Miksi et käy salilla?
Kommentit (81)
Käyn crossfit-salilla.
Miten kuntosalilla pystyy tekemään tehoiltaan kyykkäämistä ja vetojuoksua vastaavan treenin? Takapuoli ja reidet huutaa hoosiannaa ihan eri tasolla kuin pelkän kyykkäämisen ja muiden lihaskuntoliikkeiden jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:52"]
Miksi vitussa nykyään _kaikkien_ on käytävä salilla ja syötävä jotain paskan makuisia proteiinirahkoja?
Vihaan tätä villitystä. Sali sitä, fitness tätä, proteiini sitä, kyykky tätä..
Sitten naiset ja tyttöset ottavat kuvia "tuloksistaan", eli siis puolialastomia kuvia perseestä selkä notkollaan. Osa perustaa aiheesta myös blogin. "Täs mun aamupuuro, täs mun jalkatreeni, ai että kun oksetti huhuh, täs mun alaston perse imartelevassa valossa ja taakse työnnettynä."
Ps. Käyn itsekin salilla, mutta tämä älytön hössöttäminen ja hehkuttaminen tulee jo korvista, sieraimista ja perseestä ulos.
[/quote]
Miten niin kaikkien on käytävä ja syötävä proteiinirahkoja? Ja mä en tunne henk.koht. yhtäkään, joka laittaisi kuvia kropastaan nettiin.
Missä piireissä oikein pyörit?
Oma tuttavapiiri koostuu kolmekymppisistä korkeakoulutetuista.
[/quote]
No kuule onneksi olkoon. Jollet huomannut, puhuin tuossa mm. blogeista, ei se tarkoita että kuvailemani ihmiset kuuluisivat ystäväpiiriini. Ei minunkaan ystäväni lataile peppukuvia, mutta kyllä näitä naisia tulee väkisinkin huomattua täällä internetin ihmeellisessä maailmassa. En tiedä minkälaisissa silmälapuissa ja korvatulpissa elät elämääsi, jos sinulta tosiaan on tämä fitness-hehkutus mennyt ohi. Kumpa olisi mennyt minultakin.
Koska mulla on kaikki tarvitsemani kuntoilulaitteet kotona, sillä haluan kuntoilla privaatisti mihin aikaa haluan. Paitsi keskiyöllä ei kehtaa.
Ei ole aikaa. Ei oikeasti ole. Ainoastaan sunnuntaisin voisin mennä salille, mutta matkaa on 20km ja on ainoa perhepäivä viikossa. Paljon ohjelmaa sille päivälle valmiiksi. Arkena olen 8-20:30 joko töissä tai yksin lasten kanssa. Lauantaina mies tulee sentään klo 18 kotiin, mutta sitten on sauna-aika ja lauantain vietto. Mulla ei yksinkertaisesti ole vuorokaudessa tunteja tarpeeksi saleiluun. Kävelytkin tekee tiukkaa.
En keksi yhtään syytä, miksi kävisin salilla.
Ennen olin sitä mieltä että hyötyliikunta + kamppailulaji/tanssi riittäisivät. Pidin salilla käymistä urpona.
Nykyisin en jaksa kamppailulajiurpoja, ja tanssitunnit ovat kalliita ja kaukana. Päälajini on nyt juoksu, mutta käyn salillakin.
Ympäristönä kuntosalit ovat kamalia. Kirkas valaistus, haju, paska musiikki, tuijottelijat. Nämä jos voisi jotenkin korjata, niin ei tuo siltikään olisi kummoista puuhaa.
Ei mulla ole varaa :( Ihana olisi päästä ryhmäliikuntatunneille piiiiiiitkästä aikaa...
En kehtaa. Olen ylipainoinen ja saan paheksuvaa tuijottelua osakseni ihan tarpeeksi muutenkin.
Tulee ihan paha mieli kun te jotkut sanotte ettette kehtaa mennä salille. :( Eikö teidän alueelta löytyisi vaikka jotain pienempää, rauhallisempaa salia missä olisi mukavampi treenailla?
Mutta ei kyllä kenekään tarvitsisi jättää menemättä salille siksi, ettei kehtaa! Jostainhan kaikki aloittaa ja monilla on erilaisia tavoitteita treenatessa. Sellaiset ihmiset ovat naurettavia, jotka kyttäävät salilla muita ihmisiä arvostelevasti. Ei sinne mennä esittelemään itseään, vaan treenaamaan!
Uskoisin ettei salilla kuitenkaan ole paljon näitä arvostelijoita, vaa enemmän treeniinsä keskittyneitä ihmisiä. Hienoahan se on, että käy salilla, oli minkä muotoinen tahansa. Kyllä se aina sohvalla löhöämisen voittaa. :)
Etsikää mukava ja viihtyisä sali ja menkää vaan rohkeasti!
Koska lenkille voi mennä ilmaiseksi.
Koska se on jotenkin tylsää yksin vääntämistä.
Käyn kuntonyrkkeilyssä kaksi kertaa viikossa ja himassa on kiva kanssa tehdä kehon oman painolla liikkeitä. Musakin on himassa just sitä mitä haluaa, samalla kun tekee.
Repäisin taljaa ja vaijeri räpsähti poikki. Kahva suoraan suuhun ja ylempi hammasrivistö vieri salin lattialle. Lopetin siihen. Nykyään harrastan uintia ja pyöräilyä.
Koska en tykkää käydä salilla, se on tylsää ja siellä soitetaan kamalaa musiikkia :D Harrastan mieluummin joogaa, uimista, pyöräilyä ja kotona kahvakuulailen.
Vierailija kirjoitti:
KOska en kuitenkaan a) laihdu b) kiinteydy c) tule vahvemmaksi.
Ja se on vuosia kestäneen saliharrastuksen tuottama tulos.Miksi maksaisin tyhjästä? Lopetin salin, lopetin laihdutuksen. Paino pysyy samassa edelleenkin.
Mitä teit siellä,luit lehtiä istuen jalkaprässissä?
Vierailija kirjoitti:
Koska lihoin raskaudessa aikas paljon ja minulla on vielä ylimääräisiä kiloja raskaudesta tiputtamatta. Haluan ensin tiputtaa painoa aerobisella treenillä ennen kun lähden saliharjoitteluun. Teen silti kehonpainolla myös lihaskuntoliikkeitä kotona. Ne riittää toistaiseksi.
Hyvä vitsi.Lihastreeni on tehokkain tapa polttaa rasvaa jos dieetti on oikea ja sinäkö haluat ensin polttaa rasvaa ennen kuin voit treenata lihaksia?
Miksi ihmeessä kävisin? Mitä järkeä on käydä salilla? Just puhuttiin työkavereiden kanssa että jos tekee toimistotyötä niin kolmikymppisen miehen voimat ovat kuin hiirellä 40kg on jo nostamaton paikka. Mutta kun tekee fyysistä työtä tehtaassa niin joka ikinen nostaa 70kg ilman minkäänlaista treenaamista, 100kg nousee heti jos vähän treenaa. Lisäksi olemme kaikki hoikkia hyväkuntoisia
En käy salilla, enkä käy töissäkään. Sen sijaan harjoittelen vapailla painoilla kotona ja kuntosalilla. Ja teen töitä. Pelkkä käyminen ei toimi kuin kotiviinille. Eli reeniä murut.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:52"]
Miksi vitussa nykyään _kaikkien_ on käytävä salilla ja syötävä jotain paskan makuisia proteiinirahkoja?
Vihaan tätä villitystä. Sali sitä, fitness tätä, proteiini sitä, kyykky tätä..
Sitten naiset ja tyttöset ottavat kuvia "tuloksistaan", eli siis puolialastomia kuvia perseestä selkä notkollaan. Osa perustaa aiheesta myös blogin. "Täs mun aamupuuro, täs mun jalkatreeni, ai että kun oksetti huhuh, täs mun alaston perse imartelevassa valossa ja taakse työnnettynä."
Ps. Käyn itsekin salilla, mutta tämä älytön hössöttäminen ja hehkuttaminen tulee jo korvista, sieraimista ja perseestä ulos.
[/quote]
Miten niin kaikkien on käytävä ja syötävä proteiinirahkoja? Ja mä en tunne henk.koht. yhtäkään, joka laittaisi kuvia kropastaan nettiin.
Missä piireissä oikein pyörit?
Oma tuttavapiiri koostuu kolmekymppisistä korkeakoulutetuista.