Äiti YKSIN yöksi hotelliin Helsingissä! Mikä hotelli?
Väsynyt kaksosten äiti päätti juuri nyt, että viettää yhden yön yksin hotellissa Helsingissä! Ajankohta tulee olemaan su-ma -yö helmikuun aikana. Mies jää lasten kanssa (tämä siis hänelle ok) ja mä lähden täältä Pirkanmaalta nauttimaan kaupungista, syömään ravintolassa ja ennen kaikkea nukkumaan!
Mitä hotellia suosittelisit? Pitää olla Helsingin keskustassa tai korkeintaan Hakaniemessä/Töölössä tms. etäisyydellä keskustasta. Kiva huone, hyvä sänky ja erinomainen aamiainen on kriteereitä. Hinta ihan max. 120e, mielellään 100e tai alle.
Kommentit (48)
Hotelli Helka, Kamppi. 80€/yö, nätit huoneet mutta aamiaisesta en osaa sanoa - tosin huoneen hinnasta ehkä jää rahaa lähteä brunssille Fazerille? :)
Nukkuminen ei ole ongelma silloin kun omat lapset eivät ole lähistöllä. Heidän äännähdyksiinsä herään vaikka olisivat toisessa huoneessa. "Vieraassa" paikassa korvatulpat korviin ja nukun kuin tukki vaikka esim käytävässä meluttaisiinkin silleen normaalisti. Ap.
Joko Glo taI Haven. Haven on ihana. Mikään kulahtanut Presidentti ei ainakaan, se on kauhea, masentava häivähdys sosialistista historiaa.
Mistä muuten varailette hotelleja Suomessa? Suoraan hotellien sivuilta vai esim. Hotels.comista tai muista varauskoneista? Ap
Helka on surkea. Jos haluat laatua niin Haven, Kämp, kalastajatorppa, Glo.
Hotellien sivuilla on tosi kalliit hinnat. Hodlasta esim. kantsii katsoa.
Simonkenttä on mielestäni yksi harvoista, siisteistä hotelleista tuossa hintaluokassa. Monessa paikassa on jotenkin nuhruista, Simonkenttä on raikas ja mukava.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 21:40"]
Kluuvin GLO. Jossain blogissa olen nähnyt postauksen siitä.
[/quote]
Joku näistä kenties?
http://hellanjaviinilasinvalissa.blogspot.fi/2012/04/hotellissa-glo.html
http://chicago187.blogspot.fi/2013/10/glo_9.html
http://kaurapuuroakimalletta.fitfashion.fi/2012/03/23/yllatyslomalle-rentoutumaan/
http://breakofthedawn.blogspot.fi/2011/09/glo-kluuvi.html
Löytyivät googlettamalla "Kluuvin glo blogi"
Seurahuone kiva ja hyvä aamiainen!
Suosittelen Vaakunaa. Se että hotelli on kaiken keskellä on helppo mennä ja tulla. Huoneet tai siis itselle sattui iso ja uusi huone, toki en tiedä onko kaikki rempattu. Ja jos et mihinkään halua/jaksa mennä, viihdykkeeksi riittää ikkunasta katseleminen kun tosiaan on siinä keskellä kaikkea vilinää.
Mutta jos siis olet herkkä uninen ja liikenteen äänet häiritsee, sitten ei ole ehkä paras valinta. Mutta näin talviaikaan, suosittelen!
Holiday Inn rautatieasemalla on kiva. Ja hyvä äänieristys, ei kuulu junien äänetkään.
Vaakunastakin voi pyytää huoneen sisäpihalle, niin ei liikenne häiritsi. Mutta näkymät on sitten Sokoksen sisäpihalle. Huono äänieristys siellä on, mutta hyvä aamiainen.
Useimmiten halvimmat hinnat löytyy bookin.com sivustolta, joskus 20 e halvemmalla kuin hotellin omilta sivuilta.
Hotelli Finn on ainakin edullinen, n. 70 e huone yhdelle. Sijaitsee aivan Stockmannin vieressä.
Jos hakee loistokkuutta niin sitten maksaa enemmän. Mutta taso on aika sama kaikissa keskustan 3 tähden hotelleissa, ei niissä juuri eroa ole. Minun mielestäni kaikki hyviä.
Su - ma yön ovat hotellit yleensä tyhjiä, voit saada hyvinkin hiljaisen siiven.
Minä olen tehnyt pari kertaa saman ja kun on väsyneenä päässyt yksin hotelliin ja korvatulpat korviin, on ollut ihan sama missä hotellissa on ollut. Kun on vaan päässyt olemaan yksin, kukaan ei ole kaivannut ja saanut mennä rauhassa nukkumaan ja korvatulpat vielä varmuudeksi, se hotellin taso on ollut siinä vaiheessa ihan merkityksetöntä. Silloin olisi nukkunut vaikka kellarissa onnellisena.
Mutta Simonkentästä on ainakin hyviä kokemuksia ja sijainti erinomainen esim. junalta tullessa. Hotellin ravintolakin ok, jos laiskottaa, eikä jaksa lähteä pidemmälle ruokailemaan ja sisäkautta pääsee Kamppiin, jossa lisää ravintoloita.
Simonkenttä on hyvä vaihtoehto ihan keskustassa.
kluuvin sokos-hotelli aivan keskustassa ja todella hiljainen sisäpihan puolelta, ei valittamista, muistaakseni oli myös kylpyamme
Kun ajoissa varaat, voit löytää tosi hyviä tarjouksia. Oon yöpynyt Glossa muutamalla kympillä joskus (ehkä jotain 70€?).