"Miesystava" suuttui mun vitsista! Mita nyt?
Ollaan tapailtu kesakuun alusta, ei nahda kovin usein mutta jutellaan paivittain. Tanaan sit pitkasta aikaa vietettiin muutama tunti yhdessa ja ma olin kuskina ja olin viemassa miesta kotiin ja kavin samalla hakemassa lapsen koulusta.
Kun lahdin autolta koululle huikkasin etta ethan karkaa mun rahojen kanssa. Mulla oli 500e takapenkilla kirjekuoressa. Olin menossa pankkiin ne tallettamaan samalla reissulla.
Asken tuli miehelta viestia, etta han on alyttoman loukkaantunut! Ei voi uskoa etta ma luulen etta gab on varas ja etta han ei tarvitse ketaan naista itseaan elattamaan jne jne oli ihan raivona!
Pyysin anteeksi ja selitin etta se oli vitsi ja etta olisim voinu saman huikata vaikka omalle aidillenikin.
Onko tama nyt tassa? En voi uskoa todeksi, miten voi ottaa noin itseensa?
Kommentit (35)
No ehkä hän oikeasti ajatteli karata rahojen kanssa? Tai on muuten ajatellut hyötyä sinusta taloudellisesti. Silloinhan hän suuttuisi. Sellaisiakin miehiä on.
En mä tiedä kovin tuoreessa suhteessa tollasen leikinlaskun viisaudesta niinkään.
Olen itsekin jotain tuollaista saanut kuunnella, ja jotenkin tuntui että leikin takana oli aidosti ajatus että voiko minuun luottaa, olen vain heittänyt takaisin että joo, vähänkö olisinkin fiksu jos muutaman satasen veisin, kun kerran tiedät missä asun enkä sillä rahalla kovin pitkälle pääsisi.
Ja kyllä mä olen miettinyt yhdestä näistä tällaisia nakelleista että oliko itse rahan perässä, kun laskee kyllä tarkkaan ettei tarjoaisi juuri mitään, mutta on silti itse heitellyt mulle että voisin oikeastaan lainata hänelle rahat johonkin auton korjaukseen tms. vaikka mulla vähemmän rahaa jää käteen kuin hänellä.
Ehkä joku voi tuollaista heittää aidosti ajattelematta, ja jos esim. aviomiehelleen tai äidilleen heittäis niin vois mennä vitsinä, (ehkei niin hyvänä kuitenkaan) mutta muille jos sanoo niin väkisin tulee mieleen että jonkinlainen epäluottamus takana.
Mitenkohan tassa nyt sitten anteeksi pyytamaan? Pyysin jo, muttei tuntunut olevan tarpeeksi hyva. Tuntuu niin poljalta kun en edes tiennyt ensin mista han puhui ja miksi on loukkaantunut. Kun ei muita ongelmia ole niin sitten nakojaan keksimalla niita loydetaan... Pitaisko vaan antaa koko ukon olla!
Ap
Jos oli muslimi niin tuo vitsi tietää käden amputointia. Tosin luultavasti kuvittelee sinua kivitettävänä joka päivä
Anna äijän olla, ei kuulosta ollenkaan hyvältä tyypiltä. Ansaitset oikeasti paremman, huumorintajuisen miehen.
Eli draamaa olemattomasta pikkujutusta? Kyllä nostaisin tuntosarvia, kuullostaa narsistilta... varoitan. Todella raskasta pidemmän päälle.
Nimim. Kokemuksen rintaääni
minä arvasin heti että on ulkomaalainen, on kokemusta. tiedätkö mitä? jos alat pyydellä anteeksi, niin se vaan yllyttää kundin säälimään itsensä ja rupeaa nalkuttamaan asiasta pitkään, et ansaitse sitä syyllisyyden tunnetta koska et tarkoittanut mitään pahaa ja se oli aika harmiton vitsi, aika kevyt ja hauska,
itse asiassa näytit luottamusta kundille, kun jätit sen autoon rahojen kanssa, niin mitä oikeutta sillä on valittaa?
itse sanoisin "sorry if that hurt you, but you dont have to gime me any drama here, i did leave you in a car, so why dont you give it a rest" enkä enää kertaakaan sanoisi "anteeksi" ja vielä kysyisin että pitääkö nyt minun loukkaantua, kun et tajua huumoria, ja ET ARVOSTA että jätin sut autoon,
näitä draamasta ja itseään liian paljon arvostavia kundeja löytyy, sekä ulkomaalaisista, että suomalaisista,
veikkaan että sen tyyppiset myöhemmin alkavat valittaa naisilleem suoraan jossain julkisessa paikassa jostain yhdestä väärästä sanasta.
ole vahvempi, myös muista että sen kotimaassa hän joutuisi ostamaan tyttöystävälleen lahjoja ja maksamaan muutamat laskut, myös tytön vanhemmille lahjoja kun on juhlia, koska nainen ihan oikeutetusti odottaa kundiltaan suojelua ja tukea, antaako hän sinulle joskus kukkia, tai mitään huomionosoituksia?
siinä ei ole mitään pahaa jos kysyt häneltä - miksi et ikinä tee mitään romanttista, et anna kukkia, ei mitään pientä lahjaa?
vinkkinä että ulkomaalainen kundi arvostaa naista josta pitää huolta, jolle ostaa lahjoja. jos ei ostanut mitään sinulle, niin koska nopeasti huomasi kuinka suomalaiset naiset tykkää maksaa omat drinkinsä. huomasi ja tykkäsi. mutta omatunto kolkuttaa. siksi se että ei ole laittanut naiseensa penniäkään, voi häneltä tuntua ikään kuin hyötyisi sinusta
F
uskog
"Anteeksi vielä, oli huono läppä. En mä pahalla tarkoittanut." Sitten antaa miehen olla rauhassa ja ottaa yhteyttä kun ottaa. Kuulostaa aika tyhjänpäiväiseltä draamalta, mutta voihan olla että miehellä on ollu oikein paska päivä eikä millään jaksaisi kuunnella läpänheittoa. Et voi eikä kannatakaan tehdä mitään muuta. Se on aikuinen mies ja tulee toivottavasti järkiinsä.
No joo ajattelinkin antaa olla. Jos viela kiinnostaa niin ottakoot yhteytta. En sanoisi kovinkaan huonoksi paivaksi kun molemmilla oli pitkasta aikaa yhteinen vapaapaiva ja vietettiin se romanttisissa merkeissa... Ja ei ole muslimi, joku siita kyseli. Tama mies on muuten tainnut ennenkin takertua johonkin mun sanaan, en tosin nyt muista mita se oli.
Tasta taman paivaisesta sanoi viela etta oli ollut niin loukkaantunut ja ihmeissaan etta oli kertonut kaverilleen mita ma olin sanonut. En kysynyt mita kaveri tuumasi.
Ap
siis toi f kirjain lopussa on virhe, android temppuilee.
ja uskokaa kun sanon, jos ulkomaalaiselle kundille nyrpistää nenänsä ja pdottaa että kundi maksaa laskun, sanoo vähän suoremmin ja sanoo että en ole kuin muut naiset odotan että kundi tekee mitä kundin kuuluu tehdä, odotan että laskuni maksetaan ravintolassa, ja saan edes joskus kukkia.
ulkomaalainen kundi on sittem sulaa vahaa, ja suostuu siihen että olet oikeassa, jos on kunnollinen. hyväksikäyttäjät ensin yrittää sanoa "mutta mehän ollaan Suomessa, täällä on tasaarvo" ja sitten juoksevat pois jos eivät saa pimppiä eikä saa mennä treffeille maksamatta sinun yhden euron kahvia.
ja kunnollinen ulkomaalainen suostuu siihen että "niin näin on kotimaassani" kehuu naista, ja rupeaa maksamaan kahvisi, näin olen tehnyt, ja 4 5:stä ulkomaalaisista kundeista kehui järkevyyttäni,
ja oikeastaan, suosin kundeja jotka olkoon suomalaisia vai ulkomaalaisia, osaavat tarjota naiselle itse, ja yllättävät kukilla jos meni 2 treffien yli, ilman mitään huomautteluja.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 19:16"]
Ollaan tapailtu kesakuun alusta, ei nahda kovin usein mutta jutellaan paivittain. Tanaan sit pitkasta aikaa vietettiin muutama tunti yhdessa ja ma olin kuskina ja olin viemassa miesta kotiin ja kavin samalla hakemassa lapsen koulusta.
Kun lahdin autolta koululle huikkasin etta ethan karkaa mun rahojen kanssa. Mulla oli 500e takapenkilla kirjekuoressa. Olin menossa pankkiin ne tallettamaan samalla reissulla.
Asken tuli miehelta viestia, etta han on alyttoman loukkaantunut! Ei voi uskoa etta ma luulen etta gab on varas ja etta han ei tarvitse ketaan naista itseaan elattamaan jne jne oli ihan raivona!
Pyysin anteeksi ja selitin etta se oli vitsi ja etta olisim voinu saman huikata vaikka omalle aidillenikin.
Onko tama nyt tassa? En voi uskoa todeksi, miten voi ottaa noin itseensa?
[/quote]
No huh huh,on kyllä herkkänahkainen mies.Jos suhde nyt tuohon tyssää,ei teitä vain ollut tarkoitéttu yhteen,mielestäni suhteessa on tärkeää että huumorintajut sopii yhteen.
jos on kelpo kundi, niin sitä voi opettaa olla takertumatta sanoihin. vaatii kärsivällisyyttä ja hienovaraisuutta. mutta voi opettaa. sillä että 1. et ikinä provosoidu nostamaan ääntä, puhut aina rauhallisesti 2 puhua suoraan mutta delikaatisti, "minua nyt häiritsee että reagoit liian voimakkaasti joihinkin pieniin asioohin, se loukkaa minua kun takerrut sanoihin"
ja vielä puhu siitä että miksei tee mitään romanttista, miksei voi antaa kukkia, se vaan tykkää siitä. vetoa romanttisuuteen, sano että kaipaat romantiikkaa elämääsi.
Ilmeisesti jotkut sitten ovat herkkänahkaisempia huumorin suhteen,kun ainakin yksi ketjussa oli sitä mieltä että oli oikein suuttua,wtf? o.O
Minulle tuo ainakin olisi ns.normaalia (mustaa?)huumoria,esimerkiksi:
Poikaystävä antaa pankkikortin"Käy nostamassa 20 €"
Minä:"Mistä tiedät etten tyhjennä koko tiliä?"
Poikaystävä:"Mä tiedän missä sä asut!"
Itse en katselisi miestä,joka ei ymmärrä minun huumoriani,olisi kauheaa jos olisi pakko "sensuroida"juttujaan ettei toiselle tule paha mieli :D
No ehkä hän oikeasti ajatteli karata rahojen kanssa? Tai on muuten ajatellut hyötyä sinusta taloudellisesti. Silloinhan hän suuttuisi. Sellaisiakin miehiä on.