Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtavia nämä aamut..

Vierailija
23.10.2020 |

Erittäin hyvä mieli ku ei tarvi pyöritellä peukaloita. Joka suunnasta pursuaa töitä😃

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset keskeyttää ja kaikki jää kesken.

Mutta nautin tästä. Kaikilla on se oma hieno juttunsa mikä saa iloiseksi☺️.

Vierailija
2/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn ap.n ajatukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamut on niin syvältä. Joka aamu kun kello soi alkaa v.tuttaa. Ainoa toivo on iso rahapelin voitto. Ei tarvisi herätä luonnottoman aikaisin mennäkseni paikkaan mihin en halua mennä. Tämmöinen elämä saa ymmärtämään miksi ihmiset käyttää päihteitä ja lääkkeitä.

Vierailija
4/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana herätä. Kävin lähikaupasta hakemassa tuoreita croissanteja. Nyt kahvia ja kynttilöitä palamaan, mihinkään ei ole kiire ja saa olla rauhassa itsekseen 😊

Vierailija
5/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on päivän suola.

Vierailija
6/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamut on parhaita. Heräsin tänään 6.30 vapaaehtoisesti. Oppitunti alkaa vasta ennen ysiä

Vierailija
7/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ on päivän suola.

Työ on elämän rikkihappo. Pikku hiljaa se kuluttaa ihmisen pelkäksi kuoreksi. Lomilla ja viikonloppuisin voi hetkeksi herätä elämään. Jos työstä saisi kohtuullisen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta niin se ei niin paljon söisi henkilöä.

Vierailija
8/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan aamuja, heräsin viideltä ahdistuneena ennen kellon soittoa, pikainen suihku ja kahvia ja sitten töihin, matkaa julkisilla tunti ja vartti per suunta. Töissä sitä samaa paskaa kunnes pääsen kotiin ja huomenna koko rumba uudelleen. Sitten onkin taas yövuorot luvassa. Ketuttaa etten joskus opiskellut hyvää ammattia, esim. hammaslääkäriksi, jossa voi helpolla tehdä vain ma-pe töitä.. Ensihoitajana vain nyt pyörin, väsyneenä ja turhautuneena ja usko ihmiskuntaan mennyt jo kauan sitten. Haluaisin olla työtön mutta sairaanhoitajana/ensihoitajana se on aika vaikeata. :/

Vierailija
9/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Alle kouluikäisten kaa on ihan sairaan huippua. Työtä piisaa. 👍🏻🤩

Vierailija
10/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ on päivän suola.

Työ on elämän rikkihappo. Pikku hiljaa se kuluttaa ihmisen pelkäksi kuoreksi. Lomilla ja viikonloppuisin voi hetkeksi herätä elämään. Jos työstä saisi kohtuullisen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta niin se ei niin paljon söisi henkilöä.

Näin on. Siksi olen lopettanut työssä käynnin jo vuosia sitten. Kun koulut ei aikanaan kiinnostanut, niin mahdollisuuksia on vain matalapalkka-aloille. Aikani tein, ja paloin loppuun. Ei kannata. On jotenkin p**seestä että tekee saman verran tunteja kuin korkeapalkkaisilla aloilla, mutta saa murto-osan palkasta. Ymmärrän kyllä, ettei ketään kiinnostaisi opiskella esim. lääkäriksi, jos siitä ei saisi isompaa palkkaa. Mutta minä päätin kuitenkin, että ei maksa vaivaa, muutin maalle, enkä lähde orjaksi. Olen vähän pienemmällä rahalla, ja nautin aamuista ilman kiirettä.

Vierailija
11/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana herätä. Kävin lähikaupasta hakemassa tuoreita croissanteja. Nyt kahvia ja kynttilöitä palamaan, mihinkään ei ole kiire ja saa olla rauhassa itsekseen 😊

Se on kiva kun työt ei häiritse........

Vierailija
12/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan aamuja, heräsin viideltä ahdistuneena ennen kellon soittoa, pikainen suihku ja kahvia ja sitten töihin, matkaa julkisilla tunti ja vartti per suunta. Töissä sitä samaa paskaa kunnes pääsen kotiin ja huomenna koko rumba uudelleen. Sitten onkin taas yövuorot luvassa. Ketuttaa etten joskus opiskellut hyvää ammattia, esim. hammaslääkäriksi, jossa voi helpolla tehdä vain ma-pe töitä.. Ensihoitajana vain nyt pyörin, väsyneenä ja turhautuneena ja usko ihmiskuntaan mennyt jo kauan sitten. Haluaisin olla työtön mutta sairaanhoitajana/ensihoitajana se on aika vaikeata. :/

Mulla olis asiaa siitä levetirasetaamista, jaksatko? Mutta älä anna häiritä!

Vierailija
13/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan aamuja n. puolet vuodesta. Nyt on se puolikas. 😭

Vierailija
14/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ on päivän suola.

Näin on. Siksi olen lopettanut työssä käynnin jo vuosia sitten. Kun koulut ei aikanaan kiinnostanut, niin mahdollisuuksia on vain matalapalkka-aloille. Aikani tein, ja paloin loppuun. Ei kannata. On jotenkin p**seestä että tekee saman verran tunteja kuin korkeapalkkaisilla aloilla, mutta saa murto-osan palkasta. Ymmärrän kyllä, ettei ketään kiinnostaisi opiskella esim. lääkäriksi, jos siitä ei saisi isompaa palkkaa. Mutta minä päätin kuitenkin, että ei maksa vaivaa, muutin maalle, enkä lähde orjaksi. Olen vähän pienemmällä rahalla, ja nautin aamuista ilman kiirettä.

Siehän voisit alkaa kasvattaa kahvisikin itse, kun siihen satoon menee aika kauan?

http://es.gamesforpleasure.com/game/jos-dream-cafe-organico__20610/

Vierailija
15/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn iloa sata kiloa!

Vierailija
16/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Per*eestä ne on. Olen eläkkeellä ja herään aamuyöstä enkä saa enää unta.

Vierailija
17/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kiva kun työt ei häiritse........

Työ- ja ruuhkavuodet on jo taakse jäänyttä elämää. Nyt on aika nauttia ja olla kiitollinen, että saa olla terve. Kunpa pysyisikin terveenä näinä tautisina aikoina.

Vierailija
18/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ajastettua toimintaa vain 3 h tänään ja loput saan päättää itse mihin aikaan teen :)

Vierailija
19/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtåän helpottaa niin miettikää millaista on yrittää sinnitellä kymmenestä aamupuolikuuteen yötyössä. Ei herkkua enää päälle 40v

Vierailija
20/27 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kahtena seuraavana aamuna saa nukkua. Sitten se shaisse alkaa taas. Huoh 8 helvatan kuukautta pitäisi jaksaa. Niin odotan töiden loppumista.