Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen sanoo, ettei pidä ilmeettömistä ihmisistä?

Vierailija
23.10.2020 |

Tällaisenkin jo tähän ikään kuullut.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei hyväksy erilaisia ihmisiä. Todennäköisesti ennen kaikkea huomionkipeä tyhjäpää, joka hakee koko ajan katsekontaktia muihin, ja jos näillä muilla ei ilmekään värähdä, hän tuntee olevansa ignoorattu. Rasittava ihmistyyppi. Tiedän näitä tosielämästä.

Vierailija
2/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tavis tiina joita on maailma täynnä. Ne tietää mitä sinun pitää sanoa, miltä näyttää, mitä idiooteille tarkoitettuja ohjelmia sinun kuuluu katsoa televisisosta ja mitä aasimaisia mielipiteitä sinun pitää omata. Tiina tarvitsisi uuden turvan, mieluiten nenä poikittain pitkin naamaa, mutta kun niin ei saa tehdä. Se on harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi mielestäni maajussille morsian- ohjelman Heidillä on ilmeettömät kasvot, nauraa ja hymyilee kyllä mutta mitään muuta ilmettä hänestä ei saa irti. No onhan se välillä tylsää katsella sellaista ihmistä.

Vierailija
4/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeettömät ja eleettömät ihmiset ovat ahdistavia keskustelukumppaneita

Vierailija
5/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeettömyys voi johtua esim. neurologisesta sairaudesta. Ilmeettömiä on vaikea lukea. Normaalilla ihmisellä on ilmeitä, ns. epänormaalilla ei ole.

Vierailija
6/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeetön = sairas. 

Vierailija
7/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ilmeet menee - perus pokerface, hymyilee vähän, takaisin pokerface

Muiden ihmisten ilmeet on soljuvia (kestää pidempään). Kyllä, minulla on autistisia piirteitä. 

Vierailija
8/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, miten hienoa argumentointia :D

Mitä tarkoitetaan ilmeettömällä? Jos ihmistä, joka ei ilmaise mitään tunteita, voisin sanoa etten pidä ilmeettömistä ihmisistä. En toki kenellekään ääneen kasvotusten, mutta hiljaa itsekseni olisin tuota mieltä. Enkä ole huomionkipeä tai mikään drama queen itse, mutta mielestäni tunteiden ilmaisu myös kasvonilmein kuuluu normaaliin kanssakäymiseen. 

Vierailija
9/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeettömyys on kamalaa katsottavaa. Ettekö ilmeettömät osaa ilmaista itseänne? Iloa, surua, vihaa. rakkautta...

Vierailija
10/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeettömät ja eleettömät ihmiset ovat ahdistavia keskustelukumppaneita

Itsetunto-ongelmasi ei ole muiden kannettavia.

Vierailija
11/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeetön on viallinen, ilmeet kuuluvat normaalielämään ja kanssakäymiseen. Autistejako täällä kirjoittaa.

Vierailija
12/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ilmeetöntä takaisin hyvin pitkään ja kohottelen kulmiani, mitä lie erakkoja.

Vierailija
13/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeettömyys on kamalaa katsottavaa. Ettekö ilmeettömät osaa ilmaista itseänne? Iloa, surua, vihaa. rakkautta...

Ilmeillä? Ei. Miten ne liittyvät tunteisiin. Ei mitenkään. Ne on kasvojen lihasten tahdonvaraisia supistuksia jotka tulkitaan erillaisissa ympäristöissä ja konteksteissa eri tavoin. Niillä viestitään jotain tunnetilaa, mutta jos minulle on yhdentekevää minkä käsityksen saat minusta niin ilmekin on turha koriste.

Vierailija
14/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen tavis tiina joita on maailma täynnä. Ne tietää mitä sinun pitää sanoa, miltä näyttää, mitä idiooteille tarkoitettuja ohjelmia sinun kuuluu katsoa televisisosta ja mitä aasimaisia mielipiteitä sinun pitää omata. Tiina tarvitsisi uuden turvan, mieluiten nenä poikittain pitkin naamaa, mutta kun niin ei saa tehdä. Se on harmi.

Hahahaha :D

Jotkut ottavat toisen ihmisen ilmeettömyyden kovin henkilökohtaisesti, ikään kuin vihamielisyyden ja pitämättömyyden osoituksena. Olen itse melko eläväinen ja ilmeikäs mutta ymmärrän, että osa on luonnostaan pidättyvämpiä ja neutraalimpia itseilmaisultaan. Mielestäni on vain hyvä asia, etteivät he teeskentele olevansa jotain, mitä eivät ole. Se ihmistyyppi, jota kavahdan, on kestohymyn naamalleen pingottanut "pirtsakka" ihminen, josta kuitenkin aistii hymyn taakse piilotetun kireyden, negatiivisuuden ja ylikriittisyyden. Yleensä heillä se hymy ei kestäkään ensikohtaamista pidemmälle.

Vierailija
15/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilme kuvastaa tunnetilaa, kyllä ilmeetön ei kestä eläväistä ihmistä. 

Vierailija
16/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeettömyys voi johtua esim. neurologisesta sairaudesta. Ilmeettömiä on vaikea lukea. Normaalilla ihmisellä on ilmeitä, ns. epänormaalilla ei ole.

Olin kansainvälisessä konferenssissa. Kaikkien muiden kanssa osasin jutella, mutta ne jenkit oli kamalia, koska en osannut lukea ilmeitä.

Niillä oli sellainen kestohymy, joka ei ylttänyt silmiin. Vaikka he puhuivat hyvää englantia, en ymmärtänyt viestiä.

Vierailija
17/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox-naiset eivät ilmeile.

Vierailija
18/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan ilmaista niitä vain lähimmille, koska olen rentoutunut heidän seurassaan. On mulla tunteita.

Vierailija
19/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestinnästä vain vain 10 % on puheen sisältöä. Todellakin on raskasta  puhua ihmisen kanssa, joka laiminlyö tuon muun.

Vierailija
20/49 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestinnästä vain vain 10 % on puheen sisältöä. Todellakin on raskasta  puhua ihmisen kanssa, joka laiminlyö tuon muun.

Tuskin kukaan tahallisesti laiminlyö 😕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi