Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vedin epilaattorilla alapääkarvoja!

Vierailija
29.01.2014 |

Oli aika EKSTREEMIÄ xD

Aloitin epiloinnin häpykummulta ja menin aina alemmas mutta häpyhuulten sisäreunasta oli vaikea ottaa joten keksin huomenna jonkun keinon poistaa siitäkin. Samoin peräaukon seutu jäi karvaiseksi. Mutta yritän huomenna vaikka pinseteillä. On aika voittaja-olo xD

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa jos on avustaja. Mä (m) toimin avustajana vaimolle... 

Ekalla kerralla oli extremeä ja jouduttiin tekemään varovasti. Tuli sisäänpäin kasvavia karvoja ja pieniä tulehdusnäppyjä karvojen juuriin jne. Nyt kun on pidempään ollut posliinina niin ongelmia ei enää ole.

Vierailija
2/4 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt mennään intiimiyksityiskohtiin:) haluan varoittaa, peittäkää vapaalla kädellä pienet häpyhuulet ja keskiosan, mä kerran hipaisin Giletten terällä klitoristani, oli kipeetä. useita kertoja viilsin pieniä mutta vertaa vuotavia pintanaarmuja pieniin häpyhuuliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen taas hyvin onnellinen siitä, etten ole "hurahtanut" tuohon karvattomuuteen...

Vierailija
4/4 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen epiloinut jo kauan alapään karvoituksen. Pysyy siistinä todella pitkään.

Kun ne karvat ovat alunperin jo lyhyitä niin eipä se epilointi paljon satu, vähän nipistää. Täyspitkiä häpykarvoja en tosin koskaan ole epiloinut vaan eluksi sheivasin tavallisella höylällä ja kun ne siitä hieman kasvoivat niin sitten epiloin.

Suosittelen, että huomenna ensin lyhennät ne loput karvat vaikkapa saksilla ensin ja sitten teet epiloinnin - sattuu paljon vähemmän epiloida lyhyttä karvaa. Ja avustaja olisi tarpeen!