Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvat emätinoireet (vti, bv..)

Vierailija
23.10.2020 |

Olen 29 v ja haaveilemme miehen kanssa ensimmäisestä vauvasta. Olen kuitenkin noin 1,5 vuoden ajan kärsinyt jos jonkinlaisista emätinvaivoista. Lopulta sain kovan taistelun jälkeen vti-estolääkkeen nitrofur c:n aina yhdynnän jälkeen otettavaksi ja lisäksi eston bakteerivaginoosiin (Dalacin-voide kerran viikossa). Näitä olen nyt käyttänyt puolisen vuotta ja tilanne on paljon paljon parempi, mutta välillä vielä kirvelee ja kovaa enkä oikein keksi enää mikä vaivaa. Myös yleisesti kirvelyä on esim. aamuisin, mutta ei jaksa välittää enää pienistä kun tähän tilanteeseen on vihdoin päässyt, vuosi vaivojen kanssa oli ihan helvettiä. Voiko kirvely johtua kuivista limakalvoista (käytössä myös ceridal-öljy, ilmakylvyt, puuvilla, jne) tai estrogeenivajeesta vai mitähän vielä? Vähän pelottaa että nämä vaivani vaikeuttavat lastensaantia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista lääkärillä kokonaistilanteesi, ruokavalio, kropan tilanne hiivan suhteen, stressi, jne. Jokuhan noita oireita aiheuttaa ja pitää etsiä se syy, eikä vain korjata oireita.

Vierailija
2/3 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä vaivoja. Itse olen ruiskuttanut emättimeen laimennettua Betadine.liuosta mutta olenkin vanha, synnyttänyt kääkkä. Auttanut bakteerivaginoosiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö miehesti kondomia yhdynnässä? Eihän sen kanssa kovin hehkeää ole, mutta kokeilemalla voisi selvitä, johtuuko emättimen tulehtuminen miehen peniksestä. Tiedän herättäväni "riemua", mutta voisiko miehesi harkita ympärileikkaukseen menemistä? Syystä tai toisesta meillä kävi niin, että tulehdukset loppuivat kuin seinään, kun mies poistatti esinahkansa. Se siis oli viimeinen epätoivoinen yritys saada apua tilenteeseen ja kas kummaa, sehän auttoi. Onneksi! No niin nyt voitte aloittaa julkisen teurastuksen näin epäsovinnaisesta vastauksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä