Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turenki-Hämeenlinna alueelta huhtikuussa synnyttäviä? :)

28.01.2014 |

Heips! Itse olen 23 vuotias Turengissa asuva, esikoistani odottava mammanalku :) Raskausviikkoja 30 ja laskettu aika 10.04. Olisi mukava kuulla kuinka muut ovat pärjänneet ja jakaa kokemuksia. Itsellä aivan hirveä närästys ja huono olo koko raskauden ajan ja vaan pahenee loppua kohden :/ Minulle todettu crohnin tauti ja selkärankareuma. Selkäkivut ovat jotain aivan kamalaa ja tuntuu ettei mikään helpota. nyt kun raskausaikana ei voi edes kunnon kipulääkkeitä syödä :( Juttuseuraa kaivataan kipeästi :D 

Kommentit (2)

1/2 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän meitä,tiiän täältä turengista yhden jolla la toukokuussa :) itsellä la vasta heinäkuun toinen päivä :) 24-vuotias tällä hetkellä,hyvin mennyt odotusaika,pahoinvoinnista ei ole ollut tietoakaan,viikkoja tosin 18+5 :) kovasti vaan "epäilyttää" kun mahan ympäryysmitta jo 102 senttiä,avopuoliso vitsailee että jos onkin kaksoset tulossa :D 

2/2 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä Hämeenlinnasta, mutta la on sunnuntaina! :D ikää löytyy 24v. Odotusaika mennyt hyvin. Nyt alkaa jo tympiä tää odotus, kun maha on koko ajan tiellä. :D

Yhdellä kaverilla la on kesäkuussa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla