Tästä syystä en päässyt lapsena syliin
Äidin mukaan olin kerran kaksivuotiaana rimpuillut ja pyrkinyt pois äidin sylistä. Äidin mukaan tästä syystä hän ei enää halunnut koskaan ottaa minua syliin. Ainiin silloin kerran, otti kun hänen mummonsa oli kuollut ja äitiä piti lohduttaa.
Kommentit (8)
Lapsen pitämistä sylissä pidettiin aikoinaan lapselle haitallisena. Siksi kunnon kasvattaja ei sitä tehnyt.
Sama täällä. Omaa lastani olen pitänyt sylissä jatkuvasti, ja jos haluaa pois niin sitten pääsee pois. Ja takaisin uudestaan.
Aika outo äiti ollut, jos lapsi halunnut välillä pois niin ei ikinä syliin enää ? :(
Taas tyyppi, joka ei jaksa hoitaa lastaan. Sijaistoimintona haukkuu äitiään. Nämä on niin nähty ja kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Taas tyyppi, joka ei jaksa hoitaa lastaan. Sijaistoimintona haukkuu äitiään. Nämä on niin nähty ja kuultu.
Minä olen hoitanut hyvin ja lämmöllä kaikki lapseni aikuiseksi saakka. Mutta näköjään aihe kolahti sinuun jotenkin, kun noin piti hermostua. Oletko sinä jättänyt lasesi syliä vaille?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hoitanut hyvin ja lämmöllä kaikki lapseni aikuiseksi saakka. Mutta näköjään aihe kolahti sinuun jotenkin, kun noin piti hermostua. Oletko sinä jättänyt lasesi syliä vaille?
Ap
Hali sulle Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHali sulle Ap.
Kiitos! Ap
Tosi kummallista käytöstä! Syli on niin tärkeää henkiselle hyvinvoinnille.
Ja en ole se palstan äitihullu. Oli vaan pakko päästä purkamaan tämä asia johonkin. Kiitos ja anteeksi.
Ap