Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monellako täällä nyt on sitten tuollainen Kouvola-tukka?

Vierailija
28.01.2014 |

Minusta se on oikeastaan ihan hieno kampaus. En siis itselle ottaisi kun ei yhtään sopisi mutta jollekin voi sopiakin.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:21"]

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/suurin_pudottaja_2010/ennen_jaksoa/839104.jpg

[/quote]

APUA! 

Vierailija
42/71 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että toi on Seinäjoki-tukka :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten ohuet hiukset omistaja voi kasvattaa pitkät hiukset. Siitä tulee hiirenhäntä ja kamalan näköinen.

Itselläni oikein lyhyt ja valkaistu tukkapää, ei kuitenkaan kananperse. En saisi mitenkään näistä haivenista paksua ja pitkää tukkaa kasvatettua, joten tähän on tyytyminen.

Jos oikein tulkitsin, niin kaikki lyhyet hiukset omistavat ovat toivottomia tapauksia, tämän palstan kirjoittajien mielestä?

Vierailija
44/71 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkaasti kahdella tai useammalla värillä värjätty "rohkea" kampaus kulkee myös skunkkitukan nimellä. Johtuu tyypillisestä "paljon mustaa ja tuhdisti valkoista"-raidoituksesta. Näyttäisi olevan ennen muuta landeilmiö.

Vierailija
45/71 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina haaveillut persoonallisesti leikatusta ja värjätystä tukasta, joka nyt on tuollaisen nimen saanut, mutta mulla ei ole ollut rahaa eikä aikaa ravata kampaajalla. Nyt pitää kai sitten olla iloinen, että minulla on av:n hyväksymä tylsä tukka.

Vierailija
46/71 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 10:27"]Voin hyvin kuvitella, että suurelle osalle palstan mammoista tyylitaju on tätä luokkaa. http://static.naamapalmu.com/files/3z/medium/kcyfpru6.jpg

Toinen vaihtoehto on tietenkin sitten raivostuttavan ja typerän hienosteleva espootyyli, jossa leikitään jotain suomenruotsalaista purjehdusperhettä. Voin ERITTÄIN HYVIN kuvitella, että jokatoinen jossain täysin turhassa toimisto byrokraatti höpöhöpöhommassa työskentelevä mamma pukeutuu sillä tavalla. Nauran aina sisäisesti kun joudun olemaan näiden wannabe hienostomammojen kanssa tekemisissä.
[/quote]Voi voi kun mikään ei kelpaa. Eikä varmaan mikään hippityylikään ole hyvä eikä polkkatukka.

Vierailija
47/71 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaa... Ei oo itellä tommosta tukkaa mut uskomattoman pinnallista ajatella et tupakointi, tatuoinnit tai jonkun mallinen hiustyyli kertois ihmisen persoonasta yhtäään mitään.

Vierailija
48/71 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan tukka menettelisi, jos tuon takapiiskan leikkais pois. Olis kivan pirtsakka ja sporttinen lyhyt malli.

Vierailija
49/71 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sekä pitkä että lyhyt tukka ovat ok hoidettuna ja sopiessaan kantajalleen, mutta... ehkä tuon hiustyylin voisi jo itse kukin jättää sinne 2000-luvun alkuvuosille. :)

Vierailija
50/71 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on yhdistetty kananpersetukka ja tamperelainen takatukka. Hyi olkoon!

Vierailija
51/71 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:14"]

Mä en nyt saa kiinni siitä järkyttävyydestä. Nätisti kehystää tuon naisen kasvoja. Osaatteko yhtään selittää sitä kauheutta? Ja millainen tukka sitten on hyvä?

5

[/quote]

katso victoria's secretin malleja, niillä on kauniit pitkät ja hulmuavat tukat

[/quote]

Voi kuule, niissä on vähintään kilo hiustenpidennyksiä mukana. Backstagella kun on niitä malleja katsonut, niin monilla on omasta takaa ihan ohuet lirutukat.

Vierailija
52/71 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
53/71 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:14"]

Mä en nyt saa kiinni siitä järkyttävyydestä. Nätisti kehystää tuon naisen kasvoja. Osaatteko yhtään selittää sitä kauheutta? Ja millainen tukka sitten on hyvä?

5

[/quote]

katso victoria's secretin malleja, niillä on kauniit pitkät ja hulmuavat tukat

[/quote]

Eli vain sellainen tukka on hyvä? Aika... tylsää.

5

[/quote]

bitch, you're just jelaous

[/quote]

Kun nyt sattuikin! Mulla on paksut ja kiiltävät hiukset, hyväkuntoisinakin ovat aina pitkinä pysyneet ja kasvavat lisäksi nopeasti. Mulla ei siis juuri nyt ole pitkät hiukset (vaan puolipitkät), mutta n. vuoden päästä voi taas sanoa, että on pitkät. Jos joku osaava haluaisi laittaa mulle tukan, niin se kyllä pärjäisi Victoria's secret -kategoriassa ihan luomuna ja ilman mitään jatkoja. (Muuten olen kyllä erittäin arkisen näköinen, varmaan aika monen mielestä jopa ruma, joten voitte nyt pitää haukut itsellänne, tiedän kyllä itsekin, että en muuten ole Victoria's secret -materiaalia.)

Sitä vain yritin sanoa, että jos VAIN Victoria's secret -mallin tukka on kaunis, eikö se ole aika tylsää? Eikö muunlainen tukka voi olla?

Se numero 5

Vierailija
54/71 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tuosta niskahuikulasta:(

Vierailija
55/71 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että kouvolatukka on tämän tyylinen:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288625053929.html

Vierailija
56/71 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31-linkin tukkaa mä pidän lähäri-tukkana

Vierailija
57/71 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta ihmettelen, millainen aikuinen nainen valitsee tukkamallinsa muodin mukaan Oma tyyli pitäisi kyllä löytää - ja tuon ensimmäisen linkin tyyli on ihan kiva.

Vierailija
58/71 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:30"]

Suomalaisilla naisillahan on n. 90% tuollaiset hiukset. Pidempiä näkee melko vähän.

[/quote]

Tää oli niin outo väite, että piti tehdä pieni check. Aamulla ulos ovesta lähdettyäni tsekkasin vastaan tulijat siihen saakka, että työkoneelle pääsin. 22 naista, jotka näin ilman päähinettä. 18 heistä pidemmällä tukalla kuin alussa linkitetyn kuvan hiukset.

Avasin ketjun, koska repesin ilmaukselle "kouvolatukka".

Vierailija
59/71 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nähny tuota hiustyyliä vähään aikaan.. Eikös se menny jo?!

Vierailija
60/71 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolatukan tyyliin kuuluu usein pieni ylipaino, pyöreät, meikittömät kasvot, hihaton toppi jotta käsien rumat tatuoinnit näkyvät. Nämä kouvolatukkaiset ovat usein vielä rääväsuita, kiroilevat ja haistattelevat, polttavat tupakkaa jatkuvasti. Pubiruusuja. Ns. elämän koulun käyneitä.

Yleensä kouvolatukka on vielä jotenkin räikeästi värjätty, mikä oikein korostaa kontrastia meikittömien, alkoholista pöhöttävien kasvojen välillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan