupan ulkopuolella.
Itellä sama, jotain tiettyä menin ostamaan, niin kaikkea muuta lähti mukaan paitsi ne, joita olin menossa ostamaan. (aargh!)
Tunnustin tämän äidille, (vanha vits)i: Kaikenlaisia lehmänostajia - ei rahhoo eikä narua.
Melkein kaikki.
Kanamuna nykyään ainoa proteiini mitä viittii ostaa vaikka sekin on kallistunut paljon.
Kurkku, oliiviöljypullo ja kondomit. :(
M50
Oliiveja en raskinut ostaa vaikka teki kovasti mieli, ei sillä että ne kalliita olisi.
Ei ole käynyt tällä viikolla kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Kirsikkatomaatit. Meidän lähi-K-supermarketista ei saanut 250 gramman rasiaa alle kolmen euron. Kalleimmat oli jotain vitosen.
Huh! Asun tunnetusti kalliissa maassa Sveitsissä ja täällä 500g rasia kirsikkatomaatteja 2,40e eikä mistään Lidlistä tai Aldista edes.
En ole käynyt kaupassa viikkoon, kuumeessa, haju- ja makuaisti poissa. Ihan sama vaikka pahvia järsisi.
Lohi, leikkeleitä, parmesanjuusto, leipomotuotteet, limut, karkkipussi ja muutamat einekset. Vyötä on kiristettävä ja lomakkon nyörit on pidettävä tiukalla. Ei enää herkkuja, tai ne korvataan edullisimmilla tuotteilla. Nyt juostaan tarjousten perässä.
Hollantilainen paprika; 8,5 e/kg.
Tsiisus mun kraistus.