Monellako täällä nyt on sitten tuollainen Kouvola-tukka?
Minusta se on oikeastaan ihan hieno kampaus. En siis itselle ottaisi kun ei yhtään sopisi mutta jollekin voi sopiakin.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:39"]
Tuo ei ole kouvola-tukka! Kouvola-tukka on se kymmenen vuoden takainen alta tumma ja päältä vaalea, koittakaas tämä nyt viimein sisäistää!
[/quote]
Öö, meilläpäin se alta musta, päältä vaalea tunnetaan duunaritukkana.
Eiköhän tämäkin ketju ala vetelemään sillä linjalla että kohta poistatutan koko höskän, jos ette ala käyttäytymään paremmin. Onko tämä selvä?
Muistatte varmasti kuka varoitti Keravan prisma keskustelussa asiattomasta liikehdinnästä. Vaan ei, ette voineet lopettaa. Minähän varoitin.
T: 11cm mies
Hahah, mä oon pitänyt tuota aina kampaajatukkana. Ihan järkyttävän ruma joka tapuksessa :D
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:14"]
Mä en nyt saa kiinni siitä järkyttävyydestä. Nätisti kehystää tuon naisen kasvoja. Osaatteko yhtään selittää sitä kauheutta? Ja millainen tukka sitten on hyvä?
5
[/quote]
katso victoria's secretin malleja, niillä on kauniit pitkät ja hulmuavat tukat
[/quote]
Ja just varmaankin pelkistä omista hiuksista! :D Kaikki teihinkin uppoo totena. Niillä on takaraivo pinkeenä kiinnitetyistä hiuslisäkkeistä. Erittäin harvalla (ainakaan suomalaisella) on aidosti niin paljon tukkaa kuin mainitsemillasi malleilla. Ohut tukka pitkänä on tosi ankean ja homssun näköinen.
Ja nro 40 vastaa vielä alkuperäiseen kysymykseen: Itselläni ei ole eikä ole koskaan ollut tuota "kouvolatukkaa". Hartiapituinen klassinen tukka luonnollisessa värissä. :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 19:53"]
Tässä lienee esimerkki.
http://naamapalmu.com/file/42752
[/quote]siis toihan on kampaaja ja tietää varmaan teitä paremmin mikä on muotia eikä mikään kouvolatukka
Suomeen on rantautunut tässä(kin) asiassa amerikkalaisuus: ainoat hyväksyttävät naisten hiukset ovat pitkät ja tuuheat. On todella sääli, jos naiset eivät tämän takia uskalla edes kokeilla persoonallisia vaihtoehtoja.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:39"]Kaikki tuollaiset kampaukset vaativat varmasti enemmän työtä, leikkaamista ja hoitamista kuin pitkät hiukset. Pitkistä hiuksista ei ole vaivaa, kunhan joskus jaksaa leikkauttaa latvat. Juhlia varten saa erilaisia kampauksia halutessaan tai voi antaa hiusten vain olla auki. En ymmärrä miksi pitkät hiukset pitää leikkauttaa, kun ei jaksa, viitsi tai ole aikaa tehdä hiuksille mitään harjaamista ja pesua vaativampaa? Minä olen laiska ja pidän hiukset pitkinä.
[/quote]
Niin minäkin. Mutta ei ne pitkät, laittamattomat hiukset todellakaan näytä samalta kuin victoria's secret - mallien kampaukset.
Oon ihan varma, että mun hiukset olisivat kauniimmat vaikka kouvolatukkana kuin nyt, mutta laiskuus voittaa.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:39"]
Tuo ei ole kouvola-tukka! Kouvola-tukka on se kymmenen vuoden takainen alta tumma ja päältä vaalea, koittakaas tämä nyt viimein sisäistää!
[/quote]
Matti Nykäselläkin siis oli Kouvola-tukka jo 90-luvulla.
Kaikki tuollaiset kampaukset vaativat varmasti enemmän työtä, leikkaamista ja hoitamista kuin pitkät hiukset. Pitkistä hiuksista ei ole vaivaa, kunhan joskus jaksaa leikkauttaa latvat. Juhlia varten saa erilaisia kampauksia halutessaan tai voi antaa hiusten vain olla auki. En ymmärrä miksi pitkät hiukset pitää leikkauttaa, kun ei jaksa, viitsi tai ole aikaa tehdä hiuksille mitään harjaamista ja pesua vaativampaa? Minä olen laiska ja pidän hiukset pitkinä.