Nakupellekö?
Miten yleistä on että kotioloissa kuljetaan alasti?
Itse olen naimisissa oleva mies joka kotona tahdon liikkua täysin alasti jos tiedän että ei ole esim vieraita tulossa... Tykkään siivota, laittaa ruokaa, tehdä remontteja vaikka mitä ilman rihmankiertämää yllä.
Iltaisin olen usein täysin alasti täyspukeisen vaimoni seurana....tuntuuko tämä ihan hullulta vai onko meitä paljon? Entäs te naiset? Teettekö kotitöitä alasti? Ja tämä on ihan vakavissaan kysytty...
Kommentit (14)
En tykkää olla alasti. En olisi alasti, vaikka kotona olisi kuinka kuuma, asuisin yksin ja verhot olisivat kiinni.
Lisäksi tulee väkisinkin mieleen hygieniapuoli. Eli istutko paljain persuksin sohvalla ja tuoleilla? Nojailet rasvaisella hikisellä selälläsi selkänojiin.. Ihoa vasten olevat vaatteemme tulevat pestyksi oikeastaan päivittäin, joten aika ällöttävää minusta alasti sohvalla istuskelu, ellet sitten pese sohvaa päivittäin.
Tuoreessa muistissa on kihomatoepisodi, joka epäilemättä jylläisi edelleen, jos emme käyttäisi kotona housuja..
Olemme useimmiten kotonamme alastomina. Se tuntuu luonnollisimmalle.
Ei meillä kumpikaan ole alasti kuin suihkussa, saunassa ja nussiessa. Eikä jälkimmäisessä edes välttämättä aina silloinkaan.
Alasti on nihkea olo ja kun noita lapsia on niin voisivat ehkä nuo esiteinit hieman häiriintyä jos vanhemmat nakuilisi päivät pitkät. Eikä minua hotsita ajatus, että paljain persein istutaan tuoleilla.
Joka perheessä kuitenkin tavallaan.
Hyi, en voisi olla. Palelisi ihan liikaa, miten teillä voi olla näillä pakkasillakin niin lämmin?! =D Siis kyllä meilläkin lämmitys pelaa, mutta silti vaan palelee. Kesähelteillä voin pelkällä mekolla olla, mutta sekin mukavuussyistä siis lämmön puolesta. Muuten ei pahemmin tule mieleen nakuilla himas.
Kyllä me nakuillaan vaimon kanssa, kun ollaan kahden. Ja varsinkin jos ollaan mökillä saaressa. Tuntuu huomattavasti mukavammalta.
Kyllä sitä tarkenee ihan mukavasti....nytkin istun takkatulen loimussa ilkosillani ...
Meillä on nykyään ilmalämpöpumppu joka kyllä pitää kämpän lämpimänä.
Mut on kasvatettu häpeemään itseäni ja mieheni kanssa aloin käyttäytymään ihan erilailla. Nakuilin minkä kerkesin ja musta on jopa kuvia syömässä nakuna, enkä muista että nyt ihan niin estoton olisin ollut, mutta näköjään olin. ;-)
Nyt kun lapset teini-ikäisiä, niin en enää nakuile. Toki käydään osan kanssa vielä samaan aikanaa suihkussa, mutta en hillu nakuna enää samallalailla kuin nuorempana. Tosin kun lapset muuttavat, niin alan varmasti taas nakuilemaan.
Aamuisin nakkena, päivisin töiden jälkeen saatan vaatteiden vaihdon yhtydessä keekoilla puolesta tunnista, tuntiin ja iltaisin ennen suihkua sekä suihkun jälkeen. Lisäksi tulee nukuttua ihan alasti. Vaimokin tykkää, joskin sen kylmät varpaat laittaa välillä ison miehen kirkumaan.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 11:38"]
Mut on kasvatettu häpeemään itseäni ja mieheni kanssa aloin käyttäytymään ihan erilailla. Nakuilin minkä kerkesin ja musta on jopa kuvia syömässä nakuna, enkä muista että nyt ihan niin estoton olisin ollut, mutta näköjään olin. ;-)
Nyt kun lapset teini-ikäisiä, niin en enää nakuile. Toki käydään osan kanssa vielä samaan aikanaa suihkussa, mutta en hillu nakuna enää samallalailla kuin nuorempana. Tosin kun lapset muuttavat, niin alan varmasti taas nakuilemaan.
[/quote]
Tuttua tarinaa....tosin minä nakuilin kotona jo yksin eläessänikin...Sitten kun tuli lapsia se nakuilu jäi vähiin mutta nyt kun lapsen ovat muuttaneet pois ja asun vaimon kansssa kahden on tästä nakuilusta tullut se luonnollisin olotila kotona!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 11:10"]
En tykkää olla alasti. En olisi alasti, vaikka kotona olisi kuinka kuuma, asuisin yksin ja verhot olisivat kiinni.
Lisäksi tulee väkisinkin mieleen hygieniapuoli. Eli istutko paljain persuksin sohvalla ja tuoleilla? Nojailet rasvaisella hikisellä selälläsi selkänojiin.. Ihoa vasten olevat vaatteemme tulevat pestyksi oikeastaan päivittäin, joten aika ällöttävää minusta alasti sohvalla istuskelu, ellet sitten pese sohvaa päivittäin.
Tuoreessa muistissa on kihomatoepisodi, joka epäilemättä jylläisi edelleen, jos emme käyttäisi kotona housuja..
[/quote]
Pidän kyllä sen verran hyvin huolen hygieniastani ettei tollasia ongelmia ole...sovilla pidämme sitä paitsi yleensä jotain vilttejä jotka on helppo pestä tarvittaessa, ja siivotessa meillä ainakin pyyhitään myös tuolit...
Meillä ollaan ihan naturisteja. Kotona ollaan sisällä ja pihalla alasti, jos vain lämpö sallii. Nyt ei salli. Lomat vietämme usein Keski-Euroopan FKK-kohteissa.
Ja korostan, että olemme naturisteja, emme vain nudisteja. Naturismiin kuuluu paljon muutakin kuin sosiaalinen alastomuus: terveet elämäntavat, ulkoliikunta, tupakoimattomuus, kohtuullisuus alkoholin kanssa ja monilla kuten meillä myös kasvisruokavalio.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:01"]
Meillä ollaan ihan naturisteja. Kotona ollaan sisällä ja pihalla alasti, jos vain lämpö sallii. Nyt ei salli. Lomat vietämme usein Keski-Euroopan FKK-kohteissa.
Ja korostan, että olemme naturisteja, emme vain nudisteja. Naturismiin kuuluu paljon muutakin kuin sosiaalinen alastomuus: terveet elämäntavat, ulkoliikunta, tupakoimattomuus, kohtuullisuus alkoholin kanssa ja monilla kuten meillä myös kasvisruokavalio.
[/quote]
Tämä elämäntapa kiinnostaa ihan tosissaan!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:03"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:01"]
[/quote]
Tämä elämäntapa kiinnostaa ihan tosissaan!
[/quote]
Saksalainen FKK eli Freikörperkultur sisältää filosofian, jonka mukaan ihmisen ei tarvitse olla rikas ollakseen henkisesti ja fyysisesti terve, onnellinen ja vielä kauniskin. Tätä tavoitellaan elämällä oikealla tavalla samanhenkisten ihmisten seurassa; vapaina ja alastomina. Tietysti tämä on idealismia, mutta mikäpä siinä kun idea on hyvä eikä taatusti suuntaudu ketään vastaan.
Meillä olen minä se perheen nakupelle ja mieheni tykkää! Olen kai jonkin sortin exhibitionisti....
N35+