Miten miehestäsi näkyy, että on seksin tarpeessa?
Kommentit (38)
Olen jo kiukkuvaiheen ohittanut mies. Nyt olen vain luovuttanut. Ehdotuksiin tulee aina vakiovastauksena "huomenna" ja seuraavana päivänä tulee vastaukseksi uusi "huomenna". Näin mennyt pitkään, enkä vaivaudu enää ehdottolemaan. Juuri nyt en jaksa huomioidakaan enää. Eihän minunkaan tarpeitani huomioida.
Olen mies. Seksin tarpeeni tietää siitä, että hengitän, sydämeni lyö ja pupillit laajenevat, kun osoittaa taskulampulla. Yleensä se johtaa myös lähentelyihin, suudelmiin, "sieppauksiin" nurkan taakse pussaamaan, suoriin ehdotuksiin ym, joita teen päivittäin.
Puutteessa parin vuorokauden kuluttua alan kärttyisäksi, jos se johtuu vain vaimon haluttomuudesta. Mutta tiedostan aina mistä se johtuu, samoin vaimo.
Meilläkään ei varsinaisesti ehdi syntyä puutostilanetta, kun rakastellaan joka päivä. Satunnaisesti saattaa olla päivä pari väliä. Tuolloin mies halailee ja sivelee ohimennen, kaappaa kainaloon, ottaa illalla kainaloon nukkumaan, kertoo kuinka kaunis olen ja kuinka paljon rakastaa. Tosin tuota hän kyllä tekee joka päivä :), mutta erityisen paljon jos on ollut päivän tauko.
Se hakeutuu mun läheisyyteen tavallista enemmän. Tosin me nyhjätään vapaa-ajalla koko ajan toistemme viekussa ja tykätään sylitellä ja ihotella vaikkapa useammankin kerran vuorokaudessa. Ikää yli 40v.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:46"]
Mun mielestä miehen pitää aina tehdä aloite. Ja kun mua ei yleensä seksi huvita, mies ei enää tee kovin usein aloitteita. On sitten kiukkuinen kaiken aikaa. Lopulta se ei saa enää mitään aikaiseksi kotona, löhöää vaan. Seksiä meillä on enää suunnilleen kerran parissa viikossa. Jos seksiä on joskus monta kertaa viikossa, mies on aivan kuin eri ihminen.
[/quote]
Negatiivinen kehä. Haluatko erityisesti itse kärsiä ja katsoa kun miehellä on paha olo? Vai eikö miehen paha olo tunnu sinulla missään, oletko pikkasen sadistinen? Kokeile tehdä itse aloitteita pari kerta viikossa, ja katso miten vaikuttaa. Perhe-elämä voi muuttua paljon rennommaksi.
Kuuntelee mun juttuja, osallistuu keskusteluun muutenkin kuin ynähtämällä jotain epämääräistä. Ylipäätään antaa huomiota tavallista enemmän.
Jumalauta aikuiset ihmiset! Mies on kärttyinen kun ei saa seksiä blaadiblaa. Lisää vaan seksiä niin kyllä perhe-elämä kukoistaa. Puheet on täällä kuin jossain yläkoulun käytävällä. Jos seksi on hyvää ja asiat kunnossa, en usko useimpien naisten tahallaan pihtaavan.
Ja on kyllä niinkin, että kun on katsellut kiukuttelevan miehen vittumaista naamaa pari päivää, seksiä tekee hyvin harvalla naisella mieli. Tästä on tullut keskusteltua useammankin aikuisen naisen kanssa. Ja tarpeeksi monta kertaa kun antaa säälistä ja siinä toivossa, että mies aikuistuisi ja alkaisi kohdella perhettään ystävällisesti, menee naiselta viimeinenkin omanarvontunto, toivo ja kyky rakastaa. Ei miehellä ole oikeutta kiukutella vain siksi, että seksiä ei tule. Itse asiassa, seksiä ei tule juuri sen kiukuttelun takia.
[quote author="TahdonSut" time="29.01.2014 klo 08:43"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:35"]
Me rakastellaan sen verran usein ettei sille ehdi puutosta tulemaan, joskus jos on yli viikon tauko alkaa mies halailemaan enemmän. Sipaisee niskaa, vetää aamuyöllä syliin lämmittelemään, halailee ja pussailee kun tulen töistä jne tai lähettelee pikkutuhmia viestejä sähköpostilla:)
näin siis lähes 20v yhdessäollut pari
[/quote]
kuulostatte ihanilta :)<3
[/quote]
Kiitos, ihan taviksia ollaan mutta ihan onnellisia:) Mies ei tavallisessa arjessa niin piittaa halailusta joten tuon muutoksen aina huomaa;D Enkä pane pahakseni....
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:35"]
Jos seksi on hyvää ja asiat kunnossa, en usko useimpien naisten tahallaan pihtaavan.[/quote]
Tuntuu pihtaavan ihan vain sen vuoksi, ettei ole haluja. Mitään muuta syytä ei tarvita.
Tarkasta likapyykkikorista miehes alkkarit. Jos on spermasia alkkareita paljonkin, siloin mies laukeilee yöaikaan joka taas kertoo siitä, että mies on puutostilassa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:43"]
Jos seksi on hyvää ja asiat kunnossa, en usko useimpien naisten tahallaan pihtaavan.[/quote]
Tuntuu pihtaavan ihan vain sen vuoksi, ettei ole haluja. Mitään muuta syytä ei tarvita.
[/quote]
Miksiköhän sitä ei haluta?
Jos mies saa kiukutella seksin tarpeessaan, se antaa myös naiselle oikeuden kiukutella kun mies ei vastaan hänen tarpeisiinsa. Esim. on ok vetää naama norsunvitulle kun mies jättää vaatteensa tuolille tai ei muuten siivoa sotkujaan, ei laita ruokaa eikä käynyt taaskaan kaupassa. Kyllä naisen on syötävä, ja nähtävästi itse hoitaa ostokset ja ruuanlaitto. Kuten myös tiskaaminen. Parasta siis huutaa miehelle ja lapsille, sillä tavallahan ne tarpeet tyydyttyy.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:43"]
[/quote]
"En minä ala tekemään mitään vain siksi, että se on sinusta mukavaa." Vaikka saisi kerralla kuinka monta orgasmia tahansa, ei seuraava kerta tule meillä kuin vasta ehkä kuukauden kuluttua.
Kerran kuuteen vuoteen on ollut kolme kertaa seksiä viikon aikana. Tapahtui sen jälkeen, kun puuskahdin, että pitäisikö meidän oikeasti jo erota. Oli ollut aivan liian pitkä seksitön kausi. Niin pitkä ettet uskokaan.
Mitä järkeä on elää parisuhteessa jos ei ole seksiä? Miten sitä voi edes kutsua parisuhteeksi. Eikö olisi viisainta erota jos halut ei kohtaa?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:46"]
Tarkasta likapyykkikorista miehes alkkarit. Jos on spermasia alkkareita paljonkin, siloin mies laukeilee yöaikaan joka taas kertoo siitä, että mies on puutostilassa.
[/quote]
En ole koskaan lauennut yöaikaan pyjamaan. Ehkä niin tapahtuisi, jos jäisin viikoiksi odottelemaan. Jää yöunet täysin väliin jo puolen viikon puutoksessa, pakko sitten käyttää kättä jos ei muuta ole tarjolla.
Mulla on ystävä joka juoksee maratoneja. Hän juoksee koska se vie ajatukset pois puutteesta. Raukalla on jo polvet sohjona mutta puoliso ei vaan helly:( Joka päivä joutuu lenkille - vähintään 10km.
Jumalauta aikuiset ihmiset! Mies on kärttyinen kun ei saa seksiä blaadiblaa. Lisää vaan seksiä niin kyllä perhe-elämä kukoistaa. Puheet on täällä kuin jossain yläkoulun käytävällä. Jos seksi on hyvää ja asiat kunnossa, en usko useimpien naisten tahallaan pihtaavan.
Ja on kyllä niinkin, että kun on katsellut kiukuttelevan miehen vittumaista naamaa pari päivää, seksiä tekee hyvin harvalla naisella mieli. Tästä on tullut keskusteltua useammankin aikuisen naisen kanssa. Ja tarpeeksi monta kertaa kun antaa säälistä ja siinä toivossa, että mies aikuistuisi ja alkaisi kohdella perhettään ystävällisesti, menee naiselta viimeinenkin omanarvontunto, toivo ja kyky rakastaa. Ei miehellä ole oikeutta kiukutella vain siksi, että seksiä ei tule. Itse asiassa, seksiä ei tule juuri sen kiukuttelun takia.
[/quote]
Totta tuokin, mutta ajatteleppa miehen kannalta.
Kun itseä vituttaa, muna keulii monta kertaa päivässä pienestäkin syystä ja hemaiseva vaimo pyörii vähissä vaatteissa, on hieman vaikea keskittyä olemaan huomaavainen aviomies tai isä. Ongelma onkin se, haluamme asiat eri järjestyksessä. Naisella pitää olla kaikki muu hyvin, jotta voi ajatella seksiä, kun miehellä se menee usein toisinpäin. Ei kumpikaan ole väärässä vaan erilainen kun toinen.
Voisihan miehetkin sanoa, ettei naisilla ole mitään oikeutta käyttäytyä eritavalla eri aikaan kuusta. Hormooniperäistä sekin.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:30"]
Suutelee arjessa (ei pelkästään pussaa), koskettaa eri tavalla, flirttailee, tuijottaa vihjailevasti. Eikä meillä nyt varsinaisesti pääse mitään seksin tarvetta syntymään, koska ketään ei pidetä puutteessa, mutta on kiva näyttää toiselle, että panettaa. Silloin siitä seuraava seksi on huiman intohimoista.
[/quote]
Olet upea nainen! Olispa vaimoni samanlainen, eli ei pidetä puutteessa. :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:46"]
Mun mielestä miehen pitää aina tehdä aloite. Ja kun mua ei yleensä seksi huvita, mies ei enää tee kovin usein aloitteita. On sitten kiukkuinen kaiken aikaa. Lopulta se ei saa enää mitään aikaiseksi kotona, löhöää vaan. Seksiä meillä on enää suunnilleen kerran parissa viikossa. Jos seksiä on joskus monta kertaa viikossa, mies on aivan kuin eri ihminen.
[/quote]
Ehkä sun pitäisi miettiä asiaa miehen kantilta. HALUAAKO mies aina tehdä aloitteen? Voisko olla, että mies kaipaa sinun aloitteellisuutta myös? Jos hän luulee, ettet sinä halua.