Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pirun epämielusa huuto.net ostaja......mites muilla??

Vierailija
12.03.2014 |

AAAGH. Kertokaa, ootteko muut törmänny jotenkin vaivalloisiin ja ärsyttäviin ostajiin... en puhu nyt huijareista. Vaan tuommosesta "renkaanpotkijasta", itse oon rento ja avoin, hiukan koitan huumoriakin pistää keskusteluun.. niin voi piip että vähän kiristi jo päätä tuollanen... hirveän epäluulonen, eikä tunnu ymmärtävän/uskovan mitään mitä selvästi selitän.. lauseet lyhtyitä ja päättyy pistepiste, sekä kovin cooleja lyhenteitä kuten mix et...eli miksi et..

helpotti suorastaan kun ite ehdotti että perutaan kaupat:) mutta närästää kun väitti että ilmoni viallinen ja tavara ei oo mitä pitäs, tasan on, kenties luettu ei tullu ymmäretyks ja siks toisekseen,

kannattais IHAN ÄÄNEEN heti kertoa mitä hakee ja mitä haluaa niin vois se myyjäkin tietää että ehkä tää nyt ei oo se täydellinen setti sulle.

SORI!!! Oon aika tuore myyjä, ja huumorini kyllä riittää mut silti ihmettelen et...mistä näitä ihmisiä tulee!! Ei enempiä pliis mun tuotteisiin

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan noita tarinoita vaikka kuinka paljon, ite joskus lukenut jotain ketjuja

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:24"]

AAAGH. Kertokaa, ootteko muut törmänny jotenkin vaivalloisiin ja ärsyttäviin ostajiin... en puhu nyt huijareista. Vaan tuommosesta "renkaanpotkijasta", itse oon rento ja avoin, hiukan koitan huumoriakin pistää keskusteluun.. niin voi piip että vähän kiristi jo päätä tuollanen... hirveän epäluulonen, eikä tunnu ymmärtävän/uskovan mitään mitä selvästi selitän.. lauseet lyhtyitä ja päättyy pistepiste, sekä kovin cooleja lyhenteitä kuten mix et...eli miksi et..

helpotti suorastaan kun ite ehdotti että perutaan kaupat:) mutta närästää kun väitti että ilmoni viallinen ja tavara ei oo mitä pitäs, tasan on, kenties luettu ei tullu ymmäretyks ja siks toisekseen,

kannattais IHAN ÄÄNEEN heti kertoa mitä hakee ja mitä haluaa niin vois se myyjäkin tietää että ehkä tää nyt ei oo se täydellinen setti sulle.

SORI!!! Oon aika tuore myyjä, ja huumorini kyllä riittää mut silti ihmettelen et...mistä näitä ihmisiä tulee!! Ei enempiä pliis mun tuotteisiin

[/quote]

Vierailija
2/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä yritit sanoa? En ymmärtänyt. Todella epäselvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks riesa autonostaja. Se siis kyselee multa miksen ehdi näyttää jonain päivänä, laitoin sille sitten koko päivän aikataulun että saa nähdä miksi. Argh! 

Ihan ku huvikseni sanoisin et ei käy. "ai ei koko päivänä, siis eihän siinä kauaa mee??"

Muutenkin itse vetvaa tuleeko vai ei ja voi voi ku tulee kalliiks hakea auto täältä. Ei tarvii ostaa. PRKL.

Vierailija
4/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä hauskoja on. kuten myös jos ei lähetä kuvaa kännykkään, no usko huvikses, mun vanhalla puhelimella ei pysty lähettään...... ei, varmaankin joku huijari..

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:32"]

Mulla on yks riesa autonostaja. Se siis kyselee multa miksen ehdi näyttää jonain päivänä, laitoin sille sitten koko päivän aikataulun että saa nähdä miksi. Argh! 

Ihan ku huvikseni sanoisin et ei käy. "ai ei koko päivänä, siis eihän siinä kauaa mee??"

Muutenkin itse vetvaa tuleeko vai ei ja voi voi ku tulee kalliiks hakea auto täältä. Ei tarvii ostaa. PRKL.

[/quote]

Vierailija
5/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jonkun verran myynyt huuto.netissä ja yksi ostaja on ollut hankala. Kaupat tehtiin kyllä mutta kun hänen olisi pitänyt noutaa tuote minkä ilmoitin jo siinä myynti ilmoituksessa, niin se hakeminen kesti yli viikon. Joka päivälle sovittiin uusi haku aika, mut sitten viime tipassa perui. Vihdoinkin joku hänen sukulainen tuli hakemaan tuotteen. 

Vierailija
6/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monella tuntuu olevan sellanen hirvee epäröinti, ne sitten odottaa et se myyjä jotenki kertois onko tää nyt sellanen tuote mitä he haluaa... no hitto mistä minä tiedän mitä sinä haluat, mä vaan myyn tätä! minä haluan myydä, ja odotan sitä joka haluaa ostaa. hohhoi.

Vierailija
7/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko ei oo ostaa. huutonetissä olis kiva kun ennen huutoa mietittäis ja märehdittäis eikä vasta kun huuto on voitettu.

aina ikävää kun perutaan, mutta varsinkin jos kyseessä NOUTO niin kiva jos ei luvata ikinä ottaakaan, noista noudoista tulee heti järkkäilyjä

Vierailija
8/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää edes suostu antamaan tavaroille nouto-mahdollisuutta ellei kyseessä oo isompi ostos. 

Oon niin monta kertaa oottanut 5-10 euron ostoksen kanssa, mutta ostaja on tullut joko ilmoittamatta 2 h myöhässä tai ei ole tullut ollenkaan. Ei kiitos. Posti kulkee. 

Vierailija
9/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä myin polkupyörää. joku siitä sitte kiinnostukin, ja pääsin pitkään ristikuulusteluun. olis pitänyt puhelinlaskua tehdä ja kaikki tekstareilla keskustella. kaikenlaista kysymystä tuli ja ihan tuntu kuin olisin syytetty et pyörä oli pöllitty jostai ja vielä rikkikin. ihan oli kelpo peli ja omani. ei ollut kivaa kaupankäyntiä sellanen, kyllä teki mieli sanoo että pidä rahas, varsinki kun postarit

säästääkseen lupauduin lähikaupunkiin kauppareissulla ite tuomaan

Vierailija
10/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ärsyttäviä on, jotka huutavat ensin ja alkavat sitten kyselemään/epäröimään.

Myyn nyt osta heti periaatteella, ja vastaan mielelläni kysymyksiin ennen kuin ostajat päättävät tehdä sen paina nappia ja osta heti päätöksen. Ketuttaa kun hätäpäissään ostelevat ja olen jo ehtinyt pakkaamaankin tuotteen valmiiksi heille.

Sitten tulee meilejä, joissa ihmetellään ja vatvotaan pitäiskö mun ostaa vai ei...

Mua ei todellakaan kiinnostaa alkaa ihmettelemään jonkun kakaran kanssa,

saako se rahaa vasta ensi kuussa vai ei... Sitä varten on ne joka ilmoituksessa luetellut ehdot, joiden puitteissa kauppaa teen (mm maksuaika) ja se kysymyslaatikko.

Vierailija
11/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta on, kokemuksesta minäkin oon alkanu oppiin.. posti kulkekoon, minä en voi elämääni käyttää ootellen kun ei ihmiset anna yhtään arvoa toiselle

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:44"]

Mä en enää edes suostu antamaan tavaroille nouto-mahdollisuutta ellei kyseessä oo isompi ostos. 

Oon niin monta kertaa oottanut 5-10 euron ostoksen kanssa, mutta ostaja on tullut joko ilmoittamatta 2 h myöhässä tai ei ole tullut ollenkaan. Ei kiitos. Posti kulkee. 

[/quote]

Vierailija
12/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin yleisiä ovat nämä tulen noutamaan tavaran. Olen poikkeuksetta laittanut tuotteen ehdoksi pelkän postituksen. En päivystä täällä kotosalla, suvaitseeko ostaja joskus saapua rahoineen tavaraa noutamaan. Sisälukutaito tuntuu puuttuvan ja eletään vähän sellaisella vähät väliä asenteella...

Vierailija
13/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT. Jos teet voittavan huudon, niin onko tuote silloin ostettava? Siis voiko oston perua ilman mitään sanktiota? 

Vierailija
14/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:56"]

OT. Jos teet voittavan huudon, niin onko tuote silloin ostettava? Siis voiko oston perua ilman mitään sanktiota? 

[/quote]

On ostettava, ei voi perua sanktiotta. Sanktiota tarkoittaa negatiivinen palaute, eli ei joudu varsinaisesti mitään korvaamaan.

Vierailija
15/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottavaa taas kuulla että enpä oo yksinäni näitten turhauttavien ostajien kanssa...

En voi kyllä käsittää joitain ihmisiä :S tällä kertaa arvasin kyllä ekoista lauseista että tästä ei kyllä tuu mitään. Empijä. En tiedä kummat ärsyttävämpiä, empijät vai ne innokkaat jotka muuttaakiin taikaiskusta mieltään

-ap

Vierailija
16/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kuitenkin suurin osa ostajista tietää mitä tekevät ja mitä ovat ostamassa.

Ja ymmärtävät huutonetin idean ja tekevät koko kaupanteosta mukavaa. Se pieni osa sekoilijoita sitten työllistävät sekoiluillaan jonkin verran. Mutta kyllä huutonet aina kirppikset voittaa :)

Vierailija
17/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettikirput on kuitenkin niin käteviä ettei niistä kykene luopumaan!

Se on vaan siedettävä ne satunnaiset hölmöläiset. Suurin osa ostajista on kivoja, jotkut oikein mukavia. No, ainakin huutonetin systeemissä mikä vastaa ebayta, että näkee palautteet ja kaikki pelkää just niitä negoja. Muilla kirpuilla käyttäydytään netis paljon huolettomammin, toisin sanoen perutaan, kadotaan, huijataan...

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:15"]

Onneksi kuitenkin suurin osa ostajista tietää mitä tekevät ja mitä ovat ostamassa.

Ja ymmärtävät huutonetin idean ja tekevät koko kaupanteosta mukavaa. Se pieni osa sekoilijoita sitten työllistävät sekoiluillaan jonkin verran. Mutta kyllä huutonet aina kirppikset voittaa :)

[/quote]

Vierailija
18/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi sivustolla myynti on paljon yksinkertaisempaa. Määrittelet itse hinnan millä myyt. Ostaja voi yrittää sähköpostilla tingata. Ja tuote myydään sille, joka tulee ensimmäisenä hakemaan tai joka laittaa rahat tilille.

Vierailija
19/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh... Tiedättekös, että me aaaaasipalvelijat nähdään näitä tilanteita ihan joka päivä töissä. Joskus pahimmillaan kaikki vinkuiitat, solvaajat ja märehtijät tulevat oikein rynnäkkönä yhtenä päivänä. Toivottavasti teistä kukaan ei ole samanlainen asiakas kaupassa, kuin mitä teille ollaan nettikirppiksillä, koska karma is a bitch ;)

Vierailija
20/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks kaikkialla hinta päätetä itse?

No mä en pidä torista, ei oo kukaan koskaan edes kysellyt tavaroista sitä kautta. Numerooni en viitsi sinne pistää pikkutavaroitten takia.

Niitten hakukin on järkky... itest tuntu ainakin että tuloksia tuli järjetön määrä, enkä kauaa jaksanu selata.

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:34"]

Tori.fi sivustolla myynti on paljon yksinkertaisempaa. Määrittelet itse hinnan millä myyt. Ostaja voi yrittää sähköpostilla tingata. Ja tuote myydään sille, joka tulee ensimmäisenä hakemaan tai joka laittaa rahat tilille.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän