Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monellako täällä nyt on sitten tuollainen Kouvola-tukka?

Vierailija
28.01.2014 |

Minusta se on oikeastaan ihan hieno kampaus. En siis itselle ottaisi kun ei yhtään sopisi mutta jollekin voi sopiakin.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:32"]

Kouvolatukan tyyliin kuuluu usein pieni ylipaino, pyöreät, meikittömät kasvot, hihaton toppi jotta käsien rumat tatuoinnit näkyvät. Nämä kouvolatukkaiset ovat usein vielä rääväsuita, kiroilevat ja haistattelevat, polttavat tupakkaa jatkuvasti. Pubiruusuja. Ns. elämän koulun käyneitä.

Yleensä kouvolatukka on vielä jotenkin räikeästi värjätty, mikä oikein korostaa kontrastia meikittömien, alkoholista pöhöttävien kasvojen välillä. 

[/quote]

Mutta mä tunnen ihan kivoja, nättejä ja viksuja kouvolalaisiakin. Kyllä mä nyt niin mieleni pahoitan heidän puolestaan.

Vierailija
2/71 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:49"]Ja nro 40 vastaa vielä alkuperäiseen kysymykseen: Itselläni ei ole eikä ole koskaan ollut tuota "kouvolatukkaa". Hartiapituinen klassinen tukka luonnollisessa värissä. :)

[/quote]

Joo ei yllätä muuten yhtään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten lähihoitajilla on lähes aina kouvola-tukka tai sellainen alta tumma ja päältä vaalea tukka? Tai sitten jotain tehostevärejä?

Vierailija
4/71 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ton yhden linkin kuvassa on loistava esimerkki miksei monen kannata edes haaveilla siitä pitkästä tukasta. Kuten ei munkaan. Tukka on helvetin ohut, hapertuu ja käy olemattoman harvaksi jo hartiapituudessa.

Haukkukaa te victoria's secret -tukan omaavat sitten meitä miltei kaljuuntuvia naisia, jotka emme viitsi sitä lirua enää edes polkaksi kasvattaa, kun siihenkin menee se 6 vuotta, ja lopputulos on pari kuivaa heinää.

Vierailija
5/71 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 09:49"]Ja nro 40 vastaa vielä alkuperäiseen kysymykseen: Itselläni ei ole eikä ole koskaan ollut tuota "kouvolatukkaa". Hartiapituinen klassinen tukka luonnollisessa värissä. :)

[/quotEli AV mamma tukka. Ja halveksit Kouvola tukkaa, koska rahat ja rohkeus ei riitä? Olkaa te vain onnellisia hiirenharmaissa ponnareissanne. Voin laittaa donitsin postiin :D

Vierailija
6/71 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä kouvolatukka, kananperse ja nimeämätön kaksiväritukka ovat kaikki kauheita ja erityisen kauheita yhdistettynä tatuointeihin ja tupakointiin. Millaisen ihmisen mielestä se voi olla nätti? Itsellä on tosiaan naturellinvärinen pitkä tukka vaikka wt-duunari olenkin.

Vierailija
7/71 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainaki tulee heti mieleen tollasen tukan omaavista semmoset tiiättekö noin 40-55v tukevat tädit jotka luulevat olevansa teinejä, ja pukeutuvat ja käyttäytyvätkin siihen malliin :D näitähän on riittämiin

Vierailija
8/71 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin liittyy usein myös joku teinimäinen tatuointi, huuli- tai kulmakoru. Aivan ja tietysti nännilävistys

Vierailija
9/71 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:34"]Kouvolatukat alapeukuttaa :D
[/quote]

Ei vaan ne ketkä ei hauku muita ihmisiä ulkonäön perusteella...

Vierailija
10/71 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ei tunnu tajuavan, että jos on ohuet & päätä myöten roikkuvat hiukset niin NIITÄ EI VAIN KANNATA KASVATTAA. ellei halua näyttää ekohipiltä..  päätä myöten makaava liimaletti ei kaunista ketään

Vierailija
11/71 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:16"]

En ymmärrä miten ohuet hiukset omistaja voi kasvattaa pitkät hiukset. Siitä tulee hiirenhäntä ja kamalan näköinen.

Itselläni oikein lyhyt ja valkaistu tukkapää, ei kuitenkaan kananperse. En saisi mitenkään näistä haivenista paksua ja pitkää tukkaa kasvatettua, joten tähän on tyytyminen.

Jos oikein tulkitsin, niin kaikki lyhyet hiukset omistavat ovat toivottomia tapauksia, tämän palstan kirjoittajien mielestä?

niinpä. itselläni on näpsäkkä polkka, juuri ja juuri leukaan yltävä. ei otsatukkaa, koska juuri otsassa ikäviä pyörteitä

[/quote]

Vierailija
12/71 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jumalauta :D

Mun 28v serkulla on kaksi lasta, muutama liikakilo ja JUST TOMMONEN TUKKA. 

MIKSI OI MIKSI haluaa nuori nainen näyttää +45v?!

T. Pitkä polkka

Vierailija
13/71 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen?

Vierailija
14/71 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahah, kuulin tänään ensimmäisen kerran ilmaisun "kouvolatukka" ja nauroin kyllä vedet silmissä. Hieno sana, ei niin hieno kampaus. 

Vierailija
15/71 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossakin on niin kamalaa? Eri hiustyylit sopivat erityylisille ihmisille. Paitsi mulle ei sovi mikään!

Vierailija
16/71 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta turhan pitkät niskavillat!

Vierailija
17/71 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajaopiskelijoilla monesti on. lisäksi samaa tyyliä näkee k-22 ja k-24-iltoina eri baareissa pikkukaupunkien sisällä  :D järkyttävää miten monella on tuollainen mamma-tukka. saadaan lapsi, tullaan vanhaksi niin ei enää jakseta hoitaa pitempää naisellista tukkaa

Vierailija
18/71 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:04"]

kampaajaopiskelijoilla monesti on. lisäksi samaa tyyliä näkee k-22 ja k-24-iltoina eri baareissa pikkukaupunkien sisällä  :D järkyttävää miten monella on tuollainen mamma-tukka. saadaan lapsi, tullaan vanhaksi niin ei enää jakseta hoitaa pitempää naisellista tukkaa

[/quote]

Mutta mikä siinä on järkyttävää? Mä leikkasin pitkän tukan pois lapsen saatuani siksi, että tukkaa lähti kahmaloittain. Nyt taas kasvatan takaisin. Saan kohta toisen lapsen, mutta seuraavan mahd. sulkasatovaiheen aikana tukkani on vielä sen verran lyhyt, ettei irtohiukista koidu ongelmaa.

Mä en muuten ymmärrä, mitä hoitamista on pitkässä tukassa, sehän on helpoista helpoin. TUollaista kuvan tukkaa pitää laittaa ja leikkuuttaa.

5

Vierailija
19/71 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, munkaan mielestä tukassa ei sinänsä ole mitään vikaa, esim. tuo linkitetty oli ihan kiva ja itsellänikin oli sellainen joskus. Mutta ehkä se riippuu vähän myös tukan omistajan iästä (itse olin opiskelija ja n.25v. kun mulla oli tuollainen) ja tyylistä yleisemmin, kun siihen tukkaan tuntuu liittyvän tietynlainen tyyli, johon kuuluu kaksi pahamaineista kirjainta... 

Vierailija
20/71 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan toi tukka ihan järkyttävä. Usein siihen yhdistyy vielä ketjupoltto, ja muutenkin epäsiisti olemus. Vaikkakin tavoitellaan sellasta glamouria. Noi tukat ja niiden kantajat on vielä todella usein aivan kuin samasta muotista, vaikka usein haetaan varmaan jotain vähän "erilaista lookia".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi