Minulla on vain yhdet toppahousut, haluatko kysyä jotain?
Kyllä, vain yhdet. Ostin kaupasta. Kysyttävää?
Kommentit (27)
Käytitkö ennen toppahousuhankintaa tuulihousuja talvella niin, että laitoit niiden alle kolmet kalsarit ja kahdet collegehousut? Minä käytin.
Mikä olisi hyvä resepti lasagnelle, joka ei ole liian rasvainen ja/tai raskas, mutta kuitenkin mehevä ja maukas?
Mullakin on vain yhdet toppahousut mutta ne eivät mahdu enää minulle koska olen lihonut. Ei kysyttävää.
Entä jos kutonen laitat lasagneen kalkkunan tahi broilerin jauhelihaa?
ap
Voisitko kertoa, että pitäisikö minun muuttaa takaisin Suomeen? En omista yksiäkään toppahousuja.
Ja kyllä, juon kahvia.
Ja suunnitteilla on kuin onkin toiset toppahousut mutta sitä pitää harkita tarkkaan, eihän tällaisa päätöksiä voi tehdä hätiköiden, onkohan kaksille edes tilaa tarpeeksi.. Ehkä taidan olla ahne, tai enemmänkin suuruudenhullu kun tällaisia ajatuksia päässä liikkuu.. Kolmonen, suosittelen lämpimästi hommaamaan toppahousut, kyllä yksien kanssa pärjää vaikka kertyyhän niistä kuluja ja vaivaa, mm. pyykinpesukonetta pitää välillä lahjoa kun vähän se nurisee työmäärästä.
Varkkuja ja ferkkareita nollat. Tuulipukuhousuja yhtä paljon kuin ferkkareita ja arkihameita neljä. En kerro montako juhlahametta kun ei kysytty.
Jäin miettimään että miten kolmet kalsarit ja kahdet colleget saa mahtumaan yksien tuulihousujen alle? Mutta joo, kiteytettynä sama tekniikka oli. Tuntui ja näytti Michelin-akkelilta ja askellus oli jäykemmän puoleista. Vaiko hienon ladyn sipsuttelua sittenkin?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:41"]
Voisitko kertoa, että pitäisikö minun muuttaa takaisin Suomeen? En omista yksiäkään toppahousuja.
[/quote]
Kyllä kannattaa, tai sitten ei. Riippuu miksi alunperin muutit ja missä asut nyt.
Niin ja 14 oli myös ap (eli minä).
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:54"]
Ferkkarit? Nyt on pakko kysyä, että missäs asustelet?
[/quote]
Kotonani asustan.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:47"]
Minulla ei ole lainkaan toppahousuja, haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Kysyisin mutta näppäimistöstä loppuu muste
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:47"]
Minulla ei ole lainkaan toppahousuja, haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Kysyisin mutta näppäimistöstä loppuu muste
[/quote]
^ terveisin ap
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:54"]
Ferkkarit? Nyt on pakko kysyä, että missäs asustelet?
[/quote]
Kotonani asustan.
-ap
[/quote]
No niinpä tietysti, voiko yksien toppahousujen naiselta muuta odottaakaan?
Juotko kahvia?