"Miesystava" suuttui mun vitsista! Mita nyt?
Ollaan tapailtu kesakuun alusta, ei nahda kovin usein mutta jutellaan paivittain. Tanaan sit pitkasta aikaa vietettiin muutama tunti yhdessa ja ma olin kuskina ja olin viemassa miesta kotiin ja kavin samalla hakemassa lapsen koulusta.
Kun lahdin autolta koululle huikkasin etta ethan karkaa mun rahojen kanssa. Mulla oli 500e takapenkilla kirjekuoressa. Olin menossa pankkiin ne tallettamaan samalla reissulla.
Asken tuli miehelta viestia, etta han on alyttoman loukkaantunut! Ei voi uskoa etta ma luulen etta gab on varas ja etta han ei tarvitse ketaan naista itseaan elattamaan jne jne oli ihan raivona!
Pyysin anteeksi ja selitin etta se oli vitsi ja etta olisim voinu saman huikata vaikka omalle aidillenikin.
Onko tama nyt tassa? En voi uskoa todeksi, miten voi ottaa noin itseensa?
Kommentit (35)
Kuulostaa tosi huumorintajuttomalta ja tyhmänpuoleiselta mieheltä. Ehkä se sun kannaltasi olisi hyvä, jos se oliskin tossa.
Olipas hän huumorintajuton. Moisen vitsin olen heittänyt omallekin miehelleni (ja hän minulle).
Taitaa olla vähän yksinkertainen mies, ei ymmärrä selvää huumoria.
Jos se on menneisyydessä häipynyt monien naisten rahojen kanssa :)
Aika tosikko äijä. Ite oisin varmaan vastannut, että pistän rahat viinaan, huumeisiin ja maksullisiin naisiin pikimmiten. Tosin mun huumoria ei naiset taas yleensä kestä. Minkäs teet?
Voi olla, että on varas, jos noin tuohtui. Jos joku sanoo lihavalle älä ota enää pullaa, niin se suuttuu. Jos kyseessä hoikka ihminen, niin nauraa mukana.
Onko se Gab ulkomaalainen? Ole varovainen.
Ulkomaalainen? Eikä ymmärrä suomalaista huumoria?
Jos ei oikene siitä, että pyydät anteeksi hänen mielensä pahoittamista ja kerrot, ettet tarkoittanut mitään pahaa (kun kerran äidillekin voisit tuollaisen sanoa), niin unohda. Huumorintajunne ei kohtaa. silloin ei ole tulevaisuutta yhdessä.
Gabilla on varmaankin pieni penis.
Ei voi olla totta ja oikeesti niinku on miesystäväsi? Vaikeuksia tiedossa kun täytyy miettiä enenkuin uskaltaa puhua, ei tervettä.
Ihan syystä loukkaantui, jos ette ole pitkään tunteneet ja menet heittämään tollasia mauttomia, muka huumoriherjaa, niin saakin loukkaantua!
Asetelma jos olisi toisin päin, niin johan olisi mamat siellä riekkumassa, että miten tuollaista voi mennä sanomaan, jötä sellainen jne.
Mista toi gab tuohon tuli? He heh tarkoitin siis han.
On muuten ulkomaalainen mies.
Ehkapa toi oli sitten tuollainen suomalainen heitto eika noin voi muun maalaisille sanoa?!
Ap
Mista toi gab tuohon tuli? He heh tarkoitin siis han.
On muuten ulkomaalainen mies.
Ehkapa toi oli sitten tuollainen suomalainen heitto eika noin voi muun maalaisille sanoa?!
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 19:25"]
Voi olla, että on varas, jos noin tuohtui. Jos joku sanoo lihavalle älä ota enää pullaa, niin se suuttuu. Jos kyseessä hoikka ihminen, niin nauraa mukana.
Onko se Gab ulkomaalainen? Ole varovainen.
[/quote]
Hienoa, nyt varmaan saat monta yläpeukkua, kun sait ympättyä lihavat mukaan. Ressu.
Okei, musta toi oli mauton vitsi.... Olisin voinut itsekin loukkaantua vastaavassa tilanteessa,
Onko Gab lähettänyt muita viestejä?
Kyllä se siitä rauhoittuu, osuit arkaan paikkaan..