Hain taas Saksasta tilaamani viinat postista, säästöt: 570€!
Maksoivat 230€ kuljetuksineen, suomessa sama määrä vodkaa (20 litraa) maksaisi vähintään 800€. Saksasta tilaaminen kannattaa!
Kommentit (54)
Hain latviasta olutta ja lonkeroa niin säästin joku 800 euroa. Kulut oli 160 euroa laivamatka ja bensat.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset lampaat ostaa viinansa Alkosta
Suomalaiset viinalampaat on juoppoja.
Minä säästin tuon 800€, kun en juo viinaa ollenkaan!
Eipä onneksi tarvitse laskea pikkurahoja
Niin mutta niissä ei ole pantteja, et siis tienaa ollenkaan rahaa pulloautomaateilla.
Eikö noista menekään mitään bonusveroja tms. kuten joskus peloteltiin?
On kuullut, että toimittavat ihan kotiovelle asti ulkomailta tilatut viinakset. Sopii etätyöläisille ja työttömille hyvin.
Aika paljon sulla menee viinaa. Olisiko aika miettiä kulutusta, jos rahat ei riitä tavallisiin hintoihin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö noista menekään mitään bonusveroja tms. kuten joskus peloteltiin?
Tähän mennessä ei ainakaan ole minulta mennyt mitään extra veroja, olen jo vuosia tilaillut. Ap
Trokarien kulta-aikaa. Muuten en voi ymmärtää jättimäisten alkoholimäärien tilaamista.
no mhin tarviit noita juomia mikäli et yritä kaupata eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
On kuullut, että toimittavat ihan kotiovelle asti ulkomailta tilatut viinakset. Sopii etätyöläisille ja työttömille hyvin.
Olen työtön ja viinaa, tupakkaa, huumeita menee tasan 0g/ml kuussa. Säästyy rahaa jotka voi laittaa vaikka patjan alle tai vanhempien arvo-osuustilille kasvamaan korkoa.
Kasvatan kannabista omaan käyttööni ja säästän alkoholissa sekä terveys paranee.
Oisit säästäny 230 e kun olisit jättäny ostamatta. Alkoholi ei ole välttämätöntä elämän kannalta.
Joka viinassa säästää. Ei elä kauaa.
Jos ostan laatikon kaljaa juon sen viikonloppuna. Jos ostan vain yhden. En hae lisää. Jos ostan pullon vodkaa. Juon sen viikonloppuna. Enkä säästä yhtään.
Tuollaisen määrän viinaa pitäisi kestää 3 vuotta. Kerro apee säästitkö vai juotko sen vain nopeammin.
Yksi harvoista asioista. Mitä enemmän ryyppää niin sitä enemmän säästää.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi terveydenhuolto joudutaan ajamaan alas isolla kädellä. Ensimmäisenä jätetään hoitamatta itseaiheutetut sairaudet kuten maksakirroosi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä nähdä tilaamisen tai ulkomailta hakemisen vaiva ja säilöä juomia nurkissaan, jos ei ole rahasta pulaa? Meillä säilötään Latviasta kerran vuodessa haettuja, mutta jos Suomessa olisi halvempaa tai rahaa olisi enemmän käytössä, en kyllä viitsisi. Nyt menee hakumatkat pienestä lomasta, ollaan aina muutama yö reissussa.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon sulla menee viinaa. Olisiko aika miettiä kulutusta, jos rahat ei riitä tavallisiin hintoihin?
Kaikki eivät juo kaikkea ostamaansa itse. Meillä käy yövieraita aika ajoin ja on kiva tarjota juomat ruokien lisäksi.