Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ex onnittelee,wtf? muita joita tämä syö?

Vierailija
28.01.2014 |

Mieheni exät onnittelivat miestäni julkisesti netissä. Toinen jonka kanssa jutusta on jo vuosia,heitti varsinaiset siirapit ja ylistykset ilmoille... sangen erikoinen onnittelu jo naimisiin menneeltä perheelliseltä naiselta,mauton... tai veikkaan ettei hänen puolisonsa tiedä moisesta onnittelusta.

Toinen exä erosi miehestäni kattilat lennellen ja ei ole eron jälkeen kuin kerran lähestynyt viestillä miestäni ja pyytänyt takaisin,uutta mahdollisuutta kun ei voi unohtaa. Muutoin ei mitään. Nyt yllättäen myös hänkin lähestyy onnitteluviestillä miestäni.

Ehkä näissä viesteissä ei ole mitään pahaa,mutta kyllä se silti risoo ja ottaa päästä. Itse en ole exiäni onnitellut missään yhteyksissä suhteiden päätyttyä,koska minusta se ei ole enää tarpeen,nyt on nyt, ja uusi kumppani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Sä olet tuota mieltä, ne ex:t ilmeisesti ei.

Vierailija
2/5 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä olen kyllä onnitellut eksiä fb:ssa mm. syntymäpäivinä ja lasten synnyttyä. Miksei, kun kerran kaverilistalla ovat. Uusimman eksän tosin poistin kaveriluettelosta, häntä tulee tuskin muutakaan kautta juuri onniteltua. Sen verran törkeästi minut jätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:39"]

Mieheni exät onnittelivat miestäni julkisesti netissä. Toinen jonka kanssa jutusta on jo vuosia,heitti varsinaiset siirapit ja ylistykset ilmoille... sangen erikoinen onnittelu jo naimisiin menneeltä perheelliseltä naiselta,mauton... tai veikkaan ettei hänen puolisonsa tiedä moisesta onnittelusta.

Toinen exä erosi miehestäni kattilat lennellen ja ei ole eron jälkeen kuin kerran lähestynyt viestillä miestäni ja pyytänyt takaisin,uutta mahdollisuutta kun ei voi unohtaa. Muutoin ei mitään. Nyt yllättäen myös hänkin lähestyy onnitteluviestillä miestäni.

Ehkä näissä viesteissä ei ole mitään pahaa,mutta kyllä se silti risoo ja ottaa päästä. Itse en ole exiäni onnitellut missään yhteyksissä suhteiden päätyttyä,koska minusta se ei ole enää tarpeen,nyt on nyt, ja uusi kumppani.

[/quote]

Niin mistä onnittelivat?

Vierailija
4/5 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Nyt AP järkeä sinne päähän. Oletko 15v vai mitä? Ainakin sairaalloisen mustasukkainen jos eivät exät saa onnitella. Oonkohan minäkin nyt hirveä huora exän muijan mielestä, kun laitoin perheenlisäyksen johdosta onnittelut ja tykkäsin vauvan kuvasta..

Vierailija
5/5 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän yksi ex ole samanlainen kun toinen, tai siis ei yksi ulkomaa ole sama kuin toinen. Vähän sama kun sanois, että ulkomailla on lämpimämpää, kun Suomessa/

Ei hänen exänsä ole ehkä samanlaisia kun sinä exänä. Onko se sulta pois että ukkoas onnitellaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi