Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikani seurustelee yh:n kanssa:(

Vierailija
29.01.2014 |

Onko väärin haluta että eroavat? Poikani saisi paremmankin. Kyseessä 25 vuotias poika ja saman ikäinen nainen jolla 4.v tyttö.

Kommentit (214)

Vierailija
1/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on siis todistetusti menettänyt neitsyytensä eli kunniansa. Yksinhuoltajuuden syyllä ei ole merkitystä, vaan sillä että nainen ei ole enää kunniallinen seurustelukumppani. 

Vierailija
2/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo onhan tossa hankalampi alku suhteelle kuin silloin jos molemmat olisi lapsettomia. Ei mies ehkä ymmärrä mihin ryhtyy. 

en itse haluaisi yh miestä. olen melko epäsosiaalinen ja lapsen mukana tulisi liikaa kaikkea mikä minulle ei sopisi.

mutta jos ap:n poika tykkää lapsesta eikä häntä haittaa exä ja muut exän puolen suku yms. Niin ihan hyvin voi onnistua. Ihan järkevältä tyypiltä kuulostaa kun ei anna tuollaisten asioiden haitata. 

Tunnen yhden naisen joka jäi yh:ksi kun lapsi oli 2v. Hän löysi pian uuden miehen ja nyt heillä on myös yhteinen lapsi. Ihan kivasti niillä menee ja se nykyinen on mielestäni paljon parempi kuin ex. Ex-mies oli joku työtön alkoholisti mutta nykyinen kunnollinen työssäkäyvä mies joka hoitaa sitä ensimmäistä lasta kuin omaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 11:02"]

No joo onhan tossa hankalampi alku suhteelle kuin silloin jos molemmat olisi lapsettomia. Ei mies ehkä ymmärrä mihin ryhtyy. 

en itse haluaisi yh miestä. olen melko epäsosiaalinen ja lapsen mukana tulisi liikaa kaikkea mikä minulle ei sopisi.

mutta jos ap:n poika tykkää lapsesta eikä häntä haittaa exä ja muut exän puolen suku yms. Niin ihan hyvin voi onnistua. Ihan järkevältä tyypiltä kuulostaa kun ei anna tuollaisten asioiden haitata. 

Tunnen yhden naisen joka jäi yh:ksi kun lapsi oli 2v. Hän löysi pian uuden miehen ja nyt heillä on myös yhteinen lapsi. Ihan kivasti niillä menee ja se nykyinen on mielestäni paljon parempi kuin ex. Ex-mies oli joku työtön alkoholisti mutta nykyinen kunnollinen työssäkäyvä mies joka hoitaa sitä ensimmäistä lasta kuin omaansa.

[/quote]

Juuri tätähän yh etsii. Eli miestä joka on liian kiltti ja alkaa hoitaa yh:n lapsia kuin omaansa. Sitten kun on saanut tämän kiltin miehen satimeen, voi naikkonen taas jatkaa jakamista.

Vierailija
4/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 06:04"]

Onko väärin haluta että eroavat? Poikani saisi paremmankin. Kyseessä 25 vuotias poika ja saman ikäinen nainen jolla 4.v tyttö.

[/quote]

On väärin, mutta jokin terve osa mieltäsi sen on jo sinulle kertonutkin.

Vierailija
5/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani meni 22-vuotiaana naimisiin kuuden lapsen yksinhuoltajaäidin kanssa. Tuosta on nyt kulunut 12 vuotta ja pakko sanoa, ettei olisi poika voinut parempaa valintaa millään tehdä. Ovat kovin onnellisia ja lapsensa ja lapsenlapsensa ovat aivan ihania!

Vierailija
6/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, onko suhde kuinka tuore? onko kyseessä alkujärkytys vai ovatko jo olleet yhdessä hetken aikaa? Tiedätkö, kauanko yh on ollut kaksin lapsen kanssa?

Vierailija
7/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 06:13"]

Poikani on kyllä vähentänyt käyntejään huomattavasti tavattuaan tämän yh:n, itse olen nähnyt heitä yhdessä vain kaupassa eli luultavasti poikani tietää mielipiteeni ja häpeää kun ei tuo naistaan meille. Ap

[/quote]

Minäkin häpeäisin tuollaista äitiä eli ymmärrän hyvin poikaasi.

Vierailija
8/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:37"]

Millä vuosiuhannella elät? Ei tarvitse suomalaisen naisen ketään nalkkiin panna. Kyllä mepärjäämme ilman miestäkin. Rakkaus ja kumppanuus ei ole nalkkiin panemista.

Itse olisin onnellinen jos poikani löytäisi yh:n.

Ihan varmasti :D :D

Jos sinun mieltäsi pitää ylhäällä se, että olet yh ja haluat lapsillesikin sen vuoksi yh-puolisot, elä toki fantasiassasi. Maailmaa kuuluukin katsoa hieman vaaleanpunaisten lasien läpi. Se ehkäisee tehokkaasti masennusta, joka on huonosti toimeentulevien ja kouluttmattomien ongelmana. Useimmat yh:t kuuluvat valitettavasti juuri tähän luokkaan. Siksi en itse suosittelisi heitä pojillesi puolisoiksi mutta toisaalta ei se ole tyhmä, joka heittäytyy elätettäväksi vaan se joka elättää. Onnea pojillesi puolisonvalintaan! Äippää kannattaa aina kuunnella, tai sitten ei.

Parikymppiset yh:t on kyllä keskimäärin kypsempiä kuin parikymppiset peruspissikset. Kyllä siinä väkisinkin kasvaa äitiyden myötä. Ja kyllä haluaisin pojalleni vastuuntuntoisen sitoutumiskykyisen tyttöystävän, se että on nuorena kykenevä äitiyteen ja vielä yksin osoittaa että omaa juuri näitä ominaisuuksia. Ei ole muuten minuakaan kukaan elättänyt koskaan, itse olen elättänyt lapseni ja paria miestäkin ajoittain. En vaan jaksanut katsoa sitä saamattomuutta kun itse oppinut jo nuoresta pärjäämään niin pistin muualle kasvamaan. Olen yh, koska vaadin mieheltä tasoa ja yksinhuoltajuus on kasvattanut minussa vain positiivisia ominaisuuksia: sitkeyttä, ahkeruutta, pinnaa, positiivisuutta, joustavuutta, organisointikykyä, avarakatseisuutta, optimismia. Sulle porvarillinen ydinperhe on normi ja ihanne, mutta se on vain henkilökohtainen mielipiteesi, ei absoluuttinen totuus. Voitko millään ymmärtää toisenlaisia näkemyksiä? Minulle yksinhuoltajuus on ihanne ja valinta, ei epäonnistuminen vaan itse valittu tapa elää. Kaltaisesi mielipiteet taas edustavat minulle yksinkertaisuutta, nurkkakuntaisuutta, taantumusta, hyvin kapeakatseista maailmankuvaa, kyvyttömyyttä ymmärtää toisenlaisia ihmisiä = vaikeuksia sosiaalisissa suhteissa. Niin vain olemme ihmiset erilaisia:)

Vierailija
9/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:37"]

Millä vuosiuhannella elät? Ei tarvitse suomalaisen naisen ketään nalkkiin panna. Kyllä mepärjäämme ilman miestäkin. Rakkaus ja kumppanuus ei ole nalkkiin panemista.

Itse olisin onnellinen jos poikani löytäisi yh:n.

Ihan varmasti :D :D

Jos sinun mieltäsi pitää ylhäällä se, että olet yh ja haluat lapsillesikin sen vuoksi yh-puolisot, elä toki fantasiassasi. Maailmaa kuuluukin katsoa hieman vaaleanpunaisten lasien läpi. Se ehkäisee tehokkaasti masennusta, joka on huonosti toimeentulevien ja kouluttmattomien ongelmana. Useimmat yh:t kuuluvat valitettavasti juuri tähän luokkaan. Siksi en itse suosittelisi heitä pojillesi puolisoiksi mutta toisaalta ei se ole tyhmä, joka heittäytyy elätettäväksi vaan se joka elättää. Onnea pojillesi puolisonvalintaan! Äippää kannattaa aina kuunnella, tai sitten ei.

En ole yh, mutta rakastan ja arvostan suuresti poikani vaimoa (lapsnelapsistani puhumattakaan), joka oli kolmen lapsen yh, kun he menivät avioon.

Vierailija
10/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 11:20"]

Minun poikani meni 22-vuotiaana naimisiin kuuden lapsen yksinhuoltajaäidin kanssa. Tuosta on nyt kulunut 12 vuotta ja pakko sanoa, ettei olisi poika voinut parempaa valintaa millään tehdä. Ovat kovin onnellisia ja lapsensa ja lapsenlapsensa ovat aivan ihania!

[/quote]

:D

siis meidän perheessä ihan sama juttu!

Olen itsekin yh:n lapsi ja saanut ensimmäisen lapseni 16-vuotiaana erään naapuritalon "tummaverisen" kanssa (no se onkin jo toinen tarina se), joka tapauksessa tahdon vain sanoa, että neljäntoista yh-lapsen äitinä olen teroittanut kaikille lapsilleni, että parisuhde kannattaa muodostaa vain yh:n kanssa ja hyvin ovat lapseni oppia noudattaneet. Useimmat heistä ovat jo löytäneet oman yh-kullan, monet jo ovat löytäneet usemmankin. Kaikilla on lapsia vähän kaikien kanssa, ja mikäs tästä maailmasta tekisi paremman ja ennakkoluulottomamman paikan. Yh:t me ollaan ihania <3

pusit kaikille yh:ille! Haloo, joku ehkäisy... ainahan valmiiseen maailmaan lapsia mahtuu ja omille lapsille löytyy AINA uusi ruokkoaja! Elämä kantaa, näin se on!

Vierailija
11/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olis samanlainen kuvio kuin noissa edellisissä kahdessa satuhäät jaksossa. Yh-äippä etsii taloon miestä hankkimaan rahaa ja tekemään kotitöitä, ja jostain sitten löytyy tuollainen vähän hiljainen mammanpoika nöyrästi palvelemaan tuota ties kenen alulle panemaa lapsikatrasta. Samalla kun lasten isä viettää leppoisaa elämää, jossain kaukana perhehelvetistä.

Vierailija
12/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa tekstiä sitten aikuinen nainen voikin suoltaa. Mikä tuossa on este, että poikasi ei voi olla onnellinen? Jos hän on jo kypsempi ja ymmärtää tulevan mahdollisen vastuunsa lapsesta. Jos oikeasti haluasit olla onnellinen poikasi puolesta olisit sitä nyt. Ap taitaa olla juuri tälläinen katkera tyrannimainen äiti, jolle ei kelpaa mikään mitä poikansa sitten tekikin tai valitsi.

En minäkään haluaisi viedä kumppaniani esiteltäväksi kotiin, jos tiedän että vastaanotto olisi tuollainen. Entäs jos ap:n oma poika tai vaikka tytär olisi yh, mitähän ap ajattelisit? Hylkäisitkö oman lapsesi koska hän olisi häpeäksi sinulle ja miten uudet puolisot?

Vierailija
13/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 11:30"]

Kamalaa tekstiä sitten aikuinen nainen voikin suoltaa. Mikä tuossa on este, että poikasi ei voi olla onnellinen? Jos hän on jo kypsempi ja ymmärtää tulevan mahdollisen vastuunsa lapsesta. Jos oikeasti haluasit olla onnellinen poikasi puolesta olisit sitä nyt. Ap taitaa olla juuri tälläinen katkera tyrannimainen äiti, jolle ei kelpaa mikään mitä poikansa sitten tekikin tai valitsi.

En minäkään haluaisi viedä kumppaniani esiteltäväksi kotiin, jos tiedän että vastaanotto olisi tuollainen. Entäs jos ap:n oma poika tai vaikka tytär olisi yh, mitähän ap ajattelisit? Hylkäisitkö oman lapsesi koska hän olisi häpeäksi sinulle ja miten uudet puolisot?

[/quote]

Niin ja lisään vielä pari mietettäni. Ihmetyttää tietyt kommentit, jossa korostetaan kuinka nainen etsii kiltin pikku pojan hoitamaan lastaan. Jos edellinen suhde kariutunut vaikka kumppanin väkivaltaisen käytöksen, alkoholismin jne takia niin.. Kuka olisi niin tyhmä että tiedostaen hankkisi uuden samanlaisen? Ja eikö se ihan järjelläkin käy, että tottakai yh toivoo löytävänsä kumppanin, joka haluaa hoitaa tämän lasta kuin omaansa. Eihän yhteiselosta mitään tulisi jos toinen ei lapsesta pitäisi eikä haluaisi hoitaa häntä.

