Kävelijä! Miksi kävelet niin nopeasti?
Kommentit (14)
Koska mulla on hyvä kunto, olen terve ja nopeasti kävellen olen nopeammin päämäärässä x - en siis tuhlaa aikaa kävelemällä hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Koska mulla on hyvä kunto, olen terve ja nopeasti kävellen olen nopeammin päämäärässä x - en siis tuhlaa aikaa kävelemällä hitaasti.
Mutta Buddha opettaa, että matka on tärkeämpi kuin määränpää.
Mulla on kiire bussiin, joka kulkee liian harvoin nykyään siksi, että yhtiö hyysää bussien sijaan pyöriä ja potkulautoja.
Kävelen yleensä melko nopeasti. Olen tottunut kävelijä, kävelen paljon, liikun melkein aina kävellen. Nautin reippaasta kävelemisestä. Minulla on aika hyvä aerobinen kunto, joten reippaasti käveleminen on minulle mahdollista. Kun kävelen nopeasti, pääsen pikemmin kotiin. Tykkään olla kotona.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Pyöräilijä, mene muualle jalkakäytävältä pyöräilemästä.
Kävelen luonnostani nopeasti. Olen hoikka ja hyväkuntoinen, ruokavalio kunnossa ym. Ei ole syytä madella ja puuskuttaa muiden tientukkeena. Ja kyllä, ärsyttää hitaat ihmiset (ei vanhukset, sairaat, vammaiset tai lapset vaan laiskat ja/tai läskit aikuiset ihmiset) Jos haluatte seisoskella niin pliis tehkää se jossain muualla kuin keskellä mitä tahansa kulkuväylää. 😘
Vierailija kirjoitti:
Kävelen luonnostani nopeasti. Olen hoikka ja hyväkuntoinen, ruokavalio kunnossa ym. Ei ole syytä madella ja puuskuttaa muiden tientukkeena. Ja kyllä, ärsyttää hitaat ihmiset (ei vanhukset, sairaat, vammaiset tai lapset vaan laiskat ja/tai läskit aikuiset ihmiset) Jos haluatte seisoskella niin pliis tehkää se jossain muualla kuin keskellä mitä tahansa kulkuväylää. 😘
Sellaiset itsensäkorottamis-, muidenhaukkumisviestit sieltä. :D Muuten olisikin voinut olla ihan fiksu viesti.
Kyllä sitten se toinen ennemmin juoksee kuin kävelee, jos et pääse pyörällä ohi. Ikinä ei oo itellä pyöräillessä kävelijän/juoksijan vauhdista ollu ohitus kiinni.
Ja kävelen lujaa, jos olen kävelylenkillä.
Läski, läski, läski, läski, läski, läski....jne. läski tässä kohtaa iltaa, tällä kertaa tässä ketjussa, että sadaan se läskikiintiökommentointi täyteen.
Mul on levottomat jalat, levottomat jalat... mun täytyy kävellä näin, mun täytyy kävellä näin.
Pyöräilijä, miksi olet pyörälläkin niin hidas, ettet pääse kävelijästä ohi?