Vihdoinkin pääsin parisuhteeseen, mutta...
Pidin itseäni todella seksuaalisena ihmisenä kunnes aloin oikeasti harrastaa seksiä. Olen 25v nainen, ja elämäni ensimmäisessä parisuhteessa.
Ongelmaksi on muodostunut heti alkuun se, että olen muutaman seksikerran jälkeen huomannut etten pidäkään seksistä. Tuntuu pahalle harkita eroa jo parin kuukauden yhdessäolon jälkeen, mutta en haluaisi pakottaa kumppania seksittömäänkään suhteeseen. Onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin ero?
Kommentit (33)
Ja se ettet tykkää seksistä tuon miehen? kanssa ei tarkoita ettet tykkää siitä jonkun muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja se ettet tykkää seksistä tuon miehen? kanssa ei tarkoita ettet tykkää siitä jonkun muun kanssa.
Juuri näin. Minä luulin kaikenlaista ja en saanutkaan. Luulin etten tykkää seksistä ja sitten löysin ihmisen aidosti, joka osasi asiat erilailla kuin se, jolta todella odotin kaikkea. Se kaikki on todella ihmisestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pidä seksistä kyseisen miehen kanssa ap?
Neitsyyden menetyksen jälkeen kaikki halut vaan katosivat, ja tajusin että se mitä tunsin alunperinkään oli ehkä enemmän vain jännitystä siihen että iik, pääsee vihdoin panemaan. Seksi ei vaan enää sytytä. Kyseinen mieskään ei ole mikään 5min pumppaus ja kaikki ohi - tyylinen panija, vaan jaksaisi antaa minulle suuseksiä ja muuta esileikkiä vaikka puoli tuntia jos haluaisin. Valitettavasti tuo ei vaan sytytä minua yhtään, vaan kerkeän tylsistyä ja tympääntyä. Ap
Oletko kertonut miesystävällesi minkälaisesta seksistä ja mistä pidät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Minä luulin kaikenlaista ja en saanutkaan. Luulin etten tykkää seksistä ja sitten löysin ihmisen aidosti, joka osasi asiat erilailla kuin se, jolta todella odotin kaikkea. Se kaikki on todella ihmisestä kiinni.
Ihan uteliaisuudesta: oleko edes kertonut omista mielymyksistäsi ja toiveistasi seksikumppanillesi, joka on ollut sinulle pettymys,vai odotitko vain ja ainoastaan että hän osaa antaa sinulle nautintoa kun näkeehän sinun pääsi sisään, vai mitenkä, tai kuinka?
Pitäs kokeilla jotain cuckoldi tai gangbang-juttuja. Tosin eihän seksi aina kyllä maistu, täysin ylihypetettyä.
Näin me ollaan jokainen yksilöllisiä, vaikka palsta väittää että jokainen terve ihminen haluaa seksiä ja parisuhdetta ei ole ilman seksiä.
Ihan kuin ei voisi olla hyvä elämä ihan muutenkin.
Ööh... Seksikokemuksen takiako aloit suhteeseen Ap? Kun se ei ollutkaan niin hehkutetun täydellistä, harkitset eroa? Jospa kokeilisit rakastua ensin johonkin ihmiseen, niin seksikin maistuisi sen jälkeen erilailla?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on älyyön kommentti, mutta joku aina sen esittää.
Minä ainakin olen puhunut miehelleni useasti siitä, mistä pitäusin, mitä tarvitsisin ja mitä toivoisin. Sillä ei ole mitään vaikutusta, kun mies ei huomioi toiveitani.
Olen aina hieman epäuskoisen katkera, kun joku kehuu seksielämäänsä tyydyttäväksi. Mistä muut oikein löytävät miehiä, jotka haluavat samanlaista seksiä kuin he itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pidä seksistä kyseisen miehen kanssa ap?
Neitsyyden menetyksen jälkeen kaikki halut vaan katosivat, ja tajusin että se mitä tunsin alunperinkään oli ehkä enemmän vain jännitystä siihen että iik, pääsee vihdoin panemaan. Seksi ei vaan enää sytytä. Kyseinen mieskään ei ole mikään 5min pumppaus ja kaikki ohi - tyylinen panija, vaan jaksaisi antaa minulle suuseksiä ja muuta esileikkiä vaikka puoli tuntia jos haluaisin. Valitettavasti tuo ei vaan sytytä minua yhtään, vaan kerkeän tylsistyä ja tympääntyä. Ap
'
No sä voit joko olla aidosti aseksuaalinen ihminen tai sitten sulla ei vain seksuaalikemia toimi tämän yksilön kanssa.
En uskonut että voisin koskaan pitää seksistä sillon kun söin pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
No kun en oikein tiedä itsekään mistä pidän. On kokeiltu kaikki mistä oletin pitäväni, mutta nekään asiat ei herätä erityisiä haluja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on älyyön kommentti, mutta joku aina sen esittää.
Minä ainakin olen puhunut miehelleni useasti siitä, mistä pitäusin, mitä tarvitsisin ja mitä toivoisin. Sillä ei ole mitään vaikutusta, kun mies ei huomioi toiveitani.
Olen aina hieman epäuskoisen katkera, kun joku kehuu seksielämäänsä tyydyttäväksi. Mistä muut oikein löytävät miehiä, jotka haluavat samanlaista seksiä kuin he itse?
Itse kyllä olen myös kohdannu naisia, jotka ova uskoneet minun osaavan lukea heidän mielenliikkeiään ja seksimieltymyksiään.
Onneksi on myös sinun laisiasi naisia (ja miehiä), jotka uskaltavat avata suunsa ja kertoa, mitä haluaisiva seksissä tapahtuvan. Sille ei voi mitään, että on miehiä ( ja varmaan myös naisia) jotka syystä tai toisesta halua ottaa millään avoin huomioon kumppaninsa kertomia toiveita.
Kaikkeen ei tietenkään ole kenekään pakko suostua. Mutta sekin on jo paljon, että kuuntelee ja sen jälkeen kertoo mielipiteensä, jota kumppanin on syytä kunnioittaa.
Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ero, valitettavasti. Ellei mies sitten suostu seksittömään parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun en oikein tiedä itsekään mistä pidän. On kokeiltu kaikki mistä oletin pitäväni, mutta nekään asiat ei herätä erityisiä haluja. Ap
Ei pahalla mutta jännitätköhän liikaa. Tai odotko odottanu liian paljon. Eli ole esimerkiksi uskonut pitäväsi suuseksistä. Mutta eihän sen antaminen välttämättä onnistu yhtä hyvältä kuin sinun fanasioissasi. - Syy voi olla yhä hyvin sen antajan (hän hääilee tai viipyilee liian kauan....) kuin se, että olet uskonu ja ajatellu sen tuntuvan jolain ihan muulta kuin se tuntuu.
Joko olette kokeilleet kaikenlaista seksiä? Pitäisikö ensin vähän laajemmin tutkailla ennen lopullisia päätöksiä?