Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duunari! Mitä työsuhde-etuja sulla on ja minkä alan työssä olet?

Vierailija
23.10.2020 |

Kiinnostaa kuulla, mitä etuja työpaikoilla oikein on? Mä alotan. Olen K-ryhmässä töissä ja saan henkilökunta-alennusta ostaessa ketjun kaupoista. Työnantaja antaa 150€ e-passirahaa kun itse pistää likoon samalla satasen. Kerran kuukaudessa pesuainepullo työvaatteisiin ja jouluna jonkunlainen kiitoskassi. Kassi on ollu ihan kiva sisällöltään. Työkengistä työnantaja maksaa osan. Muuta ei sitten tulekaan mieleen. Ei bonuksia tms. Ja voihan tietty olla jotain, mistä ei vaan ite ole tietoinen.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperirullan pöllin sillointällöin, niin ei tarvitse kotiin ostaa.

Vierailija
22/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalainen tyytyy vähään, pidetään etuna sitä että työpaikka esim. kustantaa työkengät tai taukokahvit. Noh, nämä miljonääri-johtajat kiittää kun lampaat tekee minimipalkalla ja ovat tyytyväisiä "eduistaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastotyöntekijä elintarviketeollisuudessa. Alennus tehtaanmyymälässä ja jouluksi kassi oman firman tuotteita ja teatterilippu.

Vierailija
24/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessakomeron käyttöoikeus. Paprut kait kuuluu diiliin.

Rakennusnosturikuskina työskentelen.

Vierailija
25/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Siivooja.

Vierailija
26/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Mikä on "passiraha"?

Vierailija
27/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjatavaraliikkeessä töissä. Pomo herkkänä hetkenään sujauttaa mustekynän fikkaan.

Vierailija
28/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja antaa työvaaterahan, jolla voi ostaa t-paitaa, kollaria yms perusvaatetta. 80€ e-passiin. Maksaa puolet hammaslääkäristä, poliklinikkamaksuista, hieronnoista, silmälaseista, jalkahoidoista jnejne. Kuukausittain tarjoaa aamu/iltapalan, joka on tasoa leipä-jukurtti-juoma.

Sosiaalialan julkisen puolen yksikkö.

Vierailija
29/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalainen tyytyy vähään, pidetään etuna sitä että työpaikka esim. kustantaa työkengät tai taukokahvit. Noh, nämä miljonääri-johtajat kiittää kun lampaat tekee minimipalkalla ja ovat tyytyväisiä "eduistaan".

Ei kaikkialla ole mitään miljonäärijohtajia. Kaikki eivät työskentele suuryrityksissä.

Vierailija
30/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipurina leipomossa. Alennusta leivonnaisista leipomon omassa konditoriassa. Ihan okei.

Vierailija
31/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Maksetaan ihan kunnon palkkaa, maksetaan eläkkeet ja sairaslomat, maksetaan äitiys- ja isyyslomat sekä kesä- ja talvilomat, on kunnon vakuutukset.

Mä olen tähän ihan tyytyväinen.

Vierailija
32/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalla töissä. Työterveys minimi, koulutuksia harkinnan mukaan, 1,20 € alennus lounaspaikoissa. Liikuntaetuja työpaikkakunnalla tiettyyn aikaan tapahtuvasta liikunnasta. Siinäpä ne. Tietty työvaatteet + vaatehuolto, turvakengät ja auto työn tekemistä varten.

Vierailija
33/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokorjaamo. Purkki Swarfegaa lomalle lähtiessä.

https://webshop.motoral.fi/tuote/20443/

Vierailija
34/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Instrulla. Ikuisesti on jäänyt mieleen, että loman kunniaksi sai R- kioskin lahjakortin, jolla saattoi lunastaa jäätelöpuikon . Reilu meininki.

Vierailija
35/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla luokittelematon siivooja kuulemma olen. Pikkujouluaikaan firma etsii halvimmat suklaat henkilökunnalle.

Vierailija
36/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up

Mikä on "passiraha"?

E-passi... korvaa paperiset lipareet, esim lounarin tai kulttuurisetelin. E-passilla voi maksaa esim hsl:n matkalippuja, ravintoloissa tai jotain fyssaripalveluja esim.

Vierailija
37/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Instrulla. Ikuisesti on jäänyt mieleen, että loman kunniaksi sai R- kioskin lahjakortin, jolla saattoi lunastaa jäätelöpuikon . Reilu meininki.

Tämähän oli hauska juttu :D

Mut kyllä tästä ketjusta näkee, että ei siis kovin ihmeellisiä etuisuuksia ole ihmisillä. Ku tuntuu, ettei omassa työpaikassa ole juuri mitään, mutta eipä näköjään ole muuallakaan kovin suuria etuja!

Vierailija
38/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivähoitaja. Kunnan hyvälle kuntosalille saa ostaa vuosikortin hintaan 50€. E-passiin saa ladattua 150€ jos itse maksaa puolet. Työterveyshuolto, mutta laadusta en tiedä kun en ole juuri tarvinnut.

Toki työvaatteet yms. hommataan itse. Se olisi sellainen etu mitä toivoisin. Työssä kun tarvitaan sekä rennot sisävaatteet ja -kengät, mutta myös erikseen joka säähän sopivat ulkoiluvaatteet, asusteet ja jalkineet.

Toijan on jo iso kuluerä. Ois kyllä reilua että ois korvausta vaatehankinnoista...varsinkin suomen säissä, kun vaatetta saa olla jokalähtöön!

Vierailija
39/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pomoni miljonääri. Meidän firman liikevaihtokaan ei ole kuin 20000-25000 kuukaudessa ja siitä maksetaan palkat kolmelle ja neljäs on alihankkija, joka  laskuttaa yrityksen nimissä, ei ole firmassa töissä vaan tekee kotonaan ja tekee muutakin, laskut ja kiinteät kulut. Oma palkkani on 2900 € kuukaudessa  - minä olen firman suuripalkkaisin, itselleenkään pomo ei maksa ihan samaa. Alallani pienet yritykset ovat tyypillisiä ja itse asiassa palkkataulukkojen mukaan olen ammattini palkkauksen yläpäässä. Suuressa vaatisin enemmän, mutta pienessä ei ole vastuutakaan ja saan tehtyä työni pääsääntöisesti työajalla. Unohdin mainita, että saan joka vuosi joululahjaksi kaksi palkallista vapaapäivää. T. suunnitteluassistentti. 

Vierailija
40/71 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen työsuhde-edut??

T. Siivooja yksityisellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän