Olen sisätauteihin erikoistuva lääkäri, kysyttävää?
Kommentit (73)
Onko totta että lihavalla ihmisellä on koko ajan tulehdus päällä, ja että sille ei voi mitään? Eli senkka 50 paikkeilla ja uupumus ym. vuosien ajan on ihan normaalia?
Nostattaako lääkärintakin vetäminen päälle itsetuntoasi mielestäsi?
Mikä elin on ihmisellä kaikista tärkein, mitä ilman ei voisi elää?
En niin hyvin, että uskaltaisin tässä asiassa lähteä ominpäin neuvomaan. Kannattanee kääntyä onkologin puoleen, mikäli syöpään on tätä ko hoitoa saamassa.
Päivystätkö?
yst. terv. kir. eval pehmytkirran päivystäjäkollega, joka odottaa yhtä hiivatun viivyteltyä labra-arvoa päästäkseen nukkumaan
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 00:54"]
Nostattaako lääkärintakin vetäminen päälle itsetuntoasi mielestäsi?
[/quote]
Ei. Takki on minulle työ-/suojavaate siinä missä esim. haalarit tmv rakennusmiehille.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 00:59"]
Päivystätkö?
yst. terv. kir. eval pehmytkirran päivystäjäkollega, joka odottaa yhtä hiivatun viivyteltyä labra-arvoa päästäkseen nukkumaan
[/quote]
En ole nyt päivystämässä, muuten kyllä. Talvilomaa viettelemässä, tänään palauduttiin kotiin Aasiasta ja unirytmi ihan päin honkia. =)
Onko totta että lihavalla ihmisellä on koko ajan tulehdus päällä, ja että sille ei voi mitään? Eli senkka 50 paikkeilla ja uupumus ym. vuosien ajan on ihan normaalia?
[/quote]
Noh?
Mitkä erikoislääkärit ovat innokkaimmin vikittelemässä hoitajia?
Onko liinavaatevarasto yleisin seksin harrastuspaikka sairaalassa?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:04"]
[/quote]
Noh?
[/quote]
Jatkuva väsymys ei kenellekään ole normaalia, ja senkka (meinaat sillä ilm. Laskoa) on melkoisen korkea, varsinkin nuorelle ihmiselle. Kannattanee käydä tarkemmissa tutkimuksissa.
Voiko kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa lämpöilyä?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:06"]
Mitkä erikoislääkärit ovat innokkaimmin vikittelemässä hoitajia?
Onko liinavaatevarasto yleisin seksin harrastuspaikka sairaalassa?
[/quote]
Eipä kai mitkään erikoislääkärit, eipä ole omaan silmään ainakaan pistänyt erityisesti joku erikoisala =). Liinavaatekaappiseksi on kyllä tv-viihteen luomaa mielikuvaa =).
Kauan opiskelit ja kuinka kauan olit lääkärinä ennen kuin lähdit erikoistumaan? Mikä sisätaudeissa erityisesti kiinnostaa?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:04"]
[/quote]
Noh?
[/quote]
Jatkuva väsymys ei kenellekään ole normaalia, ja senkka (meinaat sillä ilm. Laskoa) on melkoisen korkea, varsinkin nuorelle ihmiselle. Kannattanee käydä tarkemmissa tutkimuksissa.
[/quote]
Joo, lasko juuri se. Olen pyytänyt tarkempia tutkimuksia moneen kertaan, ja mitään sairautta ei ole löydetty, eli mitään apua en ole saanut. Olen toki jo 39v, mutta tätä uupumusta on jatkunut jo 5 vuotta, siitä asti kun sain kaksoset. Punaverisoluja on kuulemma liian vähän, hemoglobiini oli vähän huono, mutta rautaa oli tarpeeksi. Kävin tänään hakemassa terveysasemalta kaikki mitä on otettu kokeita 2006 vuodesta asti, ja ajattelin että jos menisin yksityiselle, että saisinko apua, en jaksa enää kun on kipuja ja uupumus joka päiväistä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:11"]
Liinavaatekaappiseksi on kyllä tv-viihteen luomaa mielikuvaa =).
[/quote]
Tiedätkö parempaa paikkaa?
Minulla on pohjukaissuolihaava ja jotain haavaumaa mahalaukussakin. Ihan siis tähystyksellä todettuja. Olen 19, onko tämä miten yleistä ikäisilläni? Kun ainakin lääkärit tuntuivat ihmettelevän. Mistä tämä voi johtua? Ei päihdeongelmia, olen hoikka ja muuten terve nainen.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:10"]
Voiko kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa lämpöilyä?
[/quote]
Kilpirauhasen toimintahäiriöt voivat aiheuttaa melko paljon erilaisia oireita. Jos epäilet ko vaivaa itselläsi suosittelen lämpimästi omalle terkkarille soittoa ja labralähetteen pyytämistä, pienellä kokella selviää paljon.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:18"]
Minulla on pohjukaissuolihaava ja jotain haavaumaa mahalaukussakin. Ihan siis tähystyksellä todettuja. Olen 19, onko tämä miten yleistä ikäisilläni? Kun ainakin lääkärit tuntuivat ihmettelevän. Mistä tämä voi johtua? Ei päihdeongelmia, olen hoikka ja muuten terve nainen.
[/quote]
Miten tuon voi ilman tähystystä todeta?
-ihan vaan sh
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 01:11"]
Liinavaatekaappiseksi on kyllä tv-viihteen luomaa mielikuvaa =).
[/quote]
Sairaala on omasta mielestäni kovin epäseksikäs paikka, joten ei mikään sairaalaan liittyvä paikka =).
Tiedätkö parempaa paikkaa?
[/quote]
Miten hyvin tiedät interferonihoidosta?