En ymmärrä joidenkin ajatusmaailmaa, kamalaa ajatella että luultavasti nämäkin ovat itse äitejä joiden pitäisi kasvattaa tähän maailmaan lapsia. Jos mun poikani aikoinaan nyt sattuu rakastumaan yh äitiin ja on onnellinen niin silloin minäkin olen ja mielelläni haluan olla ns. "oikea mummi" lapsille, vaikka ei verisukulaisia oltaisikaan. :)

Vierailija
14/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21vuotiaana muksun tehnyt on harvemmin se fiksu ja vastuuntuntoinen hieno nainen vaan päinvastoin... ne oikeasti fiksut nuoret naiset nauttivat semn ikäisenä nuoruudesta, matkustelevat ja opiskelevat.ja huolehtivat ehkäisystä.. vasta löydettyään hyvän parisuhteen perustavat myöhemmin perheen jne vaikka jäisivätkin myöhemmin yh:ksi..sitä ei voi koskaan tietää, mutta omasta tuttavapiiristäni ne nuorena äideiksi tulleet ovat luonteeltaan sellaisia että en hyvällä omallatunnollakaan toivoisi omalle pojalleni naisystäväksi :D koulut on jääneet käymättä..lapsia tehdään heti kun saadaan joku uusi mies nalkkiin..ei puhettakaan että voisi tutustua rauhassa vaikka on jo yksi epäonnistuminen takana...viinaa ja tupakkaa kuluu jne...

Vierailija
15/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:39"]Kyllä 99% nuorista yh on aikamoisia patjoja. Heti kun joku mies löytyy, niin pitää pullauttaa lapsi sille. Yrittävät hätäpäissään saada miehen sidottua.

Pysykää kaukana näistä yh äityleistä.

[/quote]

Taitaa kai siinä pullauttamisessa miehelläkin olla jotain tekemistä.

Hmm, vai onko (miettii)....

Ei kyllä se tuleekin Pyhästä Hengestä se "maria" raskaaksi.

Vierailija
16/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muodostunut "positiivinen ongelma" aiheesta. Koska nykyisen mieheni äiti kohtelee meidän perheen molempia lapsia täysin tasapuolisesti vaikka vain nuorempi on biologista sukua, johtaa tämä siihen että vanhempi lapsi saa esim. joululahjat biologiselta mummoltaan ja nuoremman lapsen biologiselta mummolta, nuorempi saa vain yhdeltä mummolta. Ja me vanhemmat paikkaillaan tätä tätä parhaamme mukaa, ettei nuoremmasta tunnu vähempiarvoiselta. Tulee kalliiksi :-D

Vierailija
17/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:42"]Toivottavasti poikasi saa itsekunnioituksen takaisin, ja luopuu tästä kakkosluokan yh-karjasta. Tietysti jos poika ei muilta saa, niin voihan heillä harjoitella, kunhan ei vain rupea vakavampaan suhteeseen.

[/quote]

On kumma, että NAINEN on se yh-karja.

Entä se isä, eikö niitä isiä ole määrällisesti toinen mokoma siinä missä äitejäkin, kun lapsi tarvii sen isän ja äidin.

Onko ISÄKIN YH-KARJAA?

Vierailija
18/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:42"]Toivottavasti poikasi saa itsekunnioituksen takaisin, ja luopuu tästä kakkosluokan yh-karjasta. Tietysti jos poika ei muilta saa, niin voihan heillä harjoitella, kunhan ei vain rupea vakavampaan suhteeseen.

[/quote]

On kumma, että NAINEN on se yh-karja.

Entä se isä, eikö niitä isiä ole määrällisesti toinen mokoma siinä missä äitejäkin, kun lapsi tarvii sen isän ja äidin.

Onko ISÄKIN YH-KARJAA?

[/quote]

Joo, pysykää näiden äitien aikuisista pojista, siitä yh-mieskarjasta erossa.

Vierailija
19/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu nainen. Sain esikoiseni kaksikymppisenä, opiskeluaikana, naimisissa. Sitten jäin leskeksi ennen 30 ikävuotta. Minulla olisi ollut jono ottajia! Anoppikokelilla ei olisi mihinkään ollut mitään valtaa.  Nykyinen mieheni sai ihanan paketin, ja on edelleen onnellinen isä adoptoimalleen esikoiselleni ja biologisille lapsillemme. Mieheni ei ole koskaan elättänyt minua, toki perhettämme kyllä, minun kanssani. Olen kouluttautunut alalle, jolla edelleen töitä riittää, ja ilmeistä on, että kykenen aina itseni elättämään, ja lapseni vaikka yksinkin. Minun ja esikoisen omaisuuden turvin lainoitettiin nykyinen kotimme. Että eivät ole elätettyjä kaikki nuoret yksinhuoltajat. Ja jos joku onkin miehensä elättämä, se ei tarkoita, että olisi huono ihminen tai äiti tai vaimo. 

Vierailija
20/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:56"]Nyt ap yritä sabotoida se liitto. Poikasi elämä menee pilalle tollaisen lorton kanssa.

[/quote]

Entä sen lorton ex-miehen eli lorton lapsen isän kanssako elämä ei mene pilalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän