Olen laihtunut tällä ruokavaliolla kilon kahdessa viikossa...
aamupala: mustaa kahvia monta mukia, Texaspulla
lounas: laihdutus/painonhallintapirtelö, fazerin sinistä suklaata monta palaa
välipala: mustaa kahvia monta mukia, Magnum-jäätelö, fazerin sinistä
päivällinen: proteiinipatukka
iltapala: fazerin sinistä
Lisäksi joka päivä 3 litraa vichyä/kivennäisvettä.
Kommentit (11)
Sun kannattais ap kysyä josko Fazer rupeaisi sponssaamaan sun dieettiä... Vakavasti puhuen, sulle tulee ennen pitkää puutostiloja jos oikeasti syöt noin.
varmaan. olis kiva tietää, mitä ennen söit ja kuinka paljon.
Autuas se, jonka naama ei näytä rupikonnalta tollasella ruokavaliolla :(
Ota monivitamiinia (sellaista jossa on rautaa) sekä kalsiumia!
Tuolla ei saa kuin selluliittia ja huonon ihon.
Kilon painoero kahdessa viikossa selittyy jo pelkästään sillä, oliko pieru kuiva vai märkä.
Vaatii aika rautaista itsekuria syödä kaksikin viikkoa putkeen tuolla tavalla. Minulle tulisi olo, että on pakko saada jotain tuoretta.
Kiitos vastauksista. Tosiaan pitää varmaan alkaa ottaa jotain vitamiinia. Harrastan rankkaa liikuntaa 4 kertaa viikossa. t.ap..........p.s. en ole syönyt lämmintä ruokaa kuin viimeksi marraskuussa. En vain pidä ns. normaalista ruuasta. Mittani ovat 165cm/58kg.
Laihtunut vai kadottanut lihaksesi?
Niin.. toiset haluaa läskeistä eroon, toiset lihaksista. Toiset haluaa olla timmissä kunnossa ja toiset laihoja läskejä. Kukin tavallaan.
Itse haluan olla timmissä kunnossa, joten syön jotensakin näin:
Aamupala: marjoja ja maustamatonta rahkaa, kuppi kahvia
lounas: kalaa/kanaa/lihaa salaattipedillä, maitoa
välipala: hedelmä ja kuppi kahvia
päivällinen: kanaa/kalaa/lihaa salaattipedillä, maitoa
iltapala: marjoja ja maustamatonta rahkaa, toisinaan munakasta ja kasviksia.
Juon myös paljon vettä.
Ja lisäksi teen kävely-/juoksulenkkejä, pyöritän voimavannetta ja lumien sulattua aloitan taas pyöräilyn.
Itse olen laihtunut tällä tavalla 2kg 3viikossa. Minulla on lähtenyt jenkkakahvat ja vyötärö kaventunut. Tavoitteena on pudottaa yhteensä 6kg kesän mennessä. Sitten on hyvä.