Älkää nyt hyvät ihmiset maksako tuotteista ylihintaa nettihuutokaupoissa.
Nytkin yksi työkalusarja menossa tuplahinnalla mitä sen vois kaupasta ostaa!
Kuuklettakaa ensin!
Kommentit (7)
Se on korona-ajan ilmiö, selvästi kertynyt ostopaineita, tuplahinta on normaalia vielä, sitäpaitsi osa nautintoa joko voittaa itse tai nakittaa ylihinta jollekin toiselle hölmölle.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että meneekö noissa ihmisten psyyke jotenkin sekaisin, kun huutaa kilpaa jonkun toisen kanssa. Joku kilpailuvietti iskee päälle ja korottaa vaan, vaikkei siinä olisi mitään järkeäkään.
Jokin tuollainen juttu siinä varmaan on mukana.
Ap
huutokaupat.com. Siellä on erikoisia huutoja menossa. On työkaluja ja käytettyjä, rikkinäisiä autoja. Usein nk. ylihintaan, eli kaupasta saa saman tuotteen halvemmalla. Tietysti käytettyjen autojen vertailu on haastavaa.
Nuo huutokaupat.com perjantai-pikahuudot on puhdasta paskaa kaikki. Kaikki nuo on saatavissa jokaisessa varaosamyymälässä ja halpamarketissa edullisemmin ja paremmalta valmistajalta. Mutta miksipä se minua tai ap:ta rassaisi, jos joku haluaa maksaa huonosta tavarasta liikaa?
Olen miettinyt, että meneekö noissa ihmisten psyyke jotenkin sekaisin, kun huutaa kilpaa jonkun toisen kanssa. Joku kilpailuvietti iskee päälle ja korottaa vaan, vaikkei siinä olisi mitään järkeäkään